[ ACK 2.8 193 KM] Wymiana głowicy
[ ACK 2.8 193 KM] Wymiana głowicy
Witam.
Właśnie urwał mi się łańcuszek rozrządu w lewej głowicy A6 C4, silnik ACK, 1996r.
Wymieliło zęby na wałku i zapewne kilka zaworów poszło się paść
W związku z tym mam pytanie; czy kupując głowicę muszę brać pod uwagę typ auta do którego był montowany silnik, czy po prostu głowica z ACK z A6 C5 pasuje do ACK z A6 C4?
Może ktoś ma na zbyciu takową?
Pytanie drugie: czy wymieniać od razu łańcuch w drugiej, czy to raczej rzadka awaria?
Właśnie urwał mi się łańcuszek rozrządu w lewej głowicy A6 C4, silnik ACK, 1996r.
Wymieliło zęby na wałku i zapewne kilka zaworów poszło się paść
W związku z tym mam pytanie; czy kupując głowicę muszę brać pod uwagę typ auta do którego był montowany silnik, czy po prostu głowica z ACK z A6 C5 pasuje do ACK z A6 C4?
Może ktoś ma na zbyciu takową?
Pytanie drugie: czy wymieniać od razu łańcuch w drugiej, czy to raczej rzadka awaria?
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
Jednak wymienię cały silnik.
Koszt wymiany głowicy to około 900zł. Cały silnik będzie mnie kosztował ~1300 + wymiana i jeszcze parę pierdół.
ÂŻegnam się z nim z mieszanymi uczuciami, bo żarł 0.6l oleju na 1000km, ale za to spalanie miał ładne - średnie 13-14l gazu. Wiem, hehe, nadrabiał olejem...
Jaki będzie ten nowy/stary to wielka niewiadoma, ale jest 30dni gwarancji. Zobaczymy.
Koszt wymiany głowicy to około 900zł. Cały silnik będzie mnie kosztował ~1300 + wymiana i jeszcze parę pierdół.
ÂŻegnam się z nim z mieszanymi uczuciami, bo żarł 0.6l oleju na 1000km, ale za to spalanie miał ładne - średnie 13-14l gazu. Wiem, hehe, nadrabiał olejem...
Jaki będzie ten nowy/stary to wielka niewiadoma, ale jest 30dni gwarancji. Zobaczymy.
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
- krychu30
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 11:07
- Lokalizacja: Turek/Wielkopolskie
Potwierdzam u mnie siedzi silnik ze Skody Superb z 2006r. Co do przeróbek to do ogarnięcia bez wyjazdu do tokarza itp. Jedynie potrzebny gwintownik aby zaślepić "secondary air" Jak byś potrzebował jakieś graty do ACK/APR to posiadam taki silnik jako dawcę w garażu.marek [a6] pisze:witam. jesli sa różnice to na pewno do przejścia na forum jest kolega który montował do C4 silnik AMX z 2006 roku gdzie różnice z tego co pisał były juz spore i ogarnął temat więc jeśli masz ACK tylko trochę nowsze to mały pikuś .pozdro
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/Audi80#
(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/AudiA628V630V#
http://picasaweb.google.pl/krychu30/Audi80#
(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/AudiA628V630V#
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga