Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKE 2.5 180 KM] AKE 2,5TDi 180KM nie odpala

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
krychul_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 18 wrz 2012, 13:54
Lokalizacja: Lubuskie

[ AKE 2.5 180 KM] AKE 2,5TDi 180KM nie odpala

Post autor: krychul_k » 19 wrz 2012, 21:19

Witam kolegow,

zaczne od tego ze wlasnie zakupilem kolejna a6, chcialem przejsc ze 150km na 180km i trafila sie okazja, gosc jechal jechal, zabraklo mu paliwa, wkoncu dolal i juz nie odpalil (o ile to prawda). Kupilem bo cena byla bardzo dobra, ale do rzeczy.
Zaczalem od pompki w baku bo zauwazylem ze byla kombinowana i nie pokazywalo paliwa mimo iz zalalem pol baku, zrobilem jak nalezy wymienilem pompke i podlaczylem wszystko na swoje miejsce i wydaje sie byc ok, nastepnie wymiana przelewow, po czym probowalem odpowietrzac zgodnie z instrukcjami z forum, generalnie paliwo z wtrysku idzie delikatnie doslownie sie pieni a nie leje na pol garazu, przewody ogolnie nie sa za ciekawe (miedzy filtrem a pompa czekam na nowe).
Na vagu pokazuje takie oto bledy 542 czyli g80, 1268 czyli nastawnik n146 oraz 550 poczatek wtrysku, czy ktos moze mi podpowiedziec co najlepiej zrobic? czy szukac sterujacego i czy pompa bedzie padnieta, zmieniac filtr, przewody i probowac odpalac albo czy to byl kiepski zakup:/?

Pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi.

Awatar użytkownika
Mariusz-MN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 296
Rejestracja: 29 gru 2008, 23:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mariusz-MN » 19 wrz 2012, 23:57

krychul_k, te bledy 100% wskazuja na uszkodzenie pompy wtryskowej, tloczek sie zatarl, spalil sterownik przez co cisnienia brak na wtryskach. odpowietrzanie i wymienianie wszystkiego po kolei nie ma najmniejszego sensu. Pytasz czy to byl nietrafiony zakup, zalezy ile kosztowal, dolicz do tego cos w okolicach do 3000 zl (zalezy ile do robty,jesli sterownik i tloczek to okolo 2300 a jak membrana i rozdzielacz kata wtrysku jeszcze to dochodzi koszt do 3 tys) a samochod bedzie smigal jak ta lala, no chyba ze hydraulika albo turbo do roboty jeszcze.
A6 Avant 2.5 TDI S-line
Skóra, Xenony, Parktronic, DAY-LED'y, CB, NAVI, Podgrzewane fotele ...

krychul_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 18 wrz 2012, 13:54
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: krychul_k » 20 wrz 2012, 09:42

czyli rozumiem ze pierwsze co to wyjac sterownik i dac do sprawdzenia? i szukac wtrysku sterujacego?

PAUL_2,5TDi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 23 kwie 2009, 13:04
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: PAUL_2,5TDi » 20 wrz 2012, 23:08

Mariusz-MN, dobrze Ci podpowiedzial :) Pompe wtryskowa wycigasz i dajesz cala do sprawdzenia/regeneracji (nie sam sterownik) tylko pamietaj aby oddac ja w dobre rece (dobry serwis Boscha czy cos w tym stajlu) <okok> Tu masz w skrocie od Majstra tego forum jak ja wydlubac:

nie-moge-odpalic-po-uplywie-10-godzina6 ... .htm#80292

Z bledow widac ze masz tez na 99% uszkodzony wtryskiwacz z czujnikiem wziosu igly (tzw. wtryskiwacz sterujacy, prawy rzad srodkowy cylinder) i chyba dla tego generuje Ci nastepny blad 550, a juz napewno z takim cylindrem kat wtryski bedzie stal na 0* :|

gelu79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 183
Rejestracja: 24 lis 2011, 13:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: gelu79 » 21 wrz 2012, 06:01

PAUL_2,5TDi pisze:(tzw. wtryskiwacz sterujacy, prawy rzad srodkowy cylinder)
nie środkowy cylinder a pierwszy od ściany grodziowej po prawej stronie (stronie pasażera)

PAUL_2,5TDi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 23 kwie 2009, 13:04
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: PAUL_2,5TDi » 21 wrz 2012, 12:14

gelu79 masz racje, pomylilo mi sie :)

gelu79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 183
Rejestracja: 24 lis 2011, 13:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: gelu79 » 21 wrz 2012, 13:13

Paul ok, dlatego dałem małe sprostosowanie <luzik> <luzik>

krychul_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 18 wrz 2012, 13:54
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: krychul_k » 23 wrz 2012, 19:34

dzieki koledzy, jutro wyciagam i daje do roboty, na biezaco bede informowal o postepach.

Pozdro

[ Dodano: 2012-09-23, 19:37 ]
a bym zapomnial, czy pompa ze 150km jest podobna do 180km jak to wyglada i jak to jest z zaprogramowaniem innej pompy?

[ Dodano: 2012-09-24, 17:06 ]
ponownie zatruje wam zycie... w sobote wpadl kolezka zeby swojemu dogladnac co tam mozna zrobic, probowal na swoj sposob jakos odpowietrzyc, ale oczywiscie nic to nie dalo, tak wiec dzisiaj mialem brac sie za wyciaganie pompy, ale przed podlaczylem jeszcze raz kompa i co sie okazalo byl blad 542 i 1268 z czego po wykasowaniu zostal tylko 542, czy to by oznaczalo ze pompa moze byc dobra?
Panowie co robic?

[ Dodano: 2012-10-17, 12:40 ]
TEMAT UZNAJE ZA ZAMKNIETY, ZROBIONY STEROWNIK POMPMY DOKLADNIE JAKIS TRANZYSTOR,
SKUTECZNE ODPOWIETRZENIE DZIEKI DOBREMU OPISOWI carlnova I AUTKO SMIGA JAK TA LALA, Z BLEDEM 542, ALE BEZ PROBLEMOW.

POZDRAWIAM

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga