jasyl77 pisze:nie wiem czy widziales te strumienice?.jest to rurka o srednicy wydechu,a te luski najwyzej zakreca spalinami raczej nic wiecej nie robia,
Tak kolego, widziałem. I właśnie o te "zakręcanie" chodzi. Sama w sobie rotacja nic nie zmienia na plus czy minus. Nic. Kolega
metyoo już to uzasadnił. Natomiast cytując sam siebie:
poprzez pojawianie się towarzyszących temu wibracjom spalin i powstawanie fali stojącej między lamelami/ łuskami które są odpowiedzialne za ów ruch wirowy
- mamy do czynienia z negatywnymi następstwami czyli ze spadkiem momentu obrotowego. Bo
FIZYCZNIE jak jakakolwiek
CHROPOWATOÂŚć ma się przyczynić do
WZROSTU SZYBKOÂŚCI? Myślę, że teraz troszkę jaśniej napisałem.
Natomiast:
jasyl77 pisze:a wstawilem bo jakis idiota przede mna wstawil jedna zwykla rurke a drugi byl kat i jedna strona byla przyduszona ,mam nadzieje ze nic sie nie spieprzylo po jezdzie takiej,
Czyli teraz masz z jednej rurkę, a z drugiej strumienicę którą zamieniłeś po zapchanym kacie? Czy już dwie strumienice?
Myślę, że nic szkodliwego poprzedni właściciel nie narobił tyle że silnik zapewne nie pracował właściwie.