Witam Klubowicze jestem od 2 dni właścicielem audi A6 C5 2.5tdi 150KM 99r i zaraz po odpaleniu zaczyna mrygać po chwili kontrolka świec żarowych i niema mocy w aucie:(, po podłączeniu pod VAGA występują takie błędy:
-CZUJNIK OSTRZEGAWCZY POZIOMU PALIWA- (NIE DA SIę GO SKASOWAć)
-CZUJNIK TEMPERATURY OLEJU W SILNIKU
CZY TE BÂŁęDNY JAKIÂŚ WPÂŁYW MAJÂĄ?? I CO OZNACZA TEN PIERWSZY BÂŁÂĄD
PROSZE O POMOC Z GÓRY DZIęKUJę
[ AFB 2.5 150 KM] Mryga kontrolka ÂŚwiec ÂŻarowych ,BRAK MOCY
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 lis 2011, 21:14
- Lokalizacja: rudna
Kolego przywitaj się w dziale powitaĂą.
Jeżeli chodzi o 1 błąd to:
- uszkodzony czujnik niskiego poziomu paliwa albo pompka więc koszu spiętrzającym niedomaga.
Jeżeli pompka niedomaga to zabraknie w koszu paliwa a wtedy auto musi zgasnąć i to na ogół problematyczne bo pompkę trzeba wymienić i to wymaga trochę rozbierania, oryginału nie da się kupić i zostają tylko słabej jakości zamienniki. Jeżeli natomiast czujnik to oczywiście też wymaga wymiany ale nie jest to skomplikowane, auto nie zgaśnie a przynajmniej z taką opcją się nie spotkałem.
2 błąd to
- uszkodzony czujnik w misce olejowej. Zwróć uwagę że nie pokazuje ci na zegarach temperatury oleju. Czujnik do wymiany aczkolwiek jego uszkodzenie nie ma wpływu na użytkowanie auta i spokojnie można jeździć bez żadnych przeszkód.
Ps. ZmieĂą opis w profilu bo piszesz że masz C5 a w profilu podajesz C4.
Jeżeli chodzi o 1 błąd to:
- uszkodzony czujnik niskiego poziomu paliwa albo pompka więc koszu spiętrzającym niedomaga.
Jeżeli pompka niedomaga to zabraknie w koszu paliwa a wtedy auto musi zgasnąć i to na ogół problematyczne bo pompkę trzeba wymienić i to wymaga trochę rozbierania, oryginału nie da się kupić i zostają tylko słabej jakości zamienniki. Jeżeli natomiast czujnik to oczywiście też wymaga wymiany ale nie jest to skomplikowane, auto nie zgaśnie a przynajmniej z taką opcją się nie spotkałem.
2 błąd to
- uszkodzony czujnik w misce olejowej. Zwróć uwagę że nie pokazuje ci na zegarach temperatury oleju. Czujnik do wymiany aczkolwiek jego uszkodzenie nie ma wpływu na użytkowanie auta i spokojnie można jeździć bez żadnych przeszkód.
Ps. ZmieĂą opis w profilu bo piszesz że masz C5 a w profilu podajesz C4.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 lis 2011, 21:14
- Lokalizacja: rudna
Witam
Wychodziłoby na to, że uszkodzony jest czujnik g210. Nie widzę jednak związku z przechodzeniem auta w w tryb awaryjny i brakiem mocy. Sprawdź jeszcze dokładnie, czy nie ma innych błędów.
Poszukaj na forum, jest wiele tematów związanych z czujnikiem niskiego stanu paliwa. AFB według mnie mają niepotrzebnie zagmatwany układ zasilania w paliwo. Można jednak zawsze coś tam zmienić i "pomodzić" lekko.
Poniżej link do filmiku o wymianie czujnika G210. Może coś Ci wyjaśni.
Wychodziłoby na to, że uszkodzony jest czujnik g210. Nie widzę jednak związku z przechodzeniem auta w w tryb awaryjny i brakiem mocy. Sprawdź jeszcze dokładnie, czy nie ma innych błędów.
Poszukaj na forum, jest wiele tematów związanych z czujnikiem niskiego stanu paliwa. AFB według mnie mają niepotrzebnie zagmatwany układ zasilania w paliwo. Można jednak zawsze coś tam zmienić i "pomodzić" lekko.
Poniżej link do filmiku o wymianie czujnika G210. Może coś Ci wyjaśni.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 lis 2011, 21:14
- Lokalizacja: rudna
Dzieki za filmik ,patrzyłem i poza czujnikiem temperatury silnika G-8,i czujnikiem paliwa G210 niemam żadnych innych błędów spróbuje jeszcze wymienić przepływomierz powietrza ,lecz niemam pojecia dlaczego mruga mi kontrolka od świec żarowych:( czujnik stopu jak by był ciachnięty tez by błąd pokazało,próbuję cos sam działac bo niechce oddawac auta do mechanika skasuje bóg wie ile.
[ Dodano: 2013-03-14, 14:31 ]
Szkoda bo audi jest naprawde ładna ,ale co z tego jak niema czym jezdzic;/
[ Dodano: 2013-03-14, 14:31 ]
Szkoda bo audi jest naprawde ładna ,ale co z tego jak niema czym jezdzic;/