Problem z skrzynia multitronic
Problem z skrzynia multitronic
Witam jestem tu nowy i jeszcze nie wiem jak tu to wszystko wyglada. Mam audi a6 2003 rok 163 km i ze skrzynia multitronic ,i dzieje mi sie tak ze gdy jade i chcem sie zatrzymac to przy zatrzymywaniu mam szarpniecie a pozniej jak chcę ruszyc to daje gazu a auto tak jak by bylo na lusie i trwa to przez ok. 20 sekund.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
1) przeczytaj regulamin
2) zacznij od działu POWITAń
3) tematy z problemami opisujemy we właściwym miejscu działu technicznego - wiedziałbyś to gdyby patrz punkt 1.
2) zacznij od działu POWITAń
3) tematy z problemami opisujemy we właściwym miejscu działu technicznego - wiedziałbyś to gdyby patrz punkt 1.
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
a błędy sprawdzał ktośRadzio91 pisze:A napisalem tu bo moze ktos mial takisam problem.

w razie czego pamiętaj, że multi to nie taka łatwa sprawa
zawsze możesz się wybrać do Sserwis Sopa - daleko nie masz, a to mistrzowie od tej skrzyni, w razie czego na przyszłość zapamiętasz, bo multi nie są zbyt wychwalane w C5
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Swoją drogą to nie zbyt fair ze strony znajomego, że Ci ją w takim stanie sprzedał, on się pozbył miny Ty masz teraz nie lada zagwozdkę - 2.5 TDI (poczytaj na forum o jego bolączkach) plus z uszkodzonym multitronikiem, który może już teraz boleśnie szarpnąć po kieszeni (też poczytasz sporo na forum o tej skrzyni). Teraz to samochód, który nie jest warty pół swojej ceny, który ciężko będzie sprzedać. Takie są w Polsce realia. Generalnie opinia jest taka że 2.5 TDI Multitronic to najbardziej ryzykowna kombinacja w A6 C5.Radzio91 pisze:Ja je kupilem nie dawno od znajomego z tym problemem
Oby skończyło się nie drogo i bez stresów kolego, powodzenia

Sserwis Sopa
, doświadczyłem ich usług w zakresie multitronica, łączny koszt wyniósł około 7 tys. zł., trzykrotnie podchodzili do skrzyni i ciągle coś. W konsekwencji auto jeździ, ale nie licz, że są doskonali, a zachowanie Pana Sopy Seniora delikatnie mówiac nie jest kulturalne. Powodzenia, niestety nie licz, że będzie tanio i łatwo.
