[ ANB 1.8 150 KM] Czy w którymś 1.8T nie było dwumasowego ko
[ ANB 1.8 150 KM] Czy w którymś 1.8T nie było dwumasowego ko
Witajcie
Poszukuje właśnie audi A6 z silnikiem 1.8T i trochę się załamałem jak ktoś powiedział mi, że każdy egzemplarz ma dwumasę. Czy to jest prawda? Interesuje mnie wersja 150KM najlepiej po liftingu, ale jeśli w przedliftach nie ma dwumasy zacznę szukać przedlifta. Z góry dzięki za pomoc.
Poszukuje właśnie audi A6 z silnikiem 1.8T i trochę się załamałem jak ktoś powiedział mi, że każdy egzemplarz ma dwumasę. Czy to jest prawda? Interesuje mnie wersja 150KM najlepiej po liftingu, ale jeśli w przedliftach nie ma dwumasy zacznę szukać przedlifta. Z góry dzięki za pomoc.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
A czego się tak boisz? Padnie, założysz sztywne koło i po sprawie. Spoją drogą to nie jest część, która psuje się po kilkuset km i mało się słyszy, żeby cały czas narzekał na dwumasy... Wyluzuj. Kup taki samochód jaki ci się podoba, bo jeśli będziesz obawiał się każdej awarii to popatrz jeszcze na turbinę, przepływkę, N75 i wiele innych dupereli z osprzętu, które mogą się podczas eksploatacji posypać.
Witam klubowiczow, jestem tu nowy i rowniez planuje w niedlugim czasie kupic A6 1.8T, dolacze sie do tematu ponieważ
mam podobne rozterki co do lift/przed lift, czyli reasumujac przed liftem do 2000 roku nie bylo dwumasy? czy kupujac polifcie i majac uszkodzona dwumase bez problemu mozna zmienic na sztywne?(slyszalem od dlugiego stazem mechanika ze w vw robiac dwumase na sztywne jest to bardzo niekomfortowe) czy w A6 tego problemu nie ma? i jeszcze ostatnie pytanie na ktore nie dostalem kompletnej odpowiedzi szukajac po forach, czy silnik przed liftem a po lifcie 1.8t jakos znaczoco sie roznil? chyba zawieszenie bylo poprawione na bardziej wytrzymale(jezeli sie myle prosze mnie poprawic) bede wdzieczny za odpowiedzenie na nurtujace mnie pytania i mam nadzieje ze niedlugo gdy odloze troche grosza i sprzedam obecne auto dolacze do grona posiadaczy A szóstek, Pozdrawiam i jeszcze raz WITAM
mam podobne rozterki co do lift/przed lift, czyli reasumujac przed liftem do 2000 roku nie bylo dwumasy? czy kupujac polifcie i majac uszkodzona dwumase bez problemu mozna zmienic na sztywne?(slyszalem od dlugiego stazem mechanika ze w vw robiac dwumase na sztywne jest to bardzo niekomfortowe) czy w A6 tego problemu nie ma? i jeszcze ostatnie pytanie na ktore nie dostalem kompletnej odpowiedzi szukajac po forach, czy silnik przed liftem a po lifcie 1.8t jakos znaczoco sie roznil? chyba zawieszenie bylo poprawione na bardziej wytrzymale(jezeli sie myle prosze mnie poprawic) bede wdzieczny za odpowiedzenie na nurtujace mnie pytania i mam nadzieje ze niedlugo gdy odloze troche grosza i sprzedam obecne auto dolacze do grona posiadaczy A szóstek, Pozdrawiam i jeszcze raz WITAM

- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
Zawieszenioe zostało zmienione, to fakt. Mówił mi mechanik o tym niedawno. Zwrotnica nie jest stalowa, tylko aluminiowa. Lepszy komfort, większe ryzyko rozpieprzenia przy wymianie czegokolwiek 
Ja mam AEB z 97 roku i MAM dwumasę. Zabieram się do wymiany sprzęgła i ponoć nie muszę martwić się dwumasą, bo ona nie pada tak jak w dieselach i zazwyczaj nie trzeba jej wymieniać.
Generalnei tak jak koledzy piszą. Kupujcie samochód taki, jaki się podoba. Jak macie się martwić takimi rzeczami, to wcale lepiej nie kupować. Bo przegub trzeba będzie wymienić. Bo n75. Bo turbona. Bo rozrząd. Bo paliwo;p Aby tylko wyjątkowo awaryjnych skarbonek nie kupować typu 2.5TDI.

Ja mam AEB z 97 roku i MAM dwumasę. Zabieram się do wymiany sprzęgła i ponoć nie muszę martwić się dwumasą, bo ona nie pada tak jak w dieselach i zazwyczaj nie trzeba jej wymieniać.
Generalnei tak jak koledzy piszą. Kupujcie samochód taki, jaki się podoba. Jak macie się martwić takimi rzeczami, to wcale lepiej nie kupować. Bo przegub trzeba będzie wymienić. Bo n75. Bo turbona. Bo rozrząd. Bo paliwo;p Aby tylko wyjątkowo awaryjnych skarbonek nie kupować typu 2.5TDI.
- Doc
- Administrator
- Posty: 2929
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Nie ma co się bać z 2masowym kołem w benzynie.
Miałem 1.8T Passat B5 150KM, 1996r, AEB kilka lat. Bez problemu.
Teraz mam 1.8T A6 C5 180KM, 1998r, AJL. Nie ma takiej możliwości z problemem.
Miałem 1.8T Passat B5 150KM, 1996r, AEB kilka lat. Bez problemu.
Teraz mam 1.8T A6 C5 180KM, 1998r, AJL. Nie ma takiej możliwości z problemem.
2.krzysio82 pisze:Rozważam jeszcze motor 2.4 ale nie wiem ile tam siedzi sond lambda, gdyby tylko dwie to ok, jak 4 to sobie odpuszczam.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
zapytam tak z ciekawości to tylko 1,8 zwykłe bez turbo nie ma koła dwumasowego? reszta ma? a czy objaw to szarpanie czy raczej zgrzyty? bo ja mam czasami tak, że zrobie kangurka jak ruszam lub zmieniam z 1 na 2 i zadko z 2 na 3. Znajomy w golfie ma zgrzytającą dwumase. a zastepujac jak jednomasowym kolem mamy poprostu auto troche bardziej szarpiace?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Nie jestem znawcą tych silników,ale z tego co czytałem i słyszałem od mechaników to nie do końca jest tak jak mówisz. One są wadliwe,ale na własne życzenie użytkowników,bo przy wymianie rozrządu trzeba wymieniać jakąś część, która z reguły nie jest wymieniane i przez to właśnie ulega potem silnik awarii i staje się kosztowny. Znałem kilka osób, które miało ten silnik i sobie bardzo chwaliło zero problemu. Sprawdza się powiedzenie " jak dbasz tak masz" i to się tyczy wszystkiegoHattoriHonza pisze:Aby tylko wyjątkowo awaryjnych skarbonek nie kupować typu 2.5TDI.
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)