[Audi A6 C5] Jak wymontowac/zdemontowac zegary
[Audi A6 C5] Jak wymontowac/zdemontowac zegary
Witam
Mam strasznie drazniace brzeczenie z okolicy zegarow,takie metaliczne.
Mam problem z wyciagnieciem zegarow,odkrecilem 2srubki jednak nie moge wyciagnac,jakby cos jeszcze trzymalo.
Czy cos jeszcze jest?!....moze krotkie kable?!
Mam strasznie drazniace brzeczenie z okolicy zegarow,takie metaliczne.
Mam problem z wyciagnieciem zegarow,odkrecilem 2srubki jednak nie moge wyciagnac,jakby cos jeszcze trzymalo.
Czy cos jeszcze jest?!....moze krotkie kable?!
Licznik powinien wyjść bez oporów.
Mój patent to ściągnąć zaślepkę bezpieczników i popchnąć licznik od tyłu.
Licznik wychodzi pod pewnym kontem jak za bardzo przechylisz to się klinuje i nie chce wyjść.
Rasumując:
1. Zaślepka (osłonka) zakrywająca śruby
2. ÂŚruby licznika
3. Zaślepka (osłonka) bezpieczników
Pozdro.
Mój patent to ściągnąć zaślepkę bezpieczników i popchnąć licznik od tyłu.
Licznik wychodzi pod pewnym kontem jak za bardzo przechylisz to się klinuje i nie chce wyjść.
Rasumując:
1. Zaślepka (osłonka) zakrywająca śruby
2. ÂŚruby licznika
3. Zaślepka (osłonka) bezpieczników
Pozdro.
Dzieki wszystkim za podpowiedzi
moglem tego nie ruszac!!! teraz to sobie narobilem,pociagnalem mocniej licznik od dolu i dalej cos klinowalo wiec zaczalem pomagac sobie srubokretem i....ruszalem podginalem pod ty ''fisem'',cos tam klinowalo ale dalem sobie spokoj,wiec popchnalem licznik do tylu dokrecilem i ok.Nagle patrze a tu fis nie dziala!!,odkrecilem wszystko again i podnioslem delikatnie licznik tak jak wtedy gdy srubokret wkladalem i dotykajac tym razem srubokretem zauwazylem lepka ciecz na spodzie...kurw..!,fis sie zwieci tylko na dole tam gdzie mam temperature ale temp nie wyswietla gorna czesc wogole nie dziala,mam fis bez pokazywania spalania,dodam ze zegarka i daty nie moge przestawic!!!
Pytanie krotkie czy czeka mnie wymiana fisu?,bo chyba juz go nie zregeneruje jak sie cos wylalo?,wylalo czy to klej jakis nie wiem:(
Wiecej sie do tego nie dotykam
kot919 Audi 'nauczyło' mnie tego samego !
moglem tego nie ruszac!!! teraz to sobie narobilem,pociagnalem mocniej licznik od dolu i dalej cos klinowalo wiec zaczalem pomagac sobie srubokretem i....ruszalem podginalem pod ty ''fisem'',cos tam klinowalo ale dalem sobie spokoj,wiec popchnalem licznik do tylu dokrecilem i ok.Nagle patrze a tu fis nie dziala!!,odkrecilem wszystko again i podnioslem delikatnie licznik tak jak wtedy gdy srubokret wkladalem i dotykajac tym razem srubokretem zauwazylem lepka ciecz na spodzie...kurw..!,fis sie zwieci tylko na dole tam gdzie mam temperature ale temp nie wyswietla gorna czesc wogole nie dziala,mam fis bez pokazywania spalania,dodam ze zegarka i daty nie moge przestawic!!!
Pytanie krotkie czy czeka mnie wymiana fisu?,bo chyba juz go nie zregeneruje jak sie cos wylalo?,wylalo czy to klej jakis nie wiem:(
Wiecej sie do tego nie dotykam
kot919 Audi 'nauczyło' mnie tego samego !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 375
- Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 142
- Rejestracja: 04 gru 2012, 16:41
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: RZESZOW
Panowie ja bym chciał wyciągnąć zegary bo na FSI mi słabo podświetla to chyba wina taśmy, słyszałem że pod wpływem dni upalnych robi się temperatura i zaczyna się odklejać taśma dlatego słabo świeci wyświetlać FSI. Chciałbym sprawdzić czy faktycznie taśma się odkleja... Od czego zacząć przy demontażu zegarów?
Samodzielnie raczej nic nei zdziałasz jeśli nie jesteś elektronikiem i nie masz lupy technicznej. Ja podobnie jak Ty miałem ten problem i nawet mając umiejętności tylko pogorszyłem temat FISa. Użyłem lutownicy nadmuchowej i termoodpornej gumki aby docisnąć ale nie pomogło. Najlepiej jest wymienić elastyczną taśmę lub cały wyświetlacz FIS.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 142
- Rejestracja: 04 gru 2012, 16:41
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: RZESZOW
hmmmmm a jest ktoś w stanie mi powiedzieć bo zdejmowałem cały liczni, włącznie z skazówkami wszystkimi tarczami itp bo żeby się dostać do spodu taśmy trzeba zdemontować kilka elementów. Skazówki z każdego zegarka,tarczę i taki plastik co jest w kształcie koła na tarczach. Po zdemontowaniu i włożeniu tego od nowa miałem początkowo kłopot z ustawieniem skazówek tzn nie wiedziałem czy się załączają tak jak było na początku, tylu jadę 30 i czy naprawę jadę te 30. Ale chyba jest ok , problem mam z tym że wiem że paliwa jest już mało coraz mniej, a wskazuje ponad stan na zegarze, i na elektrycznym. Może jest dobrze ale wydaje mi się że coś nie tak jest. Czy elektryczny wskazuje to co jest na zegarze czy to jest oddzielnie zegar wskazuje swoje z Baku,a elektryczny swoje ktoś podpowie? Plisss.