[ AJL 1.8 180 KM] podcisnienie 0,5
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 192
- Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
- Imię: Robert
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
[ AJL 1.8 180 KM] podcisnienie 0,5
witam koledzy.dzis montowali mi fachowcy LPG i po podpieciu sie pod komputer zaniepokoil go parametr podcisnienia ktorypowinien byc wedlug niego do 0,3 a u mnie wynosil 0,58.co moze byc przyczyna?? cos probowal podpowiadac ze moglo to wyniknąc z źle wymienionego rozrządu.autko to nowy nabytek a poprzedni wlasciciel mial fakture na dopiero co wymieniony rozrząd.nie wiem czy ma to znaczenie ale obroty troche falują i tak jakby silnikiem lekko szarpalo.kable i swiece nowe.z gory dzieki za jakąkolwiek pomoc.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 lut 2011, 11:45
- Lokalizacja: Wałbrzych/Dolnośląskie
- Kontakt:
Re: podcisnienie 0,5
wandzik83 pisze:witam koledzy.dzis montowali mi fachowcy LPG i po podpieciu sie pod komputer zaniepokoil go parametr podcisnienia ktorypowinien byc wedlug niego do 0,3 a u mnie wynosil 0,58.co moze byc przyczyna?? cos probowal podpowiadac ze moglo to wyniknąc z źle wymienionego rozrządu.autko to nowy nabytek a poprzedni wlasciciel mial fakture na dopiero co wymieniony rozrząd.nie wiem czy ma to znaczenie ale obroty troche falują i tak jakby silnikiem lekko szarpalo.kable i swiece nowe.z gory dzieki za jakąkolwiek pomoc.
Kable nowe do 1,8t? Przecież masz cewki, a nie kable...

Jeżeli pokazuje za dużo, to znaczy, że albo masz nieszczelność w dolocie, albo przepływka klęka, albo zepsyty n75 i/lub DV. Ja walczyłem z tym sporo czasu.
Jeżeli program gazowy wywala Ci za dużo - jest dziura - raczej nie ma innej możliwości.
Rozrząd, świece, cewki nie mają tu znaczenia
Ps. mam nadzieje, że klima była wyłączona, bo jak masz włączoną, może nawet wskazywać ok 4,5. Bez klimy do ok 3.
na zgaszonym, w sumie masz tam trzy te węzyki jeden grubszy i dwa cienkie , jeden cienki idzie do DV też go sprawdź i drugi do regulatora ciśnienia paliwa no i ten grubszy do odmy. Ciekawe czy ci gazownicy wszystko dobrze pouszczelniali bo też mogli coś schrzanić a przed montarzem nie trzęsło motorem?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 192
- Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
- Imię: Robert
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
przed montazem bylo to samo,myslalem ze to wina tego ze dwumas zaczyna siadac
[ Dodano: 2012-09-23, 21:50 ]
dzis odpiąłem ten węzyk gumowy w oplocie od kolektora ssącego na zapalonym silniku i nie bylo zadnej reakcji.i teraz pytanie czy powinny obroty sie zmienic,bardziej silnik powiniem sie trzęsc czy cos w tym stylu??
[ Dodano: 2012-09-23, 21:50 ]
dzis odpiąłem ten węzyk gumowy w oplocie od kolektora ssącego na zapalonym silniku i nie bylo zadnej reakcji.i teraz pytanie czy powinny obroty sie zmienic,bardziej silnik powiniem sie trzęsc czy cos w tym stylu??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 lut 2011, 11:45
- Lokalizacja: Wałbrzych/Dolnośląskie
- Kontakt:
Gdzieś zasysa Ci lewe powietrze. W programie u gazownika ten parametr to MAP. Jak przy wyłączonej klimie w 1,8t miałeś 0,5 to za dużo faktycznie. Posprawdzaj przewody podciśnienia.
Natomiast to, że masz 0,5 wcale nie oznacza, że będzie chodził źle, tylko ciut gorzej, niż powinien. Obroty nie wachlują ci czasami, przy okazji?
Natomiast to, że masz 0,5 wcale nie oznacza, że będzie chodził źle, tylko ciut gorzej, niż powinien. Obroty nie wachlują ci czasami, przy okazji?