[ ACK 2.8 193 KM] W czasie jazdy nagle traci moc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 06 maja 2012, 23:25
- Lokalizacja: Wodzisław
[ ACK 2.8 193 KM] W czasie jazdy nagle traci moc
Witam mam ostatnio problem którego nie mogę rozwiązać. Jadąc samochodem nagle wpadł on w drgania i stracił połowę mocy tak jak by wyłączyło się parę cylindrów zjechałem na bok nie zauważyłem żadnych wycieków więc wsiadłem i okazało się, że już wszystko ok i od tego czasu zrobiłem jakieś 400km po czym wczoraj jadąc do pracy znów to samo wciskając gaz auto się trzęsie i nie ma mocy po zjechaniu na bok zauważyłem, że na wolnych obrotach auto chodzi normalnie dopiero jak się wcisnie gaz to czuć jakby włączył się jakiś tryb awaryjny, postałem tak chwilke ale auto cały czas chodziło tak samo jechałem dalej i po przejechaniu 30m trzymałem gaz w połowie znów samo się naprawiło w jednym momencie wcisnęło mnie w siedzenie i było znów ok. Pytanie do was koledzy czego to może być przyczyna, sprawdzałem w vagu brak błędów,przepływka na jałowym pokazuje 5 g/s i 14V,sondy -3,5%.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 06 maja 2012, 23:25
- Lokalizacja: Wodzisław
właśnie w tym rzecz, że kable,świece są nówki boscha cewka tak samo nowa firmy era więc raczej odpada a szarpanie powstaje przy dodawaniu gazu ale to sporadycznie jest moment,że strasznie muli i przerywa a później wszystko wraca do normy moc jest ok i przez następne 500km może się to nie zdarzyć więc nie wiem w czym problem 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Może tu występuje problem z paliwem z jego jakością bądź zapchanym filtrem. Siadającą pompą paliwa... ?! . Skoro przepływka i przepustnica okej. Iskra świece i kable oraz sondy w porządku. <myśli> Nie wiem czy jeszcze coś może dawać takie dziwne objawy. Inne elementy jakby umarły to silnik by ciągle kulał a nie raz dobrze raz źle.. Takie moje domysły ![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
przepustnica wyczyszczona?
filtr powietrza okej ? przepływka sondy lambda odmy ezektor ?
moze dolej dodatek do benzyny STP czysci wtryski i usuwa nagar (teoretycznie) praktycznie podobno bardzo dobrze robi dla silnika , bo moze faktycznie wina tkwi w ukłądzie paliwowym ?
jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to uślizg sprzegła ? moze sie konczy juz i czasami przy dawaniu gazu świruje , albo docisk sie sypie , bo skoro nie ma zadnych błedów powyzsze graty sa okej nie masz LPG
tylko tez na zywo nie widziałem tej sytuacji wiec ciezko powiedziec ,
było to cos w stylu wkrecania sie obrotów silnika i słabego przyśpieszania auta ?
pozdrawiam
filtr powietrza okej ? przepływka sondy lambda odmy ezektor ?
moze dolej dodatek do benzyny STP czysci wtryski i usuwa nagar (teoretycznie) praktycznie podobno bardzo dobrze robi dla silnika , bo moze faktycznie wina tkwi w ukłądzie paliwowym ?
jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to uślizg sprzegła ? moze sie konczy juz i czasami przy dawaniu gazu świruje , albo docisk sie sypie , bo skoro nie ma zadnych błedów powyzsze graty sa okej nie masz LPG
tylko tez na zywo nie widziałem tej sytuacji wiec ciezko powiedziec ,
było to cos w stylu wkrecania sie obrotów silnika i słabego przyśpieszania auta ?
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 06 maja 2012, 23:25
- Lokalizacja: Wodzisław
Przepustnica wyczyszczona,filtr powietrza też jest nowy, dzisiaj zrobiłem 30km i pogorszyło się bo zdarzyło się to aż 4 razy, ewidentnie nie pracował na któryś cylinder ale po paru minutach wszystko wracało do normy są to identyczne objawy jak przed wymianą świec,kabli i cewki wtedy auto przerywało do 2tys obrotów a później całkowicie przestał pracować na któryś cylinder i tak samo chodził. Przed chwilą wróciłem do domu i zdjąłem plastikowe obudowy żeby zobaczyć czy nie ma przebić nie było nic widać dopiero jak spryskałem wodą po cewce pare razy było widać minimalne przebicia jutro podmienie cewke na oryginalną którą wtedy wymontowałem a okazała się ona sprawna,wtedy zawiniły przewody zobaczymy jutro po podmianie cewki
Pozdrawiam

Ciekawe jaki wpływ może mieć wymiana rozrządu do właśnie takiego nie palenia na jakiś cylinder
? Pytam bo sam rozwiazuje taki problem, pojawił się 3 tygodnie po wymianie rozrzadu ale mój mechanik nie sadzę żeby się pomylił i teraz sprawdzał czy jest dobrze ustawiony. Podejrzewam że może cewka świruje i pada jej jedna sekcja bo chociaż mam roczną cewkę HUCO to już swieci jak się zagrzeje. Proszę metyoo, napisz co może być nie tak w rozrządzie żeby ni z dupy ni z pietruszki wpadał w taki tryb pracy nie na wszystkie gary?? i to zawsze tylko na ciepłym.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 06 maja 2012, 23:25
- Lokalizacja: Wodzisław