Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AJL 1.8 180 KM] podcisnienie 0,5

Silniki benzynowe
wandzik83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
Imię: Robert
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

[ AJL 1.8 180 KM] podcisnienie 0,5

Post autor: wandzik83 » 19 wrz 2012, 20:51

witam koledzy.dzis montowali mi fachowcy LPG i po podpieciu sie pod komputer zaniepokoil go parametr podcisnienia ktorypowinien byc wedlug niego do 0,3 a u mnie wynosil 0,58.co moze byc przyczyna?? cos probowal podpowiadac ze moglo to wyniknąc z źle wymienionego rozrządu.autko to nowy nabytek a poprzedni wlasciciel mial fakture na dopiero co wymieniony rozrząd.nie wiem czy ma to znaczenie ale obroty troche falują i tak jakby silnikiem lekko szarpalo.kable i swiece nowe.z gory dzieki za jakąkolwiek pomoc.

piecka9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 29 maja 2010, 10:51
Lokalizacja: podlasie

Post autor: piecka9 » 20 wrz 2012, 03:47

raczej rozrząd nie ma tu nic do rzeczy, jeśli dobrze wskazuje to musi być nieszczelnośc w dolocie. od kolektora ssącego wychodzi taki grubszy wężyk w którym jest zaworek na podciśnienie to może on ci przepuszcza sprawdź

wandzik83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
Imię: Robert
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: wandzik83 » 20 wrz 2012, 19:20

cos wlasnie o tym gdzies ktos pisał.dasz moze jakies wskazowki jak to sprawdzic??i jakie sa dokladnie objawy uszkodzonego zaworku lub wezyka.

piecka9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 29 maja 2010, 10:51
Lokalizacja: podlasie

Post autor: piecka9 » 21 wrz 2012, 05:10

po prostu ściągnij wężyk z kolektora i spróbuj zassać powietrze, powinien wtedy się zamknąć i nic nie przepuścić

kazelnikov
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 28 lut 2011, 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych/Dolnośląskie
Kontakt:

Re: podcisnienie 0,5

Post autor: kazelnikov » 21 wrz 2012, 08:05

wandzik83 pisze:witam koledzy.dzis montowali mi fachowcy LPG i po podpieciu sie pod komputer zaniepokoil go parametr podcisnienia ktorypowinien byc wedlug niego do 0,3 a u mnie wynosil 0,58.co moze byc przyczyna?? cos probowal podpowiadac ze moglo to wyniknąc z źle wymienionego rozrządu.autko to nowy nabytek a poprzedni wlasciciel mial fakture na dopiero co wymieniony rozrząd.nie wiem czy ma to znaczenie ale obroty troche falują i tak jakby silnikiem lekko szarpalo.kable i swiece nowe.z gory dzieki za jakąkolwiek pomoc.

Kable nowe do 1,8t? Przecież masz cewki, a nie kable...:)
Jeżeli pokazuje za dużo, to znaczy, że albo masz nieszczelność w dolocie, albo przepływka klęka, albo zepsyty n75 i/lub DV. Ja walczyłem z tym sporo czasu.

Jeżeli program gazowy wywala Ci za dużo - jest dziura - raczej nie ma innej możliwości.
Rozrząd, świece, cewki nie mają tu znaczenia


Ps. mam nadzieje, że klima była wyłączona, bo jak masz włączoną, może nawet wskazywać ok 4,5. Bez klimy do ok 3.

wandzik83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
Imię: Robert
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: wandzik83 » 23 wrz 2012, 11:33

do piecka9: ale mam zassac ten wężyk na zgaszonym czy zapalonym silniku??

piecka9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 29 maja 2010, 10:51
Lokalizacja: podlasie

Post autor: piecka9 » 23 wrz 2012, 21:32

na zgaszonym, w sumie masz tam trzy te węzyki jeden grubszy i dwa cienkie , jeden cienki idzie do DV też go sprawdź i drugi do regulatora ciśnienia paliwa no i ten grubszy do odmy. Ciekawe czy ci gazownicy wszystko dobrze pouszczelniali bo też mogli coś schrzanić a przed montarzem nie trzęsło motorem?

wandzik83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
Imię: Robert
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: wandzik83 » 23 wrz 2012, 21:33

przed montazem bylo to samo,myslalem ze to wina tego ze dwumas zaczyna siadac

[ Dodano: 2012-09-23, 21:50 ]
dzis odpiąłem ten węzyk gumowy w oplocie od kolektora ssącego na zapalonym silniku i nie bylo zadnej reakcji.i teraz pytanie czy powinny obroty sie zmienic,bardziej silnik powiniem sie trzęsc czy cos w tym stylu??

piecka9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 29 maja 2010, 10:51
Lokalizacja: podlasie

Post autor: piecka9 » 23 wrz 2012, 21:58

czyli ten od DV , nieznacznie ale powinien trochę inaczej pracować , trzeba było palcem przytkać otwór i zobaczyć czy coś się poprawiło

wandzik83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
Imię: Robert
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: wandzik83 » 23 wrz 2012, 22:00

przytkalem wezyk i nic, a ten wypustek od kolektora zasysal ale bez jakiejkolwiek zmiany w pracy silnika

piecka9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 29 maja 2010, 10:51
Lokalizacja: podlasie

Post autor: piecka9 » 23 wrz 2012, 22:07

ten wypustek było przytkać, a wężyk możesz sprawdzić czy nie jest pęknięty gdzieś
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2012, 22:10 przez piecka9, łącznie zmieniany 1 raz.

wandzik83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
Imię: Robert
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: wandzik83 » 23 wrz 2012, 22:09

no przytkalem ten wypustek,zasysal ale zmiany w pracy silnika nie bylo.bez zadnej reakcji.

piecka9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 29 maja 2010, 10:51
Lokalizacja: podlasie

Post autor: piecka9 » 23 wrz 2012, 22:13

czyli musisz szukać dalej sprawdź ten grubszy co pisałem wcześniej on jest od strony pojemnika z płynem chłodniczym

wandzik83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
Imię: Robert
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: wandzik83 » 29 sie 2013, 23:26

tak powróce do tematu.w programie gazownika wystepuje taki parametr jak cisnienie silnika, ktore u mnie wynosi 0,5-0,6 a według niego powinno byc 0,3 i jest przekonany ze cos jest nie tak z silnikiem.czy ktos sie oriętuje o co mu kaman i czy ma rację??z góry dzieki

kazelnikov
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 28 lut 2011, 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych/Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: kazelnikov » 30 sie 2013, 10:13

Gdzieś zasysa Ci lewe powietrze. W programie u gazownika ten parametr to MAP. Jak przy wyłączonej klimie w 1,8t miałeś 0,5 to za dużo faktycznie. Posprawdzaj przewody podciśnienia.
Natomiast to, że masz 0,5 wcale nie oznacza, że będzie chodził źle, tylko ciut gorzej, niż powinien. Obroty nie wachlują ci czasami, przy okazji?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja