Witam,
ostatnio zauważyłem spadek mocy od 4 i 5 biegu od 100km/h auto nie chcę przyśpieszać Passat 110km lepiej idzie. Ogólnie auto na postoju dosyć głośno chodzi. Poniżej wrzucam logi do wglądu. Proszę o pomoc.
Logi dynamiczne:
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_101730.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_101731.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_101732.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_101733.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_101734.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_101751.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_101752.html
Logi BS:
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_102917.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_102918.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_102919.html
Logi statyczne:
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_102920.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_102921.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_102922.html
http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_102923.html
Błąd:
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.LBL
Control Module Part Number: 4B2 907 401 E
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000AG D02
Software Coding: 01011
Work Shop Code: WSC 02325
Additional Info: WAUZZZ4BZ1N016323 AUZ7Z0Y1483490
Additional Info: 00018059130106E
VCID: 2240F60C8449
1 Fault Found:
01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1
38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent
Czekam na wasze podpowiedzi i trafne opinie odnośnie spadku mocy. Z góry dziękuje
[ AKE 2.5 180 KM] Spadek Mocy!! Błąd w silniku! LOGI!!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 10 maja 2011, 17:01
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 10 maja 2011, 17:01
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
EGR miałem pół roku temu ponoć czyszczony coś ją boli, bo pali więcej i od 100 nie idzie, a na dodatek głośno chodzi. Dzisiaj jadę do mechanika i ma luknąć na to wszystko, ale mimo to chciałbym żebyś ktoś ogarnięty się wypowiedział.michok pisze:EGR masz albo niedzialajacy, albo zaslepiony...
Przelywka wyglada na ok.
Dziwi mnie tylko czemu cisnienie w dyn 011 nie moze sie ustabilizowac...
Oraz falujace obroty w 001 stat...
Miejmy nadzieje, ze wypowie sie ktos ogarniety.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 10 maja 2011, 17:01
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
byłem dzisiaj u mechanika i jego zdaniem na jego jakimś specjalnym komputerku/urządzeniu winna jest pompa, a dokładnie kąt wtrysku przestawił się i od niej trzeba zacząć poza tym na postoju przepływka pokazuje dziwne wartości. W piątek mam zostawić auto na cały dzień i ma działać.
tx-didi oddałem dzisiaj kabel i vcdsa koledze, bo jego C6 3.0TDI coś tam lekuśno szwankuje. Więc jak coś to po weekendzie będę miał dostęp do sprzętu.
tx-didi oddałem dzisiaj kabel i vcdsa koledze, bo jego C6 3.0TDI coś tam lekuśno szwankuje. Więc jak coś to po weekendzie będę miał dostęp do sprzętu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 10 maja 2011, 17:01
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Hej,
od razu sory, że tak długo nie odpisywałem. Dzisiaj wymieniłem przepływomierz Pierburga mi włożyli i nie wiem czy to dobra przepływka??
Dlaczego mam nie używać auta??? Co się dzieje waszym zdaniem??? Możecie jaśniej odp??
Mój mechanik wyjechał do holandii i byłem u innego powiedział, że kąt wtrysku jest w górnej granicy i że pompa albo wtryski do regeneracji
LOGI te o które prosiliście robione dzisiaj po wymianie przepływki i przejechaniu 100km non stop (trasa).
001,013,0014 http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104127.html
001,003,004 http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104128.html
001, http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104129.html
003, http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104130.html
004, http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104131.html
013, http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104132.html
014, http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104133.html
wrzuciłem na dwa sposoby nie wiem który dobry proszę koledzy o analizę
POMOÂŻE KTOÂŚ??!!
od razu sory, że tak długo nie odpisywałem. Dzisiaj wymieniłem przepływomierz Pierburga mi włożyli i nie wiem czy to dobra przepływka??
Dlaczego mam nie używać auta??? Co się dzieje waszym zdaniem??? Możecie jaśniej odp??
Mój mechanik wyjechał do holandii i byłem u innego powiedział, że kąt wtrysku jest w górnej granicy i że pompa albo wtryski do regeneracji
LOGI te o które prosiliście robione dzisiaj po wymianie przepływki i przejechaniu 100km non stop (trasa).
001,013,0014 http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104127.html
001,003,004 http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104128.html
001, http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104129.html
003, http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104130.html
004, http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104131.html
013, http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104132.html
014, http://vaglog.rtnet.pl/libi1003ml_104133.html
wrzuciłem na dwa sposoby nie wiem który dobry proszę koledzy o analizę
POMOÂŻE KTOÂŚ??!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
libi1003ml,
zanim zaczniesz cokolwiek regenerowac, sprawdzilbym jeszcze z ciekawosci nastawy rozrzadu, lecz w pelni poprawnie (czytaj: koniecznie z blokada walu korbowego).
Oczywiscie zakladam ze silnik mial odpowiednia temperature. Gdyby sie okazalo ze nastawy sa delikatnie 'rozjechane', to przed podjeciem jakichkolwiek dalszych krokow nalezaloby ustawienie skorygowac.
Wycofuje moja poprzednia uwage o zaprzestaniu eksploatacji samochodu - wczesniejszy log (jak sie okazalo robiony w probie dynamicznej) grupy bodajze 013 z korekcjami > 3.5 na ktoryms garnku spowodowal trudnosci w zlapaniu oddechu.... ale tak juz mam jak widze korekcje przekraczajace 50 % dawki.... w domysle robione w trakcie odczytow statycznych
zanim zaczniesz cokolwiek regenerowac, sprawdzilbym jeszcze z ciekawosci nastawy rozrzadu, lecz w pelni poprawnie (czytaj: koniecznie z blokada walu korbowego).
Oczywiscie zakladam ze silnik mial odpowiednia temperature. Gdyby sie okazalo ze nastawy sa delikatnie 'rozjechane', to przed podjeciem jakichkolwiek dalszych krokow nalezaloby ustawienie skorygowac.
Wycofuje moja poprzednia uwage o zaprzestaniu eksploatacji samochodu - wczesniejszy log (jak sie okazalo robiony w probie dynamicznej) grupy bodajze 013 z korekcjami > 3.5 na ktoryms garnku spowodowal trudnosci w zlapaniu oddechu.... ale tak juz mam jak widze korekcje przekraczajace 50 % dawki.... w domysle robione w trakcie odczytow statycznych
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 10 maja 2011, 17:01
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
tx-didi pisze:libi1003ml,
zanim zaczniesz cokolwiek regenerowac, sprawdzilbym jeszcze z ciekawosci nastawy rozrzadu, lecz w pelni poprawnie (czytaj: koniecznie z blokada walu korbowego).
Oczywiscie zakladam ze silnik mial odpowiednia temperature. Gdyby sie okazalo ze nastawy sa delikatnie 'rozjechane', to przed podjeciem jakichkolwiek dalszych krokow nalezaloby ustawienie skorygowac.
Wycofuje moja poprzednia uwage o zaprzestaniu eksploatacji samochodu - wczesniejszy log (jak sie okazalo robiony w probie dynamicznej) grupy bodajze 013 z korekcjami > 3.5 na ktoryms garnku spowodowal trudnosci w zlapaniu oddechu.... ale tak juz mam jak widze korekcje przekraczajace 50 % dawki.... w domysle robione w trakcie odczytow statycznych
dzieki za odp.
jutro jade do mechaniora ma ustawic pompe wtryskowa, bo ponoć jest przestawiona. Jak dobrze myślę to przy przestawionym rozrządzie chyba źle by paliła czy się mylę??? Ogólnie auto idzie do sprzedaży, bo ma już jej dosyć.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga