Witam,
mam pytanie wskazówki ładowania.
W zależności od tego co jest włączone wskazuje wartośc pomiędzy 12, a 14Volt.
Np. zapale samochód jest 14 włącze światła jest 13,5 włącze klimę jest 12,5 włącze podgrzewanie szyby dla testu jest 12V. Czy to są prawidłowe objawy ? Czy ładowanie nie powinno być stałe bez znaczenia ile źródeł podobu energii jest włączonych ?
A6C5 wskaźnik ładowania
A6C5 wskaźnik ładowania
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
Miernik w ręke i pomiary,na klemie i na wyjściu z alternatora.Jak sa róznice to trzeba oczyścic przewody i tu jest kłopot bo masz tipa i tu prawdopodobnie tak jak u mnie dojśćie do rozrusznika makabra.Na początek pomiary, czyszczenie klem.Napisz jak wyszły pomiary.A czy rano jak samochód zimny ładuje dobrze[lepiej]
Podjechałem wczoraj do Elektryka upewnić się czy tak powinno być.
Więc ładowanie wachało się pomiędzy 12,5, a 13,8 w zależności obroty jałowe lub nie jałowe.
Elektryk stwierdził, że to wina sprzęgiełka w alternatorze i je wymienił.
Stan obecny wskaźnik nie spada już do 12V ale do 12,5 spada jednak nie zależy to juzod obrotów, a od obciążenia.
Czyli jak odpalę auto to jest prawie 14, włącze światła 13,5 jak włączy się wiatrak klimy to mam już 12,5.
Klemy wyczyszczone. Elektryk stwierdził, że tak powinno być.
Czy u was ten wskaźnik na uruchomionym silniku też wskazuje różne wartości czy jedną stałą?
Poniżej 12 nigdy nie spadło.
Więc ładowanie wachało się pomiędzy 12,5, a 13,8 w zależności obroty jałowe lub nie jałowe.
Elektryk stwierdził, że to wina sprzęgiełka w alternatorze i je wymienił.
Stan obecny wskaźnik nie spada już do 12V ale do 12,5 spada jednak nie zależy to juzod obrotów, a od obciążenia.
Czyli jak odpalę auto to jest prawie 14, włącze światła 13,5 jak włączy się wiatrak klimy to mam już 12,5.
Klemy wyczyszczone. Elektryk stwierdził, że tak powinno być.
Czy u was ten wskaźnik na uruchomionym silniku też wskazuje różne wartości czy jedną stałą?
Poniżej 12 nigdy nie spadło.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga