Koledzy,mam taki problem-Czasem jak jadę na wyświetlaczu zamiast przebiegu pojawia się napis,,FUSE"
Wyczytałem że z Angielskiego oznacza to bezpiecznik..Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie są wporządku..
Kolejnym problemem jest że razem z tym napisem FUSE lub czasem osobno święcą bardzo jasno wskaźniki od ustawienia temperatury,Chwile swiecą bardzo jasno,później normalnie,za chwilę znowu jasno..
Kolejnym problemem który dziś się pojawił jest skaczące napięcie.
Dziś jak jechałem spadło Do Zera,później wskoczyło na ok 8... zaraz na 13.. potem spadło do 12.
Czytałem że może to być alternator,Regulator napięcia(wbudowany w alternator) ewentualnie szczotki.
Audiczka odpala bez problemu
Za Tydzień w piątek wybieram się w trasę i nie chciał bym po drodze mieć niespodzianek
Czy ktoś może miał podobne problemy?może coś doradzić?Ale wskazać gdzie może być problem.
Mam autko prawie 3lata i nigdy takich problemów nie miałem
Napis FUSE,Skaczące Napięcie,Jaskrawe wskaźniki Temp.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 08 kwie 2010, 22:29
- Lokalizacja: Łódź
Witam, mam podobny problem z wskaźnikiem ładowania z tym że jak rano jest zimno to ładowanie pokazuje prawidłowo w miarę zagrzewania silnika zaczyna spadać na mniej więcej 13V czasami prawie do 12.Bezpieczniki 14 i 15 wymieniłem ale nic to nie pomogło.Co może być przyczyną spadania ładowania gdy silnik dostaje temperatury.Jak mierzyłem napięcie przed wymianą bezpieczników pokazywało 13,90V akumulator przed odpaleniem był słaby i po włączeniu zapłonu pokazywał na wskaźniku około 10V pomimo tego auto odpaliło bez żadnego problemu.
Dzisiaj rano poszedłem sprawdzić wszystko z miernikiem wskaźnik na liczniku o grubość wskaźnika powyżej 14V na mierniku 14,10V jak sie silnik zagrzał do 70 stopni wskaźnik pokazywał trochę ponad 13V a na mierniku 13,75V czyli wygląda na to że wskazania są prawidłowe.Akumulator 60Ah 600A na alternatorze duże oznaczenie 120 niestety nie jestem wstanie odczytać całej tabliczki z alternatora ale wygląda na to że alternator jest 120A zamiast seryjnego 70A.
Czy te wariowanie ładowania może być spowodowane uwalonym akumulatorem? dzieje sie już tak z jakieś 3 miesiące i wszystko jest bez zmian znaczy nic się nie pogarsza.
Dzisiaj rano poszedłem sprawdzić wszystko z miernikiem wskaźnik na liczniku o grubość wskaźnika powyżej 14V na mierniku 14,10V jak sie silnik zagrzał do 70 stopni wskaźnik pokazywał trochę ponad 13V a na mierniku 13,75V czyli wygląda na to że wskazania są prawidłowe.Akumulator 60Ah 600A na alternatorze duże oznaczenie 120 niestety nie jestem wstanie odczytać całej tabliczki z alternatora ale wygląda na to że alternator jest 120A zamiast seryjnego 70A.
Czy te wariowanie ładowania może być spowodowane uwalonym akumulatorem? dzieje sie już tak z jakieś 3 miesiące i wszystko jest bez zmian znaczy nic się nie pogarsza.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga