[ MANUAL+Q] Delikatne drganie, dwięk przy danej prędkości
[ MANUAL+Q] Delikatne drganie, dwięk przy danej prędkości
Witam. Zakupiłem kilka dni temu C5, jak w opisie. Przy zwalnianiu oraz przy przyśpieszaniu(tylko że już wtedy mniej) słychać jak by wał lub most. Słychać to dokładnie przy prędkości 70km/h. Nie jest to jakiś bardzo wyczuwalny dźwięk czy tam głośny jazgot, tylko efekt jest taki jak w przypadku krzywej felgi lub starych twardych gum. Czy to może być po prostu zachowanie się napędu Quattro po 236tys km czy może być coś nie tak z napędem? Przy większych prędkościach jest cisza. Dodam że to zjawisko odczuwam przy odpuszczeniu pedału gazu i zwalnianiu, przy przyśpieszaniu jest dużo mniej dokuczliwe. Może ktoś miał taki przypadek lub ma dalej?
wszysytkie przeguby ok
dziś sprawdzone
przy okazji wymieniłem poduszki pod silnikiem, tarcze i klocki
zostaje albo wał
albo wyjście ze skrzyni
[ Dodano: 2013-02-28, 09:48 ]
zrobiłem zbieżność i wyszło że mam różnice rozstawu osi -10mm co jest wartością graniczną
ale również przesunięcie koła na tyle -8mm (tolerancja jest -5mm +5mm)
może właśnie to powoduje te dzwięki?
[ Dodano: 2013-03-03, 10:00 ]
kumpel który od jakiegoś czasu jezdzi quattro stwierdził że wg niego to na 100% półoś i że tylne półosie cieżko sprawdzić na aucie.
zapadła decyzja, jako że zawiecha z przodu wymieniona to zwalam i robię tył
wymiana tulei, drążki. przewody hamulcowe. przy okazji obejrzy się dokładnie przeguby i ewentualnie wymieni półosie na jakieś używki
i tu pytanie . będą pasowały tylko z 1.8t czy może być dowolne quattro a5c5?
dziś sprawdzone
przy okazji wymieniłem poduszki pod silnikiem, tarcze i klocki
zostaje albo wał
albo wyjście ze skrzyni
[ Dodano: 2013-02-28, 09:48 ]
zrobiłem zbieżność i wyszło że mam różnice rozstawu osi -10mm co jest wartością graniczną
ale również przesunięcie koła na tyle -8mm (tolerancja jest -5mm +5mm)
może właśnie to powoduje te dzwięki?
[ Dodano: 2013-03-03, 10:00 ]
kumpel który od jakiegoś czasu jezdzi quattro stwierdził że wg niego to na 100% półoś i że tylne półosie cieżko sprawdzić na aucie.
zapadła decyzja, jako że zawiecha z przodu wymieniona to zwalam i robię tył
wymiana tulei, drążki. przewody hamulcowe. przy okazji obejrzy się dokładnie przeguby i ewentualnie wymieni półosie na jakieś używki
i tu pytanie . będą pasowały tylko z 1.8t czy może być dowolne quattro a5c5?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga