Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 Tdi] Ocena wykresu po chiptuningu

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

[ A6 C5 Tdi] Ocena wykresu po chiptuningu

Post autor: 130TDI » 14 sie 2012, 09:04

Wczoraj byłem w Nałęczowie na chiptunigu. ÂŁagodny program na moje życzenie. Proszę o ocenę.
Obrazek

mass

Post autor: mass » 14 sie 2012, 18:40

130TDI,
napisz coś więcej , jak wrażenia ? jakie koszta itp ;)

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 14 sie 2012, 20:12

miales pomiar przed chipem ?

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 14 sie 2012, 20:46

Co do wrażeĂą to na 4 biegu teraz ciągnie jak kiedyś na 3 biegu, więcej nie próbowałem bo bardzo padał deszcz, droga śliska, wąska i same koleiny. Dzisiaj dalej pada więc nie próbowałem, jutro spróbuję. Co do kosztów to promocyjnie 600 zł.
michok wykres mówi sam za siebie.

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 15 sie 2012, 10:58

130TDI, bardzo ładny wykresik. Nie ma nawet turbulencji <lol> które widoczne są w serii.
Widzę że przed wirusem też mu kucyków nie brakowało :> .

ps. Musisz teraz zmienić swój nick na 167TDI <lol> .

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 15 sie 2012, 11:56

Teraz przynajmniej czuć płynność podczas przyśpieszania. Myślałem że będzie miał standardowe 131 kucy a tu prawie wyszło 139, moment również wysoki był w serii. :] Można było więcej wykrzesać z tego silnika ale wolałem bardziej lekki program żeby sprzęgło i dwumasa za bardzo niedostały.

mass

Post autor: mass » 15 sie 2012, 12:09

tez od jakiegoś czasu się zastanawiam nad rozsądnym podniesieniem mocy bo o ile w trasie mi wystarcza seria o tyle w większym mieście ze świateł wystartować jest masakra :|

Tomasz88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 15 lut 2012, 21:13
Lokalizacja: Niedrzwica Duża

Post autor: Tomasz88 » 15 sie 2012, 13:09

Jak troche pojezdzisz to daj znac jak spalanie...
+ chip, czyli powinno być około 145km:-D

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 15 sie 2012, 15:05

Co do startowania ze świateł to dieslem trudno zachować płynność, jak za mało gazu to zgaśnie a jak za dużo to piszczą koła... Mi zależało moc głównie przy wyprzedzaniu, od 2,5 tys obrotów czuć prawdziwy ogień, przynajmniej sprzęgło nie dostaje momentem z samego dołu przy ruszaniu itp.
Co do spalania jak mu nie cisnąć to podobno ma spaść od 0,5 l do nawet 1 l. Sam jak trochę pojeżdżę to zdam relację co do spalania.

[ Dodano: 2012-10-01, 19:05 ]
Z uwagi że robię małe przebiegi zdaję relację co do spalania dopiero teraz. W cyklu mieszanym wyszło mi 6,8 l na 100 km, wcześniej przeważnie 7,2-7,3 l na dość krótkich trasach 6-20 km wiec często chwile potrwało zanim silnik się rozgrzał. więc spadło o ok 0,5 l. Dodam że nie jeździłem po "dziadkowemu" tylko w miarę dynamicznie ale też bez zbędnego pałowania silnika... A i mam jeszcze dość szerokie kapcie bo 225/45/17 także spalanie mnie zadowala :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja