Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFB 2.5 150 KM] turbo 2,5tdi

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
AUTO-DIZAJN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 21 wrz 2012, 12:39
Lokalizacja: piła

[ AFB 2.5 150 KM] turbo 2,5tdi

Post autor: AUTO-DIZAJN » 18 gru 2012, 22:08

witam mam pytanie dotyczace turbiny jak mozna ocenic stan turbo ????
auto-dizajn

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 18 gru 2012, 23:30

Zrobić logi, wtedy będzie można jako tako stwierdzić czy ciśnienie jest OK.

Wcześniej można zdjąć wąż dolotowy i zobaczyć ile jest oleju oraz jaki jest luz na wirniku. Dopuszczalny jest minimalny poprzeczny ( na boki ), podłużny jest niedopuszczalny ( sprawdzasz tak jakbyś chciał wyjąć wirnik ).

sebaal123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 13 sie 2011, 22:59
Lokalizacja: Pcim

Post autor: sebaal123 » 18 gru 2012, 23:39

michok, Zrobić logi, wtedy będzie można jako tako stwierdzić czy ciśnienie jest OK.

Wcześniej można zdjąć wąż dolotowy i zobaczyć ile jest oleju oraz jaki jest luz na wirniku. Dopuszczalny jest minimalny poprzeczny ( na boki ), podłużny jest niedopuszczalny ( sprawdzasz tak jakbyś chciał wyjąć wirnik )
U mnie przy okazji zużytej turbiny - była cicha i nie świszczała (luzy podłużne, które sam wymacałem bo był duży zdejmując gumowy dolot + dym przy rozpędzaniu auta) okazała się też zapieczona geometria turbiny (przeładowanie). Kupując nowo zregenerowaną turbinę pozbyłem się dymienia - 0 dymu przy pedale wciśniętym do dechy i auto zbiera się jak nigdy. Zniknął też olej z dolotu.

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 19 gru 2012, 14:44

sebaal123 u mnie występuje luz jedynie poprzeczny + kilka kropli oleju :).

sebaal123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 13 sie 2011, 22:59
Lokalizacja: Pcim

Post autor: sebaal123 » 20 gru 2012, 00:25

michok Ale Ty jakiś problem masz z autkiem czy tylko tak pytasz :-)

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 20 gru 2012, 10:14

sebaal123 pisze:michok Ale Ty jakiś problem masz z autkiem czy tylko tak pytasz :-)
Takie moje cool story ;).
oli80 pisze:
michok pisze:Wcześniej można zdjąć wąż dolotowy i zobaczyć ile jest oleju
Nie wprowadzaj ludzi w błąd,olej po zdjęciu węża dolotowego zawsze minimalnie będzie
bo tamtendy wracają opary z odmy,jak chcesz sprawdzić czy turbo rzyga to zdejmij
ten krutki łącznik na wylocie z turbiny i tam zobacz.
Nie wprowadzam ludzi w błąd, po prostu piszę, że olej na bank będzie tylko pytanie ile.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja