Cześć wszystkim. Posiadam Audi A8 2,5 Diesel 150KM AFB i mam mały problem, tj. stukanie kierownicy na wyłączonym silniku, przy krótkich ruchach na lewo i prawo. Również i przy jeżdzie na skręconych kołach, na kostce granitowej, słychać stuki w kierownicy i w kołach. Na początku odzywała sie prawa str, a potem lewa. I w związku z tym mam pytanie, czy maglownica ma już dość? Czy to tylko kwestia drążków? Na stacji diagnostycznej diagnosta nie znalazł luzów na wachaczach, ani w całym zawieszeniu. Z góry dzieki za odp.
[ Dodano: 2013-01-07, 17:35 ]
Maglownica? krzyżak? a może drążki? POMOCY:(
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
na wyłączonym silniku to normalne że z kierownicy słychać jakby stukanie.
musiałbyś wziąć kogoś żeby trzymał za drążek i końcówkę na wyłączonym silniku i większe ruchy lewa prawa kierownica wtedy można poczuć luz na główce końcówki drążka ewentualnie na drążku.
na stacjach diagnostyki niektórzy nie potrafią dobrze zbadać góry zawiasu w audi :D
a jak w trakcje jazdy w wchodzeniu w zakręty czujesz luz że np skręcasz i kółka względem kierownicy reagują później ? jak tak to drążki albo końcówki.
jak jednak końcówki i drążki będą ok a dziwny w odczuciach luz to na 90% magiel bo kumpel ma tak w a4 b6
Pozdrawiam
musiałbyś wziąć kogoś żeby trzymał za drążek i końcówkę na wyłączonym silniku i większe ruchy lewa prawa kierownica wtedy można poczuć luz na główce końcówki drążka ewentualnie na drążku.
na stacjach diagnostyki niektórzy nie potrafią dobrze zbadać góry zawiasu w audi :D
a jak w trakcje jazdy w wchodzeniu w zakręty czujesz luz że np skręcasz i kółka względem kierownicy reagują później ? jak tak to drążki albo końcówki.
jak jednak końcówki i drążki będą ok a dziwny w odczuciach luz to na 90% magiel bo kumpel ma tak w a4 b6
Pozdrawiam
_________________________________ Audi Quattro______________________________
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
to raczej końcówki i drążki kierownicze. od magla byłoby czuć luz w kierownicy albo głuche stuknięcia przy machaniu lewa prawa a jak skręcasz i postukuje to najprędzej właśnie końcówki albo drążki.piotreka8 pisze:,objawia sie to tak jak skrecam mocno w lewo na kostce to stuki w kierownicy i prawym kole jak skrecam w prawo to slychac delikatne postukiwanie w kierownicy i podobnie jak w prawym kole tak i lewym slychac stuki
na diagnostyce może nie wiedzieli jak to sprawdzić już się raz spotkałem z takim czymś. sprawdzali wahacze dół góra a końcówki i drążki tak sprawdzili że wszystko było ok ale znajomy i tak sobie wymienił to te co były były całe wywalone a na diagnostyce niby OK
_________________________________ Audi Quattro______________________________
xpbit pisze:
na stacjach diagnostyki niektórzy nie potrafią dobrze zbadać góry zawiasu w audi :D
dokładnie z górnym zawiasem na diagnostyce maja problemy rzadko kto potrafi wykryć ich luz
mi ostatnio przyczepił sie do pęknietej osłony przegubu ale końcówki drążka kierowniczego nie a dosłownie chwila i rozsypałby sie na mak
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga