Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKE 2.5 180 KM] Spadek Mocy!! Błąd w silniku! LOGI!!!

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
libi1003ml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 10 maja 2011, 17:01
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

[ AKE 2.5 180 KM] Spadek Mocy!! Błąd w silniku! LOGI!!!

Post autor: libi1003ml » 29 paź 2012, 22:07

Witam,
ostatnio zauważyłem spadek mocy od 4 i 5 biegu od 100km/h auto nie chcę przyśpieszać :/ Passat 110km lepiej idzie. Ogólnie auto na postoju dosyć głośno chodzi. Poniżej wrzucam logi do wglądu. Proszę o pomoc.

Logi dynamiczne:
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_101730.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_101731.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_101732.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_101733.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_101734.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_101751.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_101752.html

Logi BS:
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_102917.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_102918.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_102919.html

Logi statyczne:
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_102920.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_102921.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_102922.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_102923.html

Błąd:
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.LBL
Control Module Part Number: 4B2 907 401 E
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000AG D02
Software Coding: 01011
Work Shop Code: WSC 02325
Additional Info: WAUZZZ4BZ1N016323 AUZ7Z0Y1483490
Additional Info: 00018059130106E
VCID: 2240F60C8449
1 Fault Found:

01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1
38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent

Czekam na wasze podpowiedzi i trafne opinie odnośnie spadku mocy. Z góry dziękuje :)

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 30 paź 2012, 07:17

EGR masz albo niedzialajacy, albo zaslepiony...
Przelywka wyglada na ok.

Dziwi mnie tylko czemu cisnienie w dyn 011 nie moze sie ustabilizowac...
Oraz falujace obroty w 001 stat...

Miejmy nadzieje, ze wypowie sie ktos ogarniety.

libi1003ml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 10 maja 2011, 17:01
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: libi1003ml » 30 paź 2012, 08:10

michok pisze:EGR masz albo niedzialajacy, albo zaslepiony...
Przelywka wyglada na ok.

Dziwi mnie tylko czemu cisnienie w dyn 011 nie moze sie ustabilizowac...
Oraz falujace obroty w 001 stat...

Miejmy nadzieje, ze wypowie sie ktos ogarniety.
EGR miałem pół roku temu ponoć czyszczony :/ coś ją boli, bo pali więcej i od 100 nie idzie, a na dodatek głośno chodzi. Dzisiaj jadę do mechanika i ma luknąć na to wszystko, ale mimo to chciałbym żebyś ktoś ogarnięty się wypowiedział.

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 30 paź 2012, 08:54

libi1003ml
pokaz jeszcze statycznie odczyty z grupy 13.... (najlepiej w komplecie 013, 014 i 001)

libi1003ml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 10 maja 2011, 17:01
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: libi1003ml » 30 paź 2012, 12:51

byłem dzisiaj u mechanika i jego zdaniem na jego jakimś specjalnym komputerku/urządzeniu winna jest pompa, a dokładnie kąt wtrysku przestawił się i od niej trzeba zacząć poza tym na postoju przepływka pokazuje dziwne wartości. W piątek mam zostawić auto na cały dzień i ma działać.

tx-didi oddałem dzisiaj kabel i vcdsa koledze, bo jego C6 3.0TDI coś tam lekuśno szwankuje. Więc jak coś to po weekendzie będę miał dostęp do sprzętu.

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 02 lis 2012, 00:50

libi1003ml,
to przy okazji pobytu u mechanika, popros o zerkniecie na wspomniane grupy - w mnie wskazania grupy 013 i 014 sugeruja natychmiastowe zaprzestanie eksploatacji samochodu.

libi1003ml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 10 maja 2011, 17:01
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: libi1003ml » 09 lis 2012, 18:04

Hej,
od razu sory, że tak długo nie odpisywałem. Dzisiaj wymieniłem przepływomierz Pierburga mi włożyli i nie wiem czy to dobra przepływka??
Dlaczego mam nie używać auta??? Co się dzieje waszym zdaniem??? Możecie jaśniej odp??
Mój mechanik wyjechał do holandii i byłem u innego powiedział, że kąt wtrysku jest w górnej granicy i że pompa albo wtryski do regeneracji :/


LOGI te o które prosiliście robione dzisiaj po wymianie przepływki i przejechaniu 100km non stop (trasa).

001,013,0014 http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104127.html
001,003,004 http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104128.html
001, http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104129.html
003, http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104130.html
004, http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104131.html
013, http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104132.html
014, http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104133.html


wrzuciłem na dwa sposoby nie wiem który dobry :) proszę koledzy o analizę :)

POMOÂŻE KTOÂŚ??!!

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 13 lis 2012, 22:42

libi1003ml,

zanim zaczniesz cokolwiek regenerowac, sprawdzilbym jeszcze z ciekawosci nastawy rozrzadu, lecz w pelni poprawnie (czytaj: koniecznie z blokada walu korbowego).
Oczywiscie zakladam ze silnik mial odpowiednia temperature. Gdyby sie okazalo ze nastawy sa delikatnie 'rozjechane', to przed podjeciem jakichkolwiek dalszych krokow nalezaloby ustawienie skorygowac.

Wycofuje moja poprzednia uwage o zaprzestaniu eksploatacji samochodu - wczesniejszy log (jak sie okazalo robiony w probie dynamicznej) grupy bodajze 013 z korekcjami > 3.5 na ktoryms garnku spowodowal trudnosci w zlapaniu oddechu.... ale tak juz mam jak widze korekcje przekraczajace 50 % dawki.... w domysle robione w trakcie odczytow statycznych :)

libi1003ml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 10 maja 2011, 17:01
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: libi1003ml » 14 lis 2012, 16:35

tx-didi pisze:libi1003ml,

zanim zaczniesz cokolwiek regenerowac, sprawdzilbym jeszcze z ciekawosci nastawy rozrzadu, lecz w pelni poprawnie (czytaj: koniecznie z blokada walu korbowego).
Oczywiscie zakladam ze silnik mial odpowiednia temperature. Gdyby sie okazalo ze nastawy sa delikatnie 'rozjechane', to przed podjeciem jakichkolwiek dalszych krokow nalezaloby ustawienie skorygowac.

Wycofuje moja poprzednia uwage o zaprzestaniu eksploatacji samochodu - wczesniejszy log (jak sie okazalo robiony w probie dynamicznej) grupy bodajze 013 z korekcjami > 3.5 na ktoryms garnku spowodowal trudnosci w zlapaniu oddechu.... ale tak juz mam jak widze korekcje przekraczajace 50 % dawki.... w domysle robione w trakcie odczytow statycznych :)

dzieki za odp.
jutro jade do mechaniora ma ustawic pompe wtryskowa, bo ponoć jest przestawiona. Jak dobrze myślę to przy przestawionym rozrządzie chyba źle by paliła czy się mylę??? Ogólnie auto idzie do sprzedaży, bo ma już jej dosyć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga