Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 Avant Tdi] Inne turbo do 2,5 TDI

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
anabolik88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 2012, 16:15
Lokalizacja: zabrze

[ A6 C5 Avant Tdi] Inne turbo do 2,5 TDI

Post autor: anabolik88 » 30 gru 2012, 13:59

Witam mam pytanie odnosnie zalozenia turbo na wg w 2,5 TDI. Czy jest mozliwosc zgrania nowej mapy z taka suszarka. Moment doladowania interesowalby mnie od 2500 tys i zeby ciagło do konca tylko kwestia paliwa czy sa szanse to zgrac. Mam tiptronic wiec tez bd trzeba cos poprawic zeby redukowalo do 2500 obr. a nie powyzej tych obrotow. Niestety w TDI jestem zielony dopiero poznaje te silniki i caly osprzet ale dlubalem przy starych klekotach grupy vag wiec sie troche bawilem suszarkami na wg i starymi pompami. Pozdrawiam

spanky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2009, 22:17
Lokalizacja: Otwock

Re: Inne turbo do 2,5 TDI

Post autor: spanky » 30 gru 2012, 20:54

anabolik88 pisze:Witam mam pytanie odnosnie zalozenia turbo na wg w 2,5 TDI. Czy jest mozliwosc zgrania nowej mapy z taka suszarka. Moment doladowania interesowalby mnie od 2500 tys i zeby ciagło do konca tylko kwestia paliwa czy sa szanse to zgrac. Mam tiptronic wiec tez bd trzeba cos poprawic zeby redukowalo do 2500 obr. a nie powyzej tych obrotow. Niestety w TDI jestem zielony dopiero poznaje te silniki i caly osprzet ale dlubalem przy starych klekotach grupy vag wiec sie troche bawilem suszarkami na wg i starymi pompami. Pozdrawiam
a w jakim celu ma byc to turbo na WG skor masz zamontowana VNT ?
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl

anabolik88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 2012, 16:15
Lokalizacja: zabrze

Post autor: anabolik88 » 01 sty 2013, 13:56

Jak dla mnie lepsza charakterystyka pracy jak dmuchnie nie ma zmiluj:) a przy turbo ktore mam aktualnie na VNT auto w sumie ma kopa do 3 tys pozniej jedzie bo jedzie nie ma odczuwalnego momentu:) Kwestia mapy napewno ale jak juz dlubac i sie bawic to juz bym wolal to zrobic po swojemu tylko kwestia czy pojdzie zrobic mape pod takie turbo

spanky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2009, 22:17
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 03 sty 2013, 14:26

anabolik88 pisze:Jak dla mnie lepsza charakterystyka pracy jak dmuchnie nie ma zmiluj:) a przy turbo ktore mam aktualnie na VNT auto w sumie ma kopa do 3 tys pozniej jedzie bo jedzie nie ma odczuwalnego momentu:) Kwestia mapy napewno ale jak juz dlubac i sie bawic to juz bym wolal to zrobic po swojemu tylko kwestia czy pojdzie zrobic mape pod takie turbo
to ze do 3000 rpm jedzie Twoje auto to napewno nie wina sprezarki VNT ;)
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl

anabolik88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 2012, 16:15
Lokalizacja: zabrze

Post autor: anabolik88 » 03 sty 2013, 19:52

Co kwestia mapy?

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 04 sty 2013, 13:31

Może MAF nisko mierzy ? zrób logi, zamieść je w dziale diagnostyka to może wyjdzie co jest nie tak ( o ile tak jest :P ).

Wcześniej miałem 64 km i jakoś to jeździło...teraz 150 to już mało :)

Problem Audi A6 C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Problem Audi A6 C6 » 04 sty 2013, 13:54

michok, ja teraz jezdze dupowozem w postaci polo 1.0 i kurde jak jest wilgotno rano to kola mu miela, szok po prostu, jednak quattro z tipem to nawet jak mam 130 koni wiecej to dobrze zamula <rotfl>

anabolik88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 2012, 16:15
Lokalizacja: zabrze

Post autor: anabolik88 » 05 sty 2013, 11:01

Ja wczesniej jezdzilem golfem 1,9 TD fakt ze troche go podkrecilem z 75km udalo mi sie troche podniesc momentu i km tez przybylo bo w 3 ludkow na pokladzie spokojnie objezdzalismy 130 km pasaty, no ale nie ma co porownywac A6 swoje wazy:) no to poslucham rady i zrobie logi :) glownie chodziło mi o to czy da sie zgrac turbo na wg z komputrem zeby mapa pasowała ale z gory dzieki. Pozdrawiam

Problem Audi A6 C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Problem Audi A6 C6 » 05 sty 2013, 14:20

anabolik88, to musiales miec tam ponad 100 koni w tym golfie( trojka to byla?). czworka o seryjnych parametrach 110 koni w kombi nie zrobi passata 130tki, takze dobra robote przy silniku wykonales <okok>

anabolik88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 2012, 16:15
Lokalizacja: zabrze

Post autor: anabolik88 » 06 sty 2013, 13:38

Tak golf 3. W sumie dopiero tam bylo co robic, a tak to zmienilem turbo na wieksze dmuchalo 1,8 bara dobrze podlane paliwem wstawało juz przy 2500 obr na cisnieniu 1 bar przy 3000 obr juz był ogien bo 1,6 bara , intercoler, przelot i oczywiscie gleba bo na serii nie dalo sie jezdzic nawet tymi 75km bo bujalo:D :) do szczescia byla potrzebna dluzsza skrzynia wtryski wieksze i pompa z 11mm tłokorozdzielaczem:)

ŁukaszRN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 07 sie 2012, 19:23
Lokalizacja: Ruciane-Nida

Post autor: ŁukaszRN » 17 sty 2013, 18:25

Też myślę o zmianie turbiny ale nie bardzo mogę znaleźć na jaką. Może ktoś podpowie i czy gra warta zachodu?
Audi A6 C5 2.5 TDI Sedan 180 KM + CHIP

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja