Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AEL 2.5 140 KM] ael problemy z mocą i kopceniem

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
sebastianix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 29 sty 2011, 17:59
Lokalizacja: Warmia i Mazury

[ AEL 2.5 140 KM] ael problemy z mocą i kopceniem

Post autor: sebastianix » 13 wrz 2012, 20:55

witam wszystkich. problemy następujące:auto ,,ciągnie do 3.2 tys obr/min-zadławi się , potem znowu troche ciągnie do 3.8 ' znowu dławienie i tak aż do ,,końca". gdy jade i auto ma ciężko (5 bieg 1.5 tys)i wcisne gaz do oporu ,,pierdzi" w tłumiku !!!!!!jakby jakiś samozaplon nie kontrolowany sie robił! kopcenie na czarno.EGR sprawny dolot szczelny kat wycięty. gdzie zacząć szukać? wtryski n75 czy westgate? jak sprawdzić n75 i westgate bo nie wiem. prosze o pomoc. auto po chipie. seba2012@wp.pl

[ Dodano: 2012-09-13, 20:56 ]
seba201287@wp.pl

POLremik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 18 mar 2011, 19:02
Lokalizacja: POlkowice.Nowogrodziec

Post autor: POLremik » 13 wrz 2012, 21:16

witam kolego a kąt zapłonu ok bo wygląda to na to.
BYŁO:
125p,126p,lancia y10 1,1 benz,polonez 1,6 benz,polo fox 1,0 gaz,golf2 1,6 gaz,AUDI 80 B3 1,8 GAZ,I jest ukochana A6 C4 2,5 TDI AVANT.

krzysiek.audi86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 02 lut 2012, 19:47
Lokalizacja: włodawa

Post autor: krzysiek.audi86 » 16 wrz 2012, 12:59

podpinałeś do vaga, są jakieś błędy? kontrolka świec żarowych Ci nie mruga?

sebastianix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 29 sty 2011, 17:59
Lokalizacja: Warmia i Mazury

Post autor: sebastianix » 23 wrz 2012, 10:52

waga podpiąłem i pokazało kąt wyprzedzenie wtrysku -błąd sporadyczny. z tym ze auto zapala tak jak zawsze. jak mocno musiałby sie przestawic zapłon zeby takie cuda się działy????.najbardziej o to strzelanie z tłumika mi chodzi. wtryski wymieniłem bo lały wszystkie egr zaślepiłem i zero poprawy

Sqter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 20 mar 2011, 16:37
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Sqter » 26 paź 2012, 22:14

jedz do tego fachowca co Ci tego wirusa wgrał, niech wgra prawidłowego :)

badblood
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 31 mar 2012, 17:32
Lokalizacja: Białystok/Podlasie

Post autor: badblood » 12 lis 2012, 21:03

witam,
podepnę się nieco.
mam pytanie odnośnie wtryskiwaczy, dokładnie sterującego. wiem już, że jest do wymiany, trwają poszukiwania i tutaj mam kilka pytań:
- czy wtryskiwacz musi mieć dokładnie taki sam numer? ze swojego odczytałem : 046130202F
- czy mogę kupić wtryskiwacz o takim samym numerze tylko z inną literą na końcu? np. E?

wyczytałem, że wtryskiwacze w ael od aat różnią się tylko końcówkami, w ael są bardziej wydajne
podobno pasują także wtryskiwacze od volvo 2.5 tdi. ale nie wiem jakich oznaczeń szukać?

czy mogę kupić wtrysk sterujący o innym numerze i zmienić w nim końcówkę? czy zmienić wtedy końcówki na pozostałych wtryskiwaczach?
mechanik mówił, że mogę jeździć parę dni dopóki nie naprawię, ale nie zwlekać, i chciałbym kupić jakąś używkę (ewentualnie końcówki nowe, ale tutaj też nie wiem jakie 0,216 czy mniejsze, bo już się gubię)

dodam, że na kompie pokazało stały błąd o wtryskiwaczu, mechanik mówił, że elektryka w nim padła, ale paliwo dale nadal. tryb awaryjny. nie da się jeździć. <zalamka>

czy jeżeli sam zmienię wtryskiwacze, to później trzeba coś zmieniać w sterowaniu? - może tak - czy da się to zrobić bez wizyty w warsztacie?

pomocy!

czy to , że niektóre wtryskiwacze na aukcjach z allegro mają poobcinane wtyczki to może znaczyć, że coś jest z nimi nie tak, czy po prostu przy rozbieraniu tak zależy im na czasie? <lol>

badblood
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 31 mar 2012, 17:32
Lokalizacja: Białystok/Podlasie

Post autor: badblood » 21 lis 2012, 22:23

kupiłem wtryskiwacz od audi 100, przyjemność kosztowała 200 zł :D plus 150 regulacja wszystkich wtryskiwaczy i sprawdzenie końcówek. po regulacji jest duża różnica w jeździe, ze 170 bar na 190 (tak ponoś miało być) mi ustawił wszystkie, bałem się czy pompa da radę, ale dała :), sporo mniej kopci i żwawszy na niskich obrotach.
dzięki za pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga