[ AKN 2.5 150 KM] dziwne stuki silnika
[ AKN 2.5 150 KM] dziwne stuki silnika
Witam wszystkich jestem tu nowy wiec z góry przepraszam jeśli popełnię jakiś błąd mianowicie posiadam a6 z silnikiem 2.5 tdi 150 km silnik AKN i mam problem otóż słychać dziwne cykanie około filtra paliwa. Zamieszczam poniżej link do filmu. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu.
Z góry dzięki za odpowiedz.
Z góry dzięki za odpowiedz.
- Karecki998
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 01 lut 2009, 19:08
- Lokalizacja: Warm-Maz. Pasłęk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
- Karecki998
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 01 lut 2009, 19:08
- Lokalizacja: Warm-Maz. Pasłęk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
nie dam ci gwarancji ze jak je wymienisz to problem zniknieKarecki998 pisze:Kolego Mariusz 888 zgodziłbym się że zaworki zwrotne na zimnym silniku, ale dlaczego u mnie też słychać takie tarcie na w pełni rozgrzanym silniku zrobiłem już 2 tyś km i obawiam się dalszej jazdy. Dekle podnosiłem juz 2 razy, podmienilem wtryski i dalej to samo.


![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
oczywiście sprawdzałeś kompresje

pozd.

- Karecki998
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 01 lut 2009, 19:08
- Lokalizacja: Warm-Maz. Pasłęk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
kurde cos słabe to ciśnienie <szok>
25-tdi-v6-cisnienie-w-cylindrach-vt1794 ... =kompresja
25-tdi-v6-cisnienie-w-cylindrach-vt1794 ... =kompresja
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
- Karecki998
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 01 lut 2009, 19:08
- Lokalizacja: Warm-Maz. Pasłęk
No i lipa panowie zaworki zwrotne wymienione rozrząd jeszcze raz sprawdzony, a grzechot jak był pod prawym deklem ta i jest. Sto razy ładniej chodził na starej górze z wyrobioną hydrauliką. Ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły.
A co do ciśnienia to miałem dwa zegary jeden pokazywał mniej drugi więcej i sprawdzane było na zimnym silniku. Wartości 22-25 pokazał ten co zmierzył mniej.
[ Dodano: 2013-05-01, 21:46 ]
A tutaj mój grzechotnik.

[ Dodano: 2013-05-01, 21:46 ]
Być może wprowadziłem was w błąd ten klekot dobiega tylko z jednego z dekli czy to możliwe że nowe wałki i cała reszta są felerne? Pozatym audiczka jeżdzi dobrze może troszkę później się zbiera tak od 2000 rpm, podmieniałem też wtryski ze sprawnego auta i to samo.Karecki998 pisze:No i lipa panowie zaworki zwrotne wymienione rozrząd jeszcze raz sprawdzony, a grzechot jak był pod prawym deklem ta i jest. Sto razy ładniej chodził na starej górze z wyrobioną hydrauliką. Ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły.A co do ciśnienia to miałem dwa zegary jeden pokazywał mniej drugi więcej i sprawdzane było na zimnym silniku. Wartości 22-25 pokazał ten co zmierzył mniej.
A tutaj mój grzechotnik.
- Karecki998
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 01 lut 2009, 19:08
- Lokalizacja: Warm-Maz. Pasłęk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 lis 2009, 13:40
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
ja odstawiam w poniedziałek auto do "mechanika dłubacza". daję mu miesiąc czasu na ogarnięcie klekotu. mam nadzieję, że da radę. U mnie podejrzewam niedotarty/uszkodzony zawór lub źle dobraną uszczelkę pod głowicą. może rzeczywiście wina hydrauliki (u siebie założyłem komplet rouville), na starej pomimo braku trzech dźwigienek silnik chodził dużo ciszej.