Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BDG 2.5 169 KM] Drgawki po rozgrzaniu

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Cineek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 13 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Wielkopolska

[ BDG 2.5 169 KM] Drgawki po rozgrzaniu

Post autor: Cineek » 12 sty 2013, 11:36

Witam, dołączam do ekipy aut z drgawkami na biegu jałowym. Auto dobrze odpala, nie dymi, tylko ma drgawki. Sprawa dotyczy Audi A4 B7, czytałem tu mnóstwo postów ale dotyczyły tylko A6'tek, jak to jest w A4, przecież to te same silniki? Dokument z ELSY który widziałem na forum dotyczy jedynie modeli Audi A4. Proszę o pomoc w tej kwestii, tak się nie da jeździć bo każda drgawka to obciążenie dla silnika...

maridym27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 02 paź 2011, 21:42
Lokalizacja: opolskie

Post autor: maridym27 » 13 sty 2013, 11:51

sprawdz czy sie nie zapowietrza czy leci powietrze albo dwumas , jakie to sa drgawki? plywa na obrotach czy szarpie silnikiem

k4zy5i3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 10 cze 2012, 19:13
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żagań

Post autor: k4zy5i3k » 10 lut 2013, 00:33

dołączam się do tematu... mam podobny problem, na jałowym biegu obroty lubią sobie nie równo pracować ( około 900-950 ) , czasem kolo 3 tys obr. silnik szarpnie jak by nie mial mocy albo miał złą ropę ...

k4zy5i3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 10 cze 2012, 19:13
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żagań

Post autor: k4zy5i3k » 12 lut 2013, 21:39

zibi06 pisze:
k4zy5i3k pisze: mam podobny problem, na jałowym biegu obroty lubią sobie nie równo pracować ( około 900-950 )
k4zy5i3k, ale dotyczący silnika z PD-kami które w Twoim przypadku mogą być przyczyną takich objawów. Warto też przyjrzeć się synchronizacji wałka rozrządu względem wału, jak również wziąć pod wzgląd dwumas (chociaż w tej kwestii to już zbyt daleko idące założenia). Albo znający się na rzeczy Mechanik który oceni "problem" w realnej rzeczywistości, albo via net to bez logów się nie obejdzie ( tylko do ewentualnej oceny/podpowiedzi). Bez logów można tylko prowadzić sobie jakieś tam dywagacje na które chyba szkoda czasu.
w takim razie czas nauczyć się robić logi :D

[ Dodano: 2013-02-17, 20:12 ]
wymiana filtra paliwa pomogła,
w filtrze pękła uszczelka ( ta na środku )

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja