[ AFB 2.5 150 KM] a8 d2 2.5tdi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 lut 2012, 19:10
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A8 D2
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: chełm/lubelskie
[ AFB 2.5 150 KM] a8 d2 2.5tdi
Witam koledzy mama problem z koszem pompy paliwowej w zbiorniku schodzi mi paliwo z kosza do zbiornika tzn na dole pod koszem jest taka uszczelka aluminiowo gumowa i na 99% tamtędy ucieka paliwo gdy poziom paliwa jest jakieś 1/2 na blacie oczywiście po nocy rano odpala a po chwil kontrolka świec żarowych mruga i błąd G210 po czym gaśnie pomaga tylko dolanie paliwa. Dodam że kosz pompy już wyciągałem i czujnik jest dobry pompka też a na koszu nie widać uszkodzeń. Koledzy czy da się to jakoś uszczelnić czy tylko nowy zestaw uszczelek w ASO za 300pln nr części to 4D0 298 133D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
Ta pompka jest na tyle wydajna że by sobie poradziła z niewielkim wyciekiem z kosza
a słychać tą pompkę w baku spróbuj czy ona działa weź na krótko podepnij od skrzynki z bezpiecznikami do aku i posłuchaj czy ja słychać bezpiecznik nr 28 podepnij od prawego styku (chyba)
a słychać tą pompkę w baku spróbuj czy ona działa weź na krótko podepnij od skrzynki z bezpiecznikami do aku i posłuchaj czy ja słychać bezpiecznik nr 28 podepnij od prawego styku (chyba)
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 lut 2012, 19:10
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A8 D2
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: chełm/lubelskie
Pompka działa. Gdyby silnik pracował non stop to nic by się nie działo sprawdziłem jeżdżąc. Może tu jakiś przekaźnik jest podpalony i nie załącza dokładnie lub pompka jest już na dobiciu i nie ma takiej sprawności jak nowa
[ Dodano: 2013-03-22, 22:52 ]
Koledzy po długiej przerwie wymieniłem pompkę na nową tą śmieszna uszczelkę też(zregenerowałem ją tzn. wyciąłem stare uszczelki i przykleiłem oringi odpowiednio wcześniej dobrane średnicą jak i grubością) i dalej to samo nie wiem tylko czy gaśnie ale świece mrugają G210 jest dobry pokazuje 100ohm i 430ohm wiec jest git może się w jakiś sposób blokuje ten czujnik. proszę o jakieś podpowiedzi
[ Dodano: 2013-03-24, 13:58 ]
Wczoraj wydarłem całą instalację ze zbiornika poskładałem wszystko na zewnątrz i podłączyłem napięcie i pompka widać że napełnia ale jakoś cieniutko jak na moje oko szybciej opróżni kosz niż go napełni i nie wiem czy to tak ma być. Może ktoś spotkał się już z takim problemem
[ Dodano: 2013-03-27, 19:07 ]
Koledzy dziś zauważyłem kolejny problem z paliwem otóż jak już wyjeżdżę paliwo do 3/4 auto pracuje i jest słyszalne takie puknięcie(jak przekaźnik rozłącza świece jest takie pyk)i po krótkiej chwili zapala się sprężynka i historia już jest znana po dolaniu paliwa jest git. Więc wychodzi na to że coś może ze sterowaniem elektrycznym jest nie tak
[ Dodano: 2013-04-14, 10:54 ]
Witam problem ustał sam się naprawił, może nie sam całkowicie bo gdzieś wyczytałem że komuś pomogło rzucenie przekaźnikiem o glebe tak żeby się nie rozpadł. Więc i ja tak zrobiłem i jak narazie jest git minęło 1/4 zbiornika![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
[ Dodano: 2013-03-22, 22:52 ]
Koledzy po długiej przerwie wymieniłem pompkę na nową tą śmieszna uszczelkę też(zregenerowałem ją tzn. wyciąłem stare uszczelki i przykleiłem oringi odpowiednio wcześniej dobrane średnicą jak i grubością) i dalej to samo nie wiem tylko czy gaśnie ale świece mrugają G210 jest dobry pokazuje 100ohm i 430ohm wiec jest git może się w jakiś sposób blokuje ten czujnik. proszę o jakieś podpowiedzi
[ Dodano: 2013-03-24, 13:58 ]
Wczoraj wydarłem całą instalację ze zbiornika poskładałem wszystko na zewnątrz i podłączyłem napięcie i pompka widać że napełnia ale jakoś cieniutko jak na moje oko szybciej opróżni kosz niż go napełni i nie wiem czy to tak ma być. Może ktoś spotkał się już z takim problemem
[ Dodano: 2013-03-27, 19:07 ]
Koledzy dziś zauważyłem kolejny problem z paliwem otóż jak już wyjeżdżę paliwo do 3/4 auto pracuje i jest słyszalne takie puknięcie(jak przekaźnik rozłącza świece jest takie pyk)i po krótkiej chwili zapala się sprężynka i historia już jest znana po dolaniu paliwa jest git. Więc wychodzi na to że coś może ze sterowaniem elektrycznym jest nie tak
[ Dodano: 2013-04-14, 10:54 ]
Witam problem ustał sam się naprawił, może nie sam całkowicie bo gdzieś wyczytałem że komuś pomogło rzucenie przekaźnikiem o glebe tak żeby się nie rozpadł. Więc i ja tak zrobiłem i jak narazie jest git minęło 1/4 zbiornika
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)