Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6C5 wskaźnik ładowania

Elektryka
ODPOWIEDZ
lsmm.pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 06 lip 2012, 23:47
Lokalizacja: Ostrołęka

A6C5 wskaźnik ładowania

Post autor: lsmm.pl » 03 wrz 2012, 13:23

Witam,
mam pytanie wskazówki ładowania.
W zależności od tego co jest włączone wskazuje wartośc pomiędzy 12, a 14Volt.
Np. zapale samochód jest 14 włącze światła jest 13,5 włącze klimę jest 12,5 włącze podgrzewanie szyby dla testu jest 12V. Czy to są prawidłowe objawy ? Czy ładowanie nie powinno być stałe bez znaczenia ile źródeł podobu energii jest włączonych ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 03 wrz 2012, 15:05

A czy jak zwiekszysz obroty napięcie się podnosi,Klema plusa ci sie nie grzeje.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 03 wrz 2012, 20:13

lsmm.pl,
To jest tylko wskaźnik i może mieć jakąś tolerancję błędu we wskazaniu.
Najlepiej sprawdzić miernikiem lub vagiem, a po włączeniu dużej ilości odbiorników napięcie może spadać ale myślę że w okolice 13V.

lsmm.pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 06 lip 2012, 23:47
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: lsmm.pl » 05 wrz 2012, 13:49

krzys19600 pisze:A czy jak zwiekszysz obroty napięcie się podnosi,Klema plusa ci sie nie grzeje.
Tak, jak np. mam spoto odbiorników włączone i mam na wskaźniku 12,5 podczas jazdy to jak stanę mam 12V.

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 06 wrz 2012, 07:30

Miernik w ręke i pomiary,na klemie i na wyjściu z alternatora.Jak sa róznice to trzeba oczyścic przewody i tu jest kłopot bo masz tipa i tu prawdopodobnie tak jak u mnie dojśćie do rozrusznika makabra.Na początek pomiary, czyszczenie klem.Napisz jak wyszły pomiary.A czy rano jak samochód zimny ładuje dobrze[lepiej]

lsmm.pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 06 lip 2012, 23:47
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: lsmm.pl » 06 wrz 2012, 11:45

Podjechałem wczoraj do Elektryka upewnić się czy tak powinno być.
Więc ładowanie wachało się pomiędzy 12,5, a 13,8 w zależności obroty jałowe lub nie jałowe.
Elektryk stwierdził, że to wina sprzęgiełka w alternatorze i je wymienił.
Stan obecny wskaźnik nie spada już do 12V ale do 12,5 spada jednak nie zależy to juzod obrotów, a od obciążenia.
Czyli jak odpalę auto to jest prawie 14, włącze światła 13,5 jak włączy się wiatrak klimy to mam już 12,5.
Klemy wyczyszczone. Elektryk stwierdził, że tak powinno być.
Czy u was ten wskaźnik na uruchomionym silniku też wskazuje różne wartości czy jedną stałą?
Poniżej 12 nigdy nie spadło.

Aibatt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 12 gru 2011, 22:33
Lokalizacja: Wrocław/Racibórz

Post autor: Aibatt » 07 wrz 2012, 15:09

Sprawdziłem w swoim przed chwilą. Po odpaleniu (włączona klima, radio) około 14,5V. Po włączeniu świateł, ogrzewania szyb, oświetlenia we wnętrzu i podkręceniu klimy nie spadło poniżej 13,5V. Wersja silnika zmienia coś czy przy każdym powinno być podobnie? U mnie 2.5 TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga