Witam wszystkich.
Proszę o poradę.Kończy mi się sprzęgło, tak sądzę, bo kiedy mocniej depnę to pojawia się efekt jak na lodzie, obroty przez chwile idą w górę, a auto za nimi nie nadąża. Przy spokojnej płynnej jeżdzie jest jeszcze ok.
Znalazłem sprzęgło w sklepie internetowym, tyle,że nie wiem, które jest lepsze SACHS czy LUK. Oba są dedykowane do mojego silnika. W opisie sprzęgło LUK jest przeznaczone do napędu z kołem dwumasowym, a w Sachs nic o dwumasie nie piszą.Czy mój model ma koło dwumasowe?Jeszcze jedno, mam podkręcony motor(MTM), czy te sprzęgła dedykowane dadzą radę,czy szukać jakieś wzmacniane? Jakie mam w tej chwili nie wiem, jezdżę autem ponad 4 lata i do tej pory było ok. 25-tego wyjeżdżam z dzieciakami na ferie i chciałbym bezpiecznie wrócić.
Wklejam linki do tych sprzęgieł i proszę o porady. Z góry dziekuję!
linki;
http://www.motocentrum.pl/sprzeglo-komp ... 0951709,pr
http://www.motocentrum.pl/sprzeglo-komp ... 4306600,pr
Pozdrawiam.
[ MANUAL] [ ARE 2.7T ] Jakie sprzęgło wybrać?
[ MANUAL] [ ARE 2.7T ] Jakie sprzęgło wybrać?
Ostatnio zmieniony 14 sty 2013, 22:55 przez grzymek72, łącznie zmieniany 1 raz.
Według mnie LUK i SACHS to podobna jak nie ta sama liga,możesz brać jedno lub drugie,padła mi Etka więc nie powiem Ci na 100% z dwumasą chociaż osobiście stawiam ,że jest.Jedną rzeczą bym się na Twoim miejscu zainteresował co zawiera tak zwany komplet?Warto się zapytać bo komplet to nie zawsze komplet
a wręcz wydaje mi się ,że za tą cenę to na pewno nie jest cały zestaw do sprzęgła(oprócz dwumasy ma się rozumieć) a jeśli się mylę to nawet lepiej
.


Jutro wydzwonię ten sklep i zapytam co jest w komplecie.Twoja sugestia jest słuszna.
Mechanik, który będzie wymieniał, powiedział mi, że Sachs z hurtowni dla klienta 1400, dla niego 1000zł.Nie wiem czy tak tną, czy jak? Ponoć Luk jest lepszy i czytałem,że często na kompletach Sasch są również ozaczenia Luk.
Sklep wydaję się być porządny.
Ktoś może potwierdzić dwumas w moim aucie?
Mechanik, który będzie wymieniał, powiedział mi, że Sachs z hurtowni dla klienta 1400, dla niego 1000zł.Nie wiem czy tak tną, czy jak? Ponoć Luk jest lepszy i czytałem,że często na kompletach Sasch są również ozaczenia Luk.
Sklep wydaję się być porządny.
Ktoś może potwierdzić dwumas w moim aucie?
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dzięki koledzy za info,myślę tylko jeszcze czy te katalogowe sprzęgła dadzą radę przy podniesionej mocy.Sachs jest tańszy, ale co zawiera komplet dowiem się mam nadzieję jutro.Mam na mysli oczywiscie łozysko, a nie dwumas.
Jeszcze ciekawostka na ebay koło dwumasowe od 470 do 600$ to jakies 1800zł u nas ponad 2100zł!
Jeszcze ciekawostka na ebay koło dwumasowe od 470 do 600$ to jakies 1800zł u nas ponad 2100zł!
Ostatnio zmieniony 15 sty 2013, 00:04 przez grzymek72, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolega z tego forum przysłał mi kiedyś odpłatnie historię serwisową auta i była tam wymiana sprzęgła jeszcze za niemca, ale nie wiem czy wymieniał przed czy po tuningu. Mam to gdzieś na starym kompie muszę sprawdzić. Dlatego myślę jakie mam obecnie włożone.Ogólnie to staram się auta nie męczyć, choć zdarza się, że trzeba się na czymś wyżyć tym bardziej,że mam zdjęty kaganiec 
