Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFB 2.5 150 KM] Zła jakość paliwa w zbiorniku/silnik nie u

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
kowallubin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
Lokalizacja: Lubin dolnośląskie

[ AFB 2.5 150 KM] Zła jakość paliwa w zbiorniku/silnik nie u

Post autor: kowallubin » 07 lut 2013, 17:07

Witam!!!!

Wczoraj na stacji zatankowałem 55l PRAWDOPODOBNIE złego ON po przejechaniu 51km auto zgasło i nie uruchamia się. Pewności nie mam żadnej co do jakości paliwa ale to najprawdopodobniejsze jest bo:

- vag 0 błędów ,

- rozrusznik kręcił aż do końca aku

- "paliwo" jest w przewodzie inspekcyjnym i podczas kręcenia pompa "zasysa"

Moje pytanie jest następujące: czy ktoś miał podobny przypadek i jak z nim sobie poradził?

Bo ja chyba zrobię tak (dodajcie coś jeszcze od siebie albo poprawcie mnie jak coś źle wymyślam):

- naładuję aku porządnie

- kupię przewód o śred. jak te przy filtrze paliwa, bańkę 5l , pompkę do odpowietrzania

- do bańki kilka l ON z innej stacji i tak bezpośrednio do filtra wężyk do bańki tak go odpowietrzyć i kręcić aż do skutku...

Potem GDYBY odpalił jak to jak w tym silniku pozbyć się najlepiej niechcianego gnoju ze zbiornika???

Kilt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kilt » 08 lut 2013, 06:27

Wydaje mi się, że gdyby paliwo faktycznie było do d..y, to odczuł byś to duuużo szybciej/wcześniej niż po 51 km ... ale układ przeczyścić zawsze możesz.

kisiekxf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 22 lis 2012, 07:31
Lokalizacja: pabianice

Post autor: kisiekxf » 08 lut 2013, 08:05

Z A5 3.0 D kolega nalał pb.Zdjelismy powrót z filtra 15 min na wolnych obrotach i wypompował prawie 30 L.mam nadzieje że pomogłem.pozdro.

kowallubin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
Lokalizacja: Lubin dolnośląskie

Post autor: kowallubin » 16 lut 2013, 13:27

po wymianie filtra auto nie pali dalej...po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia ledwo sączy się paliwo..... koniec pompy czy wynik zapowietrzenia???

Pioman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 24 lip 2012, 15:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pioman » 18 lut 2013, 17:32

Na wspaniałem stacji Lotos w Piasecznie ok 0,5 roku temu zalałem to pełna auto.

Po ok 20 km dieselek na swiatlach nagle zgasł. Odpalił i odrazu gasl. Dało sie wejsc na obroty tak dziwnie ale nie dalo sie ich utrzymac bez gazu. W automaciie ruszenie tym to byla udreka.

Na forum jak to zwykle forumowi onaniscie rokzminiali mi pompe czujniki wszystko, ale co ? Okazalo sie ze zalałem podrabiane paliwo. Musialem ten sheet wyjezdzic wymęczyć, zalac ultimate ze sprawdzonej stacji z dodatkiem i po problemie...

Paliwo ma wpływ, szczegolnie na 2.5 tdi. I nie chodzi o brudy i jakos bo ten silnik pojedzie na roslinnym, tylko o dolewanie wody na stacjach co zdarza sie dosc czesto.
Tuningi:
Tiptronic kodowanie 33 :D (zrób to sam, efekt bezcenny)
H&R -40 plus Sachs Sports & MTS - Taczka BEZCENNA :)
Plus DVD, ALU 17" z chrom :) i bla bla :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga