[ AGA 2.4 165 KM] Ustawienie rozrządu
[ AGA 2.4 165 KM] Ustawienie rozrządu
Witam.panowie czy jest ktoś z Was z okolic Torunia chociażby i mógłby mi dobrze ustawić rozrząd?bo mechanior który mi wymieniał twierdzi że napewnoe wszystko jest ok a wyskakuje mi błąd od czujnika położenia wałka rozrządu i to jest napewno od rozrządu.znacie kogoś,plecacie? z góry dzięki i pozdrawiam
właśnie kodu błędu nie mam nie spisałem ale postaram sie Wam go podać o ile uda mi sie złapać kogoś z VAGiem a mechanior życzy sobie od każdego podłączenia 40zł i wątpie że ma pojęcie do robienia logów...pamiętam nazwe tylko błedu i leciało to tak
_rząd 2.czujnik położenia wałka rozrządu.przerwa/zwarcie do plusa. troche strach mi tak jezdzić z takim błędem kurde...
_rząd 2.czujnik położenia wałka rozrządu.przerwa/zwarcie do plusa. troche strach mi tak jezdzić z takim błędem kurde...
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jeśli masz błąd przerwa, to sprawdź czy czujnik jest podłączony, bank2 to strona pasażera.tkamicki5 pisze:właśnie kodu błędu nie mam nie spisałem ale postaram sie Wam go podać o ile uda mi sie złapać kogoś z VAGiem a mechanior życzy sobie od każdego podłączenia 40zł i wątpie że ma pojęcie do robienia logów...pamiętam nazwe tylko błedu i leciało to tak
_rząd 2.czujnik położenia wałka rozrządu.przerwa/zwarcie do plusa. troche strach mi tak jezdzić z takim błędem kurde...
Niestety trzeba zdjąć z tego co pamiętam oslonę paska rozrządu - ale skoro głupek uszkodził przewód, nie zapiął czujnika to niech teraz robi za darmo
Mało prawdopodobne żeby się halotron uszkodził, raczej jest nie podpięty
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie , trzeba zdjąć tylko tą osłonę paska, dwie spinki i pasek masz na wierzchu i czujnik też Chyba ze w 2.4 jest inaczej niż u mnie, ale nie sądzę, bo V8 to większy brat V6tkamicki5 pisze:to mówisz że rząd 2 to jest od strony pasażera tak? on twierdził że to strona kierowcy jest...możliwe że jest tak jak mówisz..nie podpioł albo coś urwał..a trzeba do tego zdejmować tez przód auta jak przy wymianie rozrządu?
jutro zobaczę co tam jest i dam znac
[ Dodano: 2012-10-17, 22:37 ]
byłem juz zobaczyć.zdjąłem osłone i czujnik niby był podpięty.odłączyłem go i podpiąłem .nie wiem.może jednak uszkodzony jest....albo przewód gdzieś...
[ Dodano: 2012-10-17, 22:39 ]
jakby w rozrządzie było cos źle to odczułbym to prawda? bo silnik pracuje mi ładnie,bez zadnych dxiwnych dźwięków itp...
[ Dodano: 2012-10-17, 22:37 ]
byłem juz zobaczyć.zdjąłem osłone i czujnik niby był podpięty.odłączyłem go i podpiąłem .nie wiem.może jednak uszkodzony jest....albo przewód gdzieś...
[ Dodano: 2012-10-17, 22:39 ]
jakby w rozrządzie było cos źle to odczułbym to prawda? bo silnik pracuje mi ładnie,bez zadnych dxiwnych dźwięków itp...
- Toperz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 501
- Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Piaseczno
Jest dokładnie tak samoZagór pisze:Chyba ze w 2.4 jest inaczej niż u mnie,
Na pewno byś odczuł, spróbuj odpiąć czujnik i wtedy uruchomić silnik, zobacz czy jest jakaś różnica w pracy. Dobrze jak byś mógł na bieżąco sprawdzać błędy...tkamicki5 pisze:jakby w rozrządzie było coś źle to odczułbym to prawda?
Fuck Fuel Economy
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Teraz dla ECU on jest odłączony skoro jest błąd zwarcie/przerwa.tkamicki5 pisze:a czy jak odłacze czujnik to odpali wogóle samochód?właśnie nie mam opcji zeby na bieżąco sprawdzac błędy troche km z tym błedem już przejechałem kurde
Czy możesz, jeździć, możesz, ale ECU ma problem z określeniem kąta zapłonu dla tej głowicy, bo nie widzi gdzie wałek, a jest to dość ważne, bo przecierz jest fazator.
Lepiej to w miarę szybko ogarnąć.
Co do sprawdzania błędów, czas zainwestować w kabelek, a nie płacić komuś.
masz racje z tym kabelkiem i tak zrobie.tylko powiedz jaki byś mi zaproponował
[ Dodano: 2012-10-20, 15:24 ]
odłączyłem czujnik po czym odpaliłem samochód i odpalił normalnie i chodził tak jak z podpiętym.póxniej odłączyłem też drugi czujnik od drugiej głowicy i to samo...hmmm
kolego Toperz..sprawdzałes jak to jest u ciebie?
[ Dodano: 2012-10-21, 15:28 ]
witam.dzisiaj podłańcałem autko pod komputer i bład nadal jest P1392 czujnik przestawienia wałka rozrządu... napewno jest przestawiony wałek tylko teraz ciekawe o ile...a nie dało rady zrobić pomiarów logów na kanałach...nie wiem czemu kurde...bo z tego co czytałem to może byc lekko przestawiony ale wartości mogą miescić sie w zakresie czy to prawda?
[ Dodano: 2012-10-20, 15:24 ]
odłączyłem czujnik po czym odpaliłem samochód i odpalił normalnie i chodził tak jak z podpiętym.póxniej odłączyłem też drugi czujnik od drugiej głowicy i to samo...hmmm
kolego Toperz..sprawdzałes jak to jest u ciebie?
[ Dodano: 2012-10-21, 15:28 ]
witam.dzisiaj podłańcałem autko pod komputer i bład nadal jest P1392 czujnik przestawienia wałka rozrządu... napewno jest przestawiony wałek tylko teraz ciekawe o ile...a nie dało rady zrobić pomiarów logów na kanałach...nie wiem czemu kurde...bo z tego co czytałem to może byc lekko przestawiony ale wartości mogą miescić sie w zakresie czy to prawda?
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełmno
To jest ciekawe ze wszycy co maja problem z tym czujnikiem to chodzi o bank 2.
Ja mam rowniez ten sam blad od roku i przeszukalem juz chyba caly internet i wszyscy tylko bank 2 a nikt niema problemu z bank 1.
Z tego co ja wiem to bank 2 niby jest od strony kierowcy a nie pasazera (tak czytalem w wielu postach)
Ja wymienilem caly rozrzad i ten blad mam dalej, ostatnio postanowilem sprawdzic czy kable od czujnika do ECU sa nie przerwane i oczywiscie nie rozwalalem calej wiazki bo to bez sensu tylko znalazlem tutaj na forum schemat elektryki (jest w dziale download) i zobaczylem ktore kable ida od czujnika i w jakie piny wchodza w ECU.
Do sprawdzenia użyłem zwykłego miernika , właczylem go na opcje gdzie brzeczy jak sie styknie dwa przewodu i tak sprawdzalem.
Jeden przewod wkladalem we wtyczke od czujnika a drugi we wtyczke od ECU i takim sposobem sprawdzilem czy wszystkie kable przewadza.
U mnie wszystkie kable przewodzily czyli 6 sztuk po 3 sztuki na jedna strone.
Czujnik od strony kierowcy mam wymieniony bo tam niby jest bank 2 a blad jest dalej ale tu widze ze jest sugestia ze bank 2 jest od strony pasazera a tam nic nie robilem tylko sprawdzilem czy przewody nie sa przerwane.
W tym tygodniu zmienie ten czujnik ze strony pasazera i zobaczymy czy cos da.
A jak nic nieda to juz nie wiem co tam moze byc. Rozrzad mam nowy i niby dobrze zalozony.
Wymienie ten czujnik od strony pasazera i jak blad nie zniknie to mam zle rozrzad ustawiony albo nie wiem co juz jest grane.
Ale mowie ja z tym bledem jezdze ponad rok i zrobilem 30.000km i nic sie nie dzieje z silnikiem
Ja mam rowniez ten sam blad od roku i przeszukalem juz chyba caly internet i wszyscy tylko bank 2 a nikt niema problemu z bank 1.
Z tego co ja wiem to bank 2 niby jest od strony kierowcy a nie pasazera (tak czytalem w wielu postach)
Ja wymienilem caly rozrzad i ten blad mam dalej, ostatnio postanowilem sprawdzic czy kable od czujnika do ECU sa nie przerwane i oczywiscie nie rozwalalem calej wiazki bo to bez sensu tylko znalazlem tutaj na forum schemat elektryki (jest w dziale download) i zobaczylem ktore kable ida od czujnika i w jakie piny wchodza w ECU.
Do sprawdzenia użyłem zwykłego miernika , właczylem go na opcje gdzie brzeczy jak sie styknie dwa przewodu i tak sprawdzalem.
Jeden przewod wkladalem we wtyczke od czujnika a drugi we wtyczke od ECU i takim sposobem sprawdzilem czy wszystkie kable przewadza.
U mnie wszystkie kable przewodzily czyli 6 sztuk po 3 sztuki na jedna strone.
Czujnik od strony kierowcy mam wymieniony bo tam niby jest bank 2 a blad jest dalej ale tu widze ze jest sugestia ze bank 2 jest od strony pasazera a tam nic nie robilem tylko sprawdzilem czy przewody nie sa przerwane.
W tym tygodniu zmienie ten czujnik ze strony pasazera i zobaczymy czy cos da.
A jak nic nieda to juz nie wiem co tam moze byc. Rozrzad mam nowy i niby dobrze zalozony.
Wymienie ten czujnik od strony pasazera i jak blad nie zniknie to mam zle rozrzad ustawiony albo nie wiem co juz jest grane.
Ale mowie ja z tym bledem jezdze ponad rok i zrobilem 30.000km i nic sie nie dzieje z silnikiem
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga