Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AWX 1.9 131 KM] Brak mocy na wolnych obrotach [Solved]

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Audi A7 3.0 BMK 224KM

[ AWX 1.9 131 KM] Brak mocy na wolnych obrotach [Solved]

Post autor: Audi A7 3.0 BMK 224KM » 09 wrz 2012, 09:57

Koledzy mam problem po dłuzszym postoju mojej Asi zaczołem mieć z nią problemy. ÂŚrednio odpalałem ją co 2 tygodnie bo czekała na kupca, od 2 dwóch dni zacząłem ją jeździc i mam problem jak auto się rozgrzejej szczególnie w mieście gdzie duzo jeżdze i często gasze i zapalam auto nie siły jechać, leci mnóstwo dymu, obroty falują i auto przy ruszeniu ciągle gaśnie. Na vagu brak błędów, jak auto ostygnie wszystko wraca do normy i mogę grzać do 200km/h i przyspiesza ze aż miło. około 3 dni temu wymieniłem mu wszystkie filtry + olej oraz weżyki od podciśnienia. Egr mam wyłączony programowo, mimo wszystko go wyjałem i wyczyściłem. Zuważyłem jedną rzecz jak odłącze wtyczkę od map sensor to obroty i reakcja na gaz wraca do normy.Proszę o pomoc, w tym temacie są moje logi
a6-c5-19-tdi-problem-z-autem-prosze-o-o ... t49373.htm
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2012, 09:46 przez Audi A7 3.0 BMK 224KM, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 11 wrz 2012, 11:52

kolego sprawdz wskazania czujników temperatur czy aby są dobre.
bo czujnik może pokazywać na 200stopini i auto wariuje a błedów brak bo przecież działa tylko troche oszukuje <lol>

Audi A7 3.0 BMK 224KM

Post autor: Audi A7 3.0 BMK 224KM » 11 wrz 2012, 17:01

według vaga są ok, temp na vagu 89.1 na liczniku 90.

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 11 wrz 2012, 22:22

ala ja nie mówie tylko o tej temp. cała reszta też jest bardzo ważna.
miałem kiedyś w 2,5 że jak było cieplej niż 20 stopni to tracił moc okazało się że czujnik który włańczał turbine miał coś skopane...
dziwne rzeczy się dzieją...

Audi A7 3.0 BMK 224KM

Post autor: Audi A7 3.0 BMK 224KM » 14 wrz 2012, 13:52

Problem rozwiazany <lol> , winny był egr. Pomimo że był wyłączony programowo to swirował po zaslepieniu problem zniknął.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja