[ A6 C5 Avant Tdi] Inne turbo do 2,5 TDI
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 maja 2012, 16:15
- Lokalizacja: zabrze
[ A6 C5 Avant Tdi] Inne turbo do 2,5 TDI
Witam mam pytanie odnosnie zalozenia turbo na wg w 2,5 TDI. Czy jest mozliwosc zgrania nowej mapy z taka suszarka. Moment doladowania interesowalby mnie od 2500 tys i zeby ciagło do konca tylko kwestia paliwa czy sa szanse to zgrac. Mam tiptronic wiec tez bd trzeba cos poprawic zeby redukowalo do 2500 obr. a nie powyzej tych obrotow. Niestety w TDI jestem zielony dopiero poznaje te silniki i caly osprzet ale dlubalem przy starych klekotach grupy vag wiec sie troche bawilem suszarkami na wg i starymi pompami. Pozdrawiam
Re: Inne turbo do 2,5 TDI
a w jakim celu ma byc to turbo na WG skor masz zamontowana VNT ?anabolik88 pisze:Witam mam pytanie odnosnie zalozenia turbo na wg w 2,5 TDI. Czy jest mozliwosc zgrania nowej mapy z taka suszarka. Moment doladowania interesowalby mnie od 2500 tys i zeby ciagło do konca tylko kwestia paliwa czy sa szanse to zgrac. Mam tiptronic wiec tez bd trzeba cos poprawic zeby redukowalo do 2500 obr. a nie powyzej tych obrotow. Niestety w TDI jestem zielony dopiero poznaje te silniki i caly osprzet ale dlubalem przy starych klekotach grupy vag wiec sie troche bawilem suszarkami na wg i starymi pompami. Pozdrawiam
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 maja 2012, 16:15
- Lokalizacja: zabrze
Jak dla mnie lepsza charakterystyka pracy jak dmuchnie nie ma zmiluj:) a przy turbo ktore mam aktualnie na VNT auto w sumie ma kopa do 3 tys pozniej jedzie bo jedzie nie ma odczuwalnego momentu:) Kwestia mapy napewno ale jak juz dlubac i sie bawic to juz bym wolal to zrobic po swojemu tylko kwestia czy pojdzie zrobic mape pod takie turbo
to ze do 3000 rpm jedzie Twoje auto to napewno nie wina sprezarki VNTanabolik88 pisze:Jak dla mnie lepsza charakterystyka pracy jak dmuchnie nie ma zmiluj:) a przy turbo ktore mam aktualnie na VNT auto w sumie ma kopa do 3 tys pozniej jedzie bo jedzie nie ma odczuwalnego momentu:) Kwestia mapy napewno ale jak juz dlubac i sie bawic to juz bym wolal to zrobic po swojemu tylko kwestia czy pojdzie zrobic mape pod takie turbo

197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 maja 2012, 16:15
- Lokalizacja: zabrze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 375
- Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 maja 2012, 16:15
- Lokalizacja: zabrze
Ja wczesniej jezdzilem golfem 1,9 TD fakt ze troche go podkrecilem z 75km udalo mi sie troche podniesc momentu i km tez przybylo bo w 3 ludkow na pokladzie spokojnie objezdzalismy 130 km pasaty, no ale nie ma co porownywac A6 swoje wazy:) no to poslucham rady i zrobie logi
glownie chodziło mi o to czy da sie zgrac turbo na wg z komputrem zeby mapa pasowała ale z gory dzieki. Pozdrawiam

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 375
- Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 maja 2012, 16:15
- Lokalizacja: zabrze
Tak golf 3. W sumie dopiero tam bylo co robic, a tak to zmienilem turbo na wieksze dmuchalo 1,8 bara dobrze podlane paliwem wstawało juz przy 2500 obr na cisnieniu 1 bar przy 3000 obr juz był ogien bo 1,6 bara , intercoler, przelot i oczywiscie gleba bo na serii nie dalo sie jezdzic nawet tymi 75km bo bujalo:D
do szczescia byla potrzebna dluzsza skrzynia wtryski wieksze i pompa z 11mm tłokorozdzielaczem:)
