Zaczął uciekać mi olej i wypatrzyłem ubrudzoną lewą zaślepkę wałka (po stronie kierowcy). Nie zdążyłem jej jednak wymienić, bo wywaliło mi błąd czujnika G62. Przy dobieraniu się do G62 zauważyłem, że prawa zaślepka wałka (strona pasażera) też jest nieźle ubrudzona. Mój wniosek: wymieniam obie.
Niestety dostęp po prawej stronie (pasażera) jest dużo gorszy. Czy widział ktoś może jakąś relację z wymiany tej zaślepki? Jakieś porady, zdjęcia?
Tak to wygląda u mnie:
Dzisiaj obie zaślepki zmieniłem u siebie (pasek 2.8 4 motion tiptronic AMX) dostęp ogólnie jeszcze trudniejszy niż w C5. Jak odsuniesz pokrywe filtra powietrza to jest dostęp by włożyć nową. Chyba, że masz rękę jak szpadel Nową spokojnie wciśniesz ręką (zapodaj dobry silikonodporny na temperaturę). A ze starą nie baw się tylko wybij śrubokrętem i młotkiem.
Da się pewnie wymienić i wyjąć ją wbijają w nią śrubokręt pod kątem. Osobiście zmieniłem je przy wymianie uszczelki pokrywy zaworów. To wtedy nie ma potrzeby wybijania ponieważ wszystko ma się na wierzchu.