Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AEB 1.8 150 KM] N75, DV i inne - próba ogarnięcia tematu..

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krzyżak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 12 kwie 2012, 13:56
Lokalizacja: Toruń

[ AEB 1.8 150 KM] N75, DV i inne - próba ogarnięcia tematu..

Post autor: krzyżak » 12 lis 2012, 09:42

Witajcie
Raz jeszcze zgłaszam się z moimi kłopotami z autkiem, ale nie mogę sobie tego poukładać.

Jak to jest że: samochód czuć, że jest nieco zmulony i jak to mówią "nie jedzie". Wymienione zostały od początku: wężyk do DV, zawór N75 i przepływomierz, ostatnio także świece. Nieszczelności nie stwierdziłem żadnych, wydaje się, że wszystko pracuje prawidłowo, ten pręt przy turbo rusza się kiedy go przegazuję. Jest niby jedno "ale" - komputer wyświetla błąd 515 - czujnik Halla, przerwa lub zwarcie do plusa. Już się od Was dowiedziałem, że błąd może być powodowany przez przestawiony rozrząd, ale na analizatorze spaliny są idealne - czy przy przestawionym pasku tak by było? Przestawiony rozrząd powinien też odpowiadać za spadek mocy, ale ta powraca, kiedy odepnę wężyk od N75 idący do tej gruszki przy turbo.
Szukam jeszcze innego czujnika Halla do podpięcia na chwilę, żeby wykluczyć lub potwierdzić jego awarię, póki co go wyczyściłem, ale efektów nie widać raczej.
Gdzie zatem szukać tej utraconej mocy, podpowiecie coś jeszcze?

piecka9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 29 maja 2010, 10:51
Lokalizacja: podlasie

Post autor: piecka9 » 12 lis 2012, 10:50

masz lpg to sprawdź ile ci turbina dmucha w pełnym zakresie obrotów możliwe że dv puszcza

Awatar użytkownika
krzyżak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 12 kwie 2012, 13:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: krzyżak » 12 lis 2012, 11:05

Ok sprawdzę, chociaż przed montażem instalki jeździł tak samo. Ale jakie znaczenie ma LPG dla pracy turbo? DV tez niby sprawny - jak w niego dmucham to trzyma, jak ciągnę to coś tam mogę zassać ;)

piecka9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 29 maja 2010, 10:51
Lokalizacja: podlasie

Post autor: piecka9 » 12 lis 2012, 11:36

w instalce masz czujnik który pokazuje ciśnienie w kolektorze bo w tych silnikach tego nie ma, możesz jeszcze logi zrobić grupy 02 wtedy będzie można coś powiedzieć

Awatar użytkownika
krzyżak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 12 kwie 2012, 13:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: krzyżak » 12 lis 2012, 11:53

A to tak działa - nawet nie wiedziałem :)

[ Dodano: 2012-11-13, 08:26 ]
Wiecie co - nic już nie rozumiem. Wcześniej poza przeczyszczeniem czujnika Halla porozłączałem wtyczki od modułu zapłonowego i dałem im trochę WD-40, to samo we wtyczce czujnika i coś tam pogmerałem przy wężykach. Wczoraj trochę polatałem po mieście i wokół i... samochód nie do poznania, ciągnie ładnie od 2000 obr., lepiej się rozpędza, nawet jakby ciszej pracuje... kurde, rozumiem go mniej niż moją żonę ;] Niedługo pojawi się kolega z kabelkiem to jeszcze obejrzymy co wewnątrz piszczy <mysli>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga