Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ MANUAL] Wyjący element w układzie napędowym

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
Karolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 07 sie 2009, 21:29
Lokalizacja: Skierniewice

[ MANUAL] Wyjący element w układzie napędowym

Post autor: Karolo » 27 wrz 2012, 16:02

Witajcie
Mam drobny problem ze swoim A6 2,0 2002r manual limo. Otóż przy pewnym przebiegu zaczął stukać lewy przegub.
Był oryginalny, manszeta cała ale, że stukał przy skręcaniu to go wymieniłem. Wraz z tym wymieniłem rownież obudowę wraz z łożyskiem.
Niestety przy prędkościach rzędu 40 km/h i w górę jest słychać swego rodzaju wycie z przedniej częsci samochodu.
Prewencyjnie wymieniłem również prawe łożysko. Niestety wycie nie ustaje a rośnie wraz z prędkością samochodu.
Nie wiem czym może być to spowodowane, oba łożyska są nowe i lewy przegub również.
Czy ktoś z Was moi drodzy ma jakieś sugestie co może tu winić?
Dodam, że wyje niezależnie od tego czy jade sam czy z kimś, co dziwne wyje jak jadę prosto.
Problem z tym wyciem pojawił się w raz z wymianą lewego przegubu. Nie wiem czy coś tam źle skręcił ten mój mechanik, czy łożysko się tam źle ułożyło... troche mnie to irytuje juz :)
Car Audio Spec

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 27 wrz 2012, 17:12

Sprawdź olej w dyferencjale, o ile nie jest za późno :(

Karolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 07 sie 2009, 21:29
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Karolo » 28 wrz 2012, 00:51

Chodzi Ci o skrzynie biegów? Czy ten dyfer w srodku ma swoj niezalezny układ smarowania?
Car Audio Spec

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 28 wrz 2012, 17:26

A to MT?, oj to nie pamiętam jak to było, czy dyfer miał ten sam olej co skrzynia?
Możesz sprawdzić w ETCE onLine

Karolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 07 sie 2009, 21:29
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Karolo » 30 wrz 2012, 22:22

To manual, przód napęd. Mógłbyś mi to sprawdzić? Szczerze mówiąc to osobiscie specjalizuje się w BMW a Audi mam ze względu na sentyment do marki. Nigdy nic się nie psuło więc się tym nie interesowałem kompletnie.
Car Audio Spec

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 01 paź 2012, 09:09

Twierdzą, że jeden olej do skrzyni i przedniego dyfra, pojemność 2,25 - 2,4 w zależności od kodu literowego skrzyni.

mibimibi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 24 lip 2012, 12:20
Lokalizacja: śląsk

Post autor: mibimibi » 18 paź 2012, 09:01

Chyba mam to samo.Przeczytaj mój temet czy o takie coś chodzi.
-multi-lozyska-kol-przod-vt50384.htm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja