
[ AFB 2.5 150 KM] turbo 2,5tdi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 21 wrz 2012, 12:39
- Lokalizacja: piła
[ AFB 2.5 150 KM] turbo 2,5tdi
witam mam pytanie dotyczace turbiny jak mozna ocenic stan turbo
??

auto-dizajn
U mnie przy okazji zużytej turbiny - była cicha i nie świszczała (luzy podłużne, które sam wymacałem bo był duży zdejmując gumowy dolot + dym przy rozpędzaniu auta) okazała się też zapieczona geometria turbiny (przeładowanie). Kupując nowo zregenerowaną turbinę pozbyłem się dymienia - 0 dymu przy pedale wciśniętym do dechy i auto zbiera się jak nigdy. Zniknął też olej z dolotu.michok, Zrobić logi, wtedy będzie można jako tako stwierdzić czy ciśnienie jest OK.
Wcześniej można zdjąć wąż dolotowy i zobaczyć ile jest oleju oraz jaki jest luz na wirniku. Dopuszczalny jest minimalny poprzeczny ( na boki ), podłużny jest niedopuszczalny ( sprawdzasz tak jakbyś chciał wyjąć wirnik )
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Takie moje cool storysebaal123 pisze:michok Ale Ty jakiś problem masz z autkiem czy tylko tak pytasz

Nie wprowadzam ludzi w błąd, po prostu piszę, że olej na bank będzie tylko pytanie ile.oli80 pisze:Nie wprowadzaj ludzi w błąd,olej po zdjęciu węża dolotowego zawsze minimalnie będziemichok pisze:Wcześniej można zdjąć wąż dolotowy i zobaczyć ile jest oleju
bo tamtendy wracają opary z odmy,jak chcesz sprawdzić czy turbo rzyga to zdejmij
ten krutki łącznik na wylocie z turbiny i tam zobacz.