Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ INNY] 1.8T AWT/ blad katalizatora rece mi juz opadaja

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
piterblum
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 18 sie 2012, 08:31
Lokalizacja: Athlone

[ INNY] 1.8T AWT/ blad katalizatora rece mi juz opadaja

Post autor: piterblum » 26 sty 2013, 17:22

Witam wszystki ponownie i znowu powtorka z rozrywki a mianowicie wywalalo mi blad kata od zakupu autka wsadzam juz 3 katalizator i dupa ciagle to samo juz mi rece opadaja wyskakuje cos takiego catalytic converter bank 1 system to lean wiec wychodzi na to ze cos z mieszanka jest za uboga w paliwo a bogata w powietrze wiec to nie jest katalizator sonde wymienilem ale na uzywke tydzien temu kupilem kata z 2 sondami uzywke oryginalna ale w bdb stanie powiedzcie mi co to moze byc mam 3 opinie od roznych mechanikow i wskazuja pompe paliwa ze poprostu jest juz zuzyta i nie pompuje tyle barow ile trzeba, samochod jest troche zamulony a moze to sonda ktoras tylko ktora odpowiada za mieszanke 1 czy ta 2 wydechowa? dodam ze wszystkie czujniki, rozrzad, filtry, zawory n75 i DV sa wymienione, nowe swiece, nowa przeplywka, wszystko ory czesci z serwisu, Z gory dzieki za pomoc pozdrawiam

[ Dodano: 2013-01-26, 17:24 ]
dodam ze sprawdzal mi mechanik vagiem i sondy pracuja, brak innych bledow
bylo bmw E36 323 coupe
bylo bmw e36 compakt
teraz czas na A6

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 27 sty 2013, 00:28

Niedomagająca pompa może być przyczyną ubogiej mieszanki, można sprawdzić jakie podaje ciśnienie.
Układ podciśnienia sprawdzony pod katem nieszczelności ??

piterblum
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 18 sie 2012, 08:31
Lokalizacja: Athlone

Post autor: piterblum » 27 sty 2013, 11:46

nie niesprawdzalem ukladu podcisnienia a co myslicie o cewkach kiedys mi jesdna padla i po jej wymianie byl spokuj na jakies 2 miesiace moze inna niedomaga juz pare dni temu przez jakies 15min mialem takie objawy jakby cewka nie laczyla moze wymienic 3 pozostale?
bylo bmw E36 323 coupe
bylo bmw e36 compakt
teraz czas na A6

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4K
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 27 sty 2013, 12:35

Cewka to by raczej posypala tez innymi bledami dotyczacymi spalania stukowymi itp. Ale oskutki byly by takie jak piszesz ze spaliny za katem byly by na bogato ze tak powiem gdyz wtrysniete paliwo do komory spalania nie spalalo by sie do konca przy zle dziallajacej cewce .Juz nie mowie tutaj o calkowitej awari cewki ale to bys wyczul ze nie chodzi na wszystkie cylindry.

piterblum
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 18 sie 2012, 08:31
Lokalizacja: Athlone

Post autor: piterblum » 27 sty 2013, 13:33

w bledzie jest napisane katalizator bank 1 system to lean to znaczy ze uboga wiec jest za malo paliwa a duzo powietrza wiec nie wiem czy to pompa czy cewki ? nie chce wymieniac wszystkiego bo to koszta i nie bede wiedzial co w koncu bylo przyczyna chyba postawie na cewki bo tez tak mysle ze gdyby pompa siadala to mialbym problemy z odpalaniem po nocy postoju a takto pali na dotyk ale z druiej strony gdyby to cewki to tak jak pisze Domel48 paliwo byloby nieprzepalone i sondy czytalyby za bogata mieszanke hehehe ale masakra.....

[ Dodano: 2013-01-27, 14:16 ]
a moze to ktoras sonda mam 2 w katalizatorze jedna jest na 4 przewody druga na 5 tylko nie wiem ktora z nich jest odpowiedzialna za sklad mieszanki ta przed katem(od strony silnika) czy ta 2 w tylnej czesci kata? ktora jest na 4 a ktora na 5 kabli?dzieki
bylo bmw E36 323 coupe
bylo bmw e36 compakt
teraz czas na A6

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4K
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 27 sty 2013, 14:48

Kolego sonda regulacyjna to zawsze sonda przed katem.Druga sonda czyli za Katem to sonda diagnostyczna.Czesto bywalo tak ze uwalona przeplywka wywalala ten blad co Ty masz ,a takze i nieszczelnosci w ukladzie dolotowym .Wiem bo grzebalem troche w tych silnikach.

Awatar użytkownika
dark79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 22 mar 2009, 20:48
Lokalizacja: Penge/London

Post autor: dark79 » 28 sty 2013, 14:56

logi

piterblum
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 18 sie 2012, 08:31
Lokalizacja: Athlone

Post autor: piterblum » 28 sty 2013, 20:37

nie ma mi kto zabardzo zrobic sa mechanicy ale nie tacy spece jutro jestem umowiny z kolega z forum ma vaga moze cos poradzi jakis pomysl podrzuci ...dzieki
bylo bmw E36 323 coupe
bylo bmw e36 compakt
teraz czas na A6

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 28 sty 2013, 21:27

piterblum pisze:ma vaga moze cos poradzi jakis pomysl podrzuci
kabel kupujesz za 20 parę złotych i sam diagnozujesz
nie wyobrażam sobie mieć takie auto bez kabla i ładować kobzę tym pseudo mechanikom za każde połączenie ok 50zł

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja