[ A6 C5 AWX ] irlandczyk
- 7agan
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 109
- Rejestracja: 15 lis 2008, 11:29
- Lokalizacja: Mullingar/Ireland
- Kontakt:
[ A6 C5 AWX ] irlandczyk
JAk w temacie. co tu dużo gadać
A6 C5 1.9 TDI zakupiona z przebiegiem ok 78tys kilometrów. Wersja standard z radiem concert 2.
Byłem dumny z auta i zachwycony wyglądem i nie było żadnych planów ale życie pokazało co innego.
A tu kilka fotek zrobionych po zakupie:
życie pokazalo że ori radio concert jest do du....y
Postanowilem zakupic RNSD
I pierwsze foto po upgrade do RNS-D
W międzyczasie wylądowała gałka zmiany biegów z podswietlaniem jako prezent urodzinowy
oraz komplet stolkow w skórze w pelniej opcji.
Niestety sprzęt RNS-D ten okazał się jako bezwartosciowa skrzynka która zamiast grac draznila ucho. Szybko zostało wymienione na pioneera AVIC HD3BT 2 do tego głośniki Morel Dotech Ovation oraz wzmak Hifonics 6404 i subwoofer RE Audio SE12
Jako że słucham ciężkiego metalu zależało mi na szybkim zestawie niezbyt głośnym i przede wszystkim na jakości i szczegółowości dźwięku.
kilka zdjęć z przeróbek i efekt końcowy:
W czasie użytkowania postanowiłem zmienić felgi i przyciemnić szybki
Dodatkowo zamontowałem hidy i folią okleiłem tylne reflektory
A tak auto wyglądało po zmianie felg i ściemki:
jako że na radio pioneera wylała się kawa radio padło i zostało wymienione na JVC-KW830AV
]
gra gorzej od HIGH-ENDowego Avic-hd3bt ale wiecej pieniędzy nie miałem aczkolwiek w porównaniu do serii zabija.
do radia wylądował Ipod 120gb. mam teraz całą swoją muzę w radyjku czyli 25tys utworów na zawołanie ręki.
Po czasie wpadla blenda US i zamontowana zostala kamerka z podswietleniem tablicy
Jako że po czasie turbina zaczęła brać duzo oleju czas było na zmianę.
Wylądowało wiec turbo z BRD i remap. ale nie działało to tak jakbym sobie życzył (156koni). Tuner zalecił wymiane wtrysków. Wylądowały więc wtryski AL zakupione na ebay i regenerowane u Cowboya. Niestety nadal po korekcji u Sportchipa auto nie jeździło jak trzeba. Nieudolność pracownika hamowni nie pozwoliła na korekcję parametru BIP aby po wymianie wtrysków na inny model wyrównać pracę silnika i zwiększyć moc silnika.
Niestety w całej Irlandii nie znalazłem nikogo kto byłby w stanie skorygować BIPy.
Postanowiłem sam się nauczyć jak to zrobić. Po kilku miesiącach grzebania w sofcie praca silnika została skorygowana i pomiar na hamowni 167Bhp. czyli juz lepiej jak u "profesjonalisty"
Auto jednak nadal miało jechać szybciej.
Wg. wykresów podczas pomiaru wychodziło że temperatura tnie dawki paliwa przez co spada moc na wysokich obrotach. Po oględzinach innych aut u kolegów z klubu stwierdziłem że nie mam strumiennicy powietrza na intercooler .
W międzyczasie wyszło iż wtryski cowboya szybko padły i auto zaczęło wibrowac przy 2000RPM.
szukałem długo przyczyny. wymieniłem przeguby wewnętrzne i zewnętrzne. poduszki silnika i skrzyni. Nie dawało to rezultatu i ostateczny werdykt padł na wtryski. zakupiłem nowe wtryski po 560 zł za sztukę na allegro z silników 2.0 typu BQ.
po montażu i korekcji BIPów silnik pracuje jak "lala"
że za ciosem poszedłem czas nadszedł na rezanie. i wylądowało cosik takiego:
Jest to turbina z silnika 2.7 TDI typu garett GTB1756VK
W końcu przyszedł czas na "glebę"
Padlo na air raida zestaw od Mapeta troszeczke zmodernizowany.
i tu efekt. w tle ja sam i przyszły właściciel mojego auta czyli mój synek Przemek
Opis ten nie jest pełny, Wylądowało masę różnych modyfikacji i opis pokrywa może z 30 % tego co zostało zrobione.i w miarę czasu temat będzie uaktualniony,
np. blenda tynla US nie została na razie uwzględniona, a o reszcie nie wspomnę.
PLANY NA PRZYSZÂŁOÂŚć:
1. zmiana koloru - black matt
2. mocniejszy silnik
3. tylni bagażnik zaślepiony bez blendy
4. obszycie całości nową tapicerką skórzaną.
5.
A6 C5 1.9 TDI zakupiona z przebiegiem ok 78tys kilometrów. Wersja standard z radiem concert 2.
Byłem dumny z auta i zachwycony wyglądem i nie było żadnych planów ale życie pokazało co innego.
A tu kilka fotek zrobionych po zakupie:
życie pokazalo że ori radio concert jest do du....y
Postanowilem zakupic RNSD
I pierwsze foto po upgrade do RNS-D
W międzyczasie wylądowała gałka zmiany biegów z podswietlaniem jako prezent urodzinowy
oraz komplet stolkow w skórze w pelniej opcji.
Niestety sprzęt RNS-D ten okazał się jako bezwartosciowa skrzynka która zamiast grac draznila ucho. Szybko zostało wymienione na pioneera AVIC HD3BT 2 do tego głośniki Morel Dotech Ovation oraz wzmak Hifonics 6404 i subwoofer RE Audio SE12
Jako że słucham ciężkiego metalu zależało mi na szybkim zestawie niezbyt głośnym i przede wszystkim na jakości i szczegółowości dźwięku.
kilka zdjęć z przeróbek i efekt końcowy:
W czasie użytkowania postanowiłem zmienić felgi i przyciemnić szybki
Dodatkowo zamontowałem hidy i folią okleiłem tylne reflektory
A tak auto wyglądało po zmianie felg i ściemki:
jako że na radio pioneera wylała się kawa radio padło i zostało wymienione na JVC-KW830AV
]
gra gorzej od HIGH-ENDowego Avic-hd3bt ale wiecej pieniędzy nie miałem aczkolwiek w porównaniu do serii zabija.
do radia wylądował Ipod 120gb. mam teraz całą swoją muzę w radyjku czyli 25tys utworów na zawołanie ręki.
Po czasie wpadla blenda US i zamontowana zostala kamerka z podswietleniem tablicy
Jako że po czasie turbina zaczęła brać duzo oleju czas było na zmianę.
Wylądowało wiec turbo z BRD i remap. ale nie działało to tak jakbym sobie życzył (156koni). Tuner zalecił wymiane wtrysków. Wylądowały więc wtryski AL zakupione na ebay i regenerowane u Cowboya. Niestety nadal po korekcji u Sportchipa auto nie jeździło jak trzeba. Nieudolność pracownika hamowni nie pozwoliła na korekcję parametru BIP aby po wymianie wtrysków na inny model wyrównać pracę silnika i zwiększyć moc silnika.
Niestety w całej Irlandii nie znalazłem nikogo kto byłby w stanie skorygować BIPy.
Postanowiłem sam się nauczyć jak to zrobić. Po kilku miesiącach grzebania w sofcie praca silnika została skorygowana i pomiar na hamowni 167Bhp. czyli juz lepiej jak u "profesjonalisty"
Auto jednak nadal miało jechać szybciej.
Wg. wykresów podczas pomiaru wychodziło że temperatura tnie dawki paliwa przez co spada moc na wysokich obrotach. Po oględzinach innych aut u kolegów z klubu stwierdziłem że nie mam strumiennicy powietrza na intercooler .
W międzyczasie wyszło iż wtryski cowboya szybko padły i auto zaczęło wibrowac przy 2000RPM.
szukałem długo przyczyny. wymieniłem przeguby wewnętrzne i zewnętrzne. poduszki silnika i skrzyni. Nie dawało to rezultatu i ostateczny werdykt padł na wtryski. zakupiłem nowe wtryski po 560 zł za sztukę na allegro z silników 2.0 typu BQ.
po montażu i korekcji BIPów silnik pracuje jak "lala"
że za ciosem poszedłem czas nadszedł na rezanie. i wylądowało cosik takiego:
Jest to turbina z silnika 2.7 TDI typu garett GTB1756VK
W końcu przyszedł czas na "glebę"
Padlo na air raida zestaw od Mapeta troszeczke zmodernizowany.
i tu efekt. w tle ja sam i przyszły właściciel mojego auta czyli mój synek Przemek
Opis ten nie jest pełny, Wylądowało masę różnych modyfikacji i opis pokrywa może z 30 % tego co zostało zrobione.i w miarę czasu temat będzie uaktualniony,
np. blenda tynla US nie została na razie uwzględniona, a o reszcie nie wspomnę.
PLANY NA PRZYSZÂŁOÂŚć:
1. zmiana koloru - black matt
2. mocniejszy silnik
3. tylni bagażnik zaślepiony bez blendy
4. obszycie całości nową tapicerką skórzaną.
5.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2012, 03:22 przez 7agan, łącznie zmieniany 6 razy.
- Jaszczur-gl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 216
- Rejestracja: 21 paź 2008, 23:52
- Lokalizacja: G-ce /Śląskie
- Ravsik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 148
- Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:42
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Galway IRL/Rybnik PL
Czesc, co tam za serial ogladasz na TV Pozdrawiam kolege.
Montaż PDC tył Audi A6 C6 /]Forum dyskusujne.[/URL]
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 29 lis 2008, 22:02
- Lokalizacja: Middlesex, London
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga