Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BRE 2.0 140 KM] Kopcenie,spadek mocy ,bujanie

Silniki wysokoprężne
saintdf

[ BRE 2.0 140 KM] Kopcenie,spadek mocy ,bujanie

Post autor: saintdf » 16 paź 2012, 20:09

Witam Was drodzy forumowicze.Moje autko ma dziwną przypadłość.Co prawda dotyczy to każdego z Nas i wiele się już o tym pisało,ale u mnie jest wszystko na raz <uoee>

Gdy autko jest zimne zaraz po odpaleniu (do ok. 5 km) jak dodam trochę więcej gazu to kopci jak traktor.Za mną jest naprawdę czarno jak wejdę na wyższe obroty,żeby przyspieszyć.Gdy popuszczam gaz i go naprawde delikatnie nacisnę to mam wrażenie jakby całkowicie mi odcięło moc czuć takie szarpanie jakbym dawał gaz i mu zabierał zaraz.Dodatkowo przy zimnym silniku na biegu jałowym (ale nigdy jak dopiero odpalę) po przejechaniu krótkiego odcinka samochodem buja strasznie.Obroty falują miedzy 800 ,a 1000.Jak silnik sie zagrzeje bujanie na jalowym znika.Już nie wiem gdzie szukać pomocy.W ASO mi powiedzieli,że ten typ tak ma.Jak im mowię,że kiedyś nie miał to nie wiedzą co odpowiedzieć

slg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 16 gru 2010, 07:42
Lokalizacja: Stoczek / Lubelskie

Post autor: slg » 16 paź 2012, 20:31

aso odpuść , niczego się tam nie dowiesz , pozatym że jest wszystko ok , albo nie wiedzą. Kup kabelek vcds , poczytaj trochę co zdiagnozować w Twoim silniku na forum i sam szybko dojdziesz co boli Twoje autko.

saintdf

Post autor: saintdf » 16 paź 2012, 20:40

Kabelek mam ,ale co sprawdzić to ja nie mam pojęcia.Dlatego tu piszę by bardziej kumaci forumowicze mi pomogli.

Awatar użytkownika
Arrni
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 407
Rejestracja: 31 mar 2010, 09:58
Imię: Arni
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Arrni » 16 paź 2012, 21:44

wstepnie wydaje mis ie ze siada przeplywka ale bez kabelka to ciezko cokolwiek powiedziec. przeczysc tez egr .

Awatar użytkownika
KrzysiekR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 05 sie 2012, 23:41
Lokalizacja: zach-pom.

Post autor: KrzysiekR » 16 paź 2012, 22:13

Podłącz kabel i zobacz błędy z silnika jaki sa i tu podaj.
Jeszcze sprawdź kanał 013 jakie są korekty PD bo coś mi wychodzi ,ze pompka padła

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 17 paź 2012, 16:02

sprawdz IC o wtryskach koledzy juz pisali wcześniej

saintdf

Post autor: saintdf » 17 paź 2012, 21:39

Odnośnie wystających wtrysków.Gdy w AZ sciągnęli pokrywę to dwa wystawały wyżej niż pozostałe.Nie jestem specjalistą więc opisze na chłopski rozum.ÂŚrodek wtrysku był wyżej,a ten metalowy pierścionek który wydaje mi się trzyma to wszystko był pęknięty i środek wtrysku można było sobie wyciagnąć.Wtryski zostały wymienione.Sam jestem ciekaw jak one teraz wyglądają

saintdf

Post autor: saintdf » 18 paź 2012, 08:38

Dzisiaj postaram sie zrobic te logi.Mam ochote sprzedać to auto ,bo mnie do szału doprowadza.Tak przy okazji.Nie lepiej troszkę zainwestować i kupić już poliftową szóstkę?

Utin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 20 lis 2011, 15:40
Lokalizacja: Lausanne

Post autor: Utin » 18 paź 2012, 09:00

Masz racje mnie tez wkurza, wychodzi na to ze cała linia a6 c6 to jeden wielki bubel jaki audi wypuściła na rynek (silnik benzynowy 3.2 problem z gładziami cylindrow i rozrzadem, tdi szkoda nawet pisać bo dużo na ten temat) To są samochody dla specjalistów mechaników a nie dla tych którzy chcą jeździć z przstrzeganiem oczywiście serwisu (wiecej ja przywoze olej z zagranicy bo polskim olejem nie wierze) ale i to nie pomaga. Ale jak zła konstrukcja to nic nie pomoże.
Pozdrawiam

saintdf

Post autor: saintdf » 18 paź 2012, 12:54

Zrobilem te logi i mam mały problem.Zapisywały się w folderze Logs,ale jak wchodzę tam to ich nie ma.Mam tylko plik tekstowy takiej treści : If you do any data-logging, the log files will end up in this folder.


Zrobiłem je ponownie i zapisałem gdzie indziej i są,ale nie mogę ich wrzucić na forum ,bo rozszerzenie jest niedozwolone

saintdf

Post autor: saintdf » 18 paź 2012, 14:18

Logi juz poszły niestety przekonwerterowane.Nie mogłem zrobić logów w grupie 000 :|

slg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 16 gru 2010, 07:42
Lokalizacja: Stoczek / Lubelskie

Post autor: slg » 18 paź 2012, 14:49

Piotruś, nie trudz się z konwertowaniem , http://vaglog.rtnet.pl/ :)

saintdf

Post autor: saintdf » 18 paź 2012, 15:45

Kolego Piotruś nie chcę się mądrzyć,ale 2 i 4 linijka w statycznych należy do nastaw podstawowych

saintdf

Post autor: saintdf » 18 paź 2012, 16:16

Dwa logi 003 i 011 z wolnymi obrotami sa na OFF a dwa sa na ON i ktores z nich wrzuciles w statyczne.Przy podstawowych po nacisnieciu na ON podskoczyly obroty do ok. 1400.Statyczne sa w 3 plikach.Pierwszy to grupy 001,003,004 drugi to 007,011,013 i trzeci to grupa 023.W opisie plikow ktore Ci wyslalem masz wszystko napisane

slg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 16 gru 2010, 07:42
Lokalizacja: Stoczek / Lubelskie

Post autor: slg » 18 paź 2012, 16:25

już widać po korekcjach w 13 kanale że z pompki kaput
Ostatnio zmieniony 18 paź 2012, 16:26 przez slg, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga