Witam,
Proszę o pomoc, ponieważ przeszukałem forum i nie znalazłem podobnego problemu.
Mój silnik gaśnie tylko i wyłącznie w korkach przy upałach ok. 30stopni.
Dwa razy miałem takie zdarzenie zagarnicą. Korki plus upał i auto gaśnie po chwili zapalam jadę 200 m i znów to samo.
Gdy silnik stygnie jest wszystko ok.
Dzieki z gory.
[ Dodano: 2012-10-01, 21:14 ]
zapomniałem dodać ,że temperatura oleju i wody ok.
[ AVG 1.9 110 KM] GAÂŚNIE W UPAÂŁ
Dzieki za odpowiedź.
Vag znalazł :
18020-ENGINE CONTROLE MODULE INCORECTLY CODED P1612-35-00--
00000-END OF OUTPUT
18048-INTERNAL CONTR MODULE(EEPROM) ERROR-
ten oststni błą mam odką gość kodował mi na nowo IMMO i kiedyś jakiś mechanik stwierdził że on pojawia się zawsze po kodowaniu na nowo kluczy.
Dziwna rzecz bo pierwszy taki przypadek miałem przed kodowaniem tych kluczy 2 lata temu i przed wymianą IC bo małym dzwonie, fakt że kupiłem używkę może też zabitą
Vag znalazł :
18020-ENGINE CONTROLE MODULE INCORECTLY CODED P1612-35-00--
00000-END OF OUTPUT
18048-INTERNAL CONTR MODULE(EEPROM) ERROR-
ten oststni błą mam odką gość kodował mi na nowo IMMO i kiedyś jakiś mechanik stwierdził że on pojawia się zawsze po kodowaniu na nowo kluczy.
Dziwna rzecz bo pierwszy taki przypadek miałem przed kodowaniem tych kluczy 2 lata temu i przed wymianą IC bo małym dzwonie, fakt że kupiłem używkę może też zabitą
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
czy po usunieciu bledow nadal sie pojawiaja ?
znalalzem kilka podpowiedzi na necie...
Wina moze byc zalane ECU.
( http://forum.tdi-tuning.pl/printview.ph ... daf224cdd3 )
znalalzem kilka podpowiedzi na necie...
Wina moze byc zalane ECU.
( http://forum.tdi-tuning.pl/printview.ph ... daf224cdd3 )