[ A6 C5 Avant Tdi] Inne turbo do 2,5 TDI
-
- Forum Audi A6 / A7
[ A6 C5 Avant Tdi] Inne turbo do 2,5 TDI
Witam mam pytanie odnosnie zalozenia turbo na wg w 2,5 TDI. Czy jest mozliwosc zgrania nowej mapy z taka suszarka. Moment doladowania interesowalby mnie od 2500 tys i zeby ciagło do konca tylko kwestia paliwa czy sa szanse to zgrac. Mam tiptronic wiec tez bd trzeba cos poprawic zeby redukowalo do 2500 obr. a nie powyzej tych obrotow. Niestety w TDI jestem zielony dopiero poznaje te silniki i caly osprzet ale dlubalem przy starych klekotach grupy vag wiec sie troche bawilem suszarkami na wg i starymi pompami. Pozdrawiam
Re: Inne turbo do 2,5 TDI
a w jakim celu ma byc to turbo na WG skor masz zamontowana VNT ?anabolik88 pisze:Witam mam pytanie odnosnie zalozenia turbo na wg w 2,5 TDI. Czy jest mozliwosc zgrania nowej mapy z taka suszarka. Moment doladowania interesowalby mnie od 2500 tys i zeby ciagło do konca tylko kwestia paliwa czy sa szanse to zgrac. Mam tiptronic wiec tez bd trzeba cos poprawic zeby redukowalo do 2500 obr. a nie powyzej tych obrotow. Niestety w TDI jestem zielony dopiero poznaje te silniki i caly osprzet ale dlubalem przy starych klekotach grupy vag wiec sie troche bawilem suszarkami na wg i starymi pompami. Pozdrawiam
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
Jak dla mnie lepsza charakterystyka pracy jak dmuchnie nie ma zmiluj:) a przy turbo ktore mam aktualnie na VNT auto w sumie ma kopa do 3 tys pozniej jedzie bo jedzie nie ma odczuwalnego momentu:) Kwestia mapy napewno ale jak juz dlubac i sie bawic to juz bym wolal to zrobic po swojemu tylko kwestia czy pojdzie zrobic mape pod takie turbo