Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BPP 2.7 179 KM] A6 C6 2,7 TDI - Glosna praca silnika i dzi

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
night_devil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:28
Lokalizacja: Leszno

[ BPP 2.7 179 KM] A6 C6 2,7 TDI - Glosna praca silnika i dzi

Post autor: night_devil » 08 sie 2012, 18:39

Witam serdecznie

Od jakiegos czasu niepokoi mnie dzwięk slyszalny w kabinie.

Po pierwsze silnik zaczal mi strasznie klekotac przy dodawaniu gazu (jak stary traktor), w szczegolnosci na obrotach 1200 - 1900. Po 2000 obr/min, gdy turbina sie zalaczy, jest juz lepiej ale jeszcze klekocze. Jakis czas temu powyzej 2000 obr/min silnik byl nie do uslyszenia!!!!!

Najbardziej slychac to gdy jade 70-90km/h na 6 biegu i dodam gazu. MASAKRA.

Druga sprawa to straszne syczenie silnika po zalaczeniu sie turbiny (powyzej 1800 obr/min). Dobiega to z prawej strony silnika patrzac od przodu samochodu.

Jestem bezradny!!!! :( PLEASE HELP

igorw

Post autor: igorw » 08 sie 2012, 23:04

Syczenie = intercooler

adczy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 17 maja 2011, 20:03
Lokalizacja: glucholazy

Post autor: adczy » 09 sie 2012, 11:43

sprawdz klape redukcyjna ,tez mialem podobnie i byla to wlasnie klapa w aso 520zl

Awatar użytkownika
night_devil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:28
Lokalizacja: Leszno

Post autor: night_devil » 09 sie 2012, 18:42

igorw pisze:Syczenie = intercooler
Dzieki kolego, a wiesz moze co jest zle z tym intercoolerem??? Drobna poprawka czy cos do wymiany??

[ Dodano: 2012-08-09, 18:44 ]
adczy pisze:sprawdz klape redukcyjna ,tez mialem podobnie i byla to wlasnie klapa w aso 520zl
Nie ukrywam ze jestem laikiem wiec klapa redukcyjna nic mi nie mowi. Czy jest to zwiazane z syczeniem czy glosna praca silnika? Gdzie jest ta klapa i za co odpowiada.

Wieklie dzieki

igorw

Post autor: igorw » 10 sie 2012, 07:56

night_devil, optymistycznie to spadł wężyk, ale realnie to pewnie inercooler do wymiany.

Awatar użytkownika
night_devil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:28
Lokalizacja: Leszno

Post autor: night_devil » 10 sie 2012, 13:02

igorw pisze:night_devil, optymistycznie to spadł wężyk, ale realnie to pewnie inercooler do wymiany.
A czy po wypadnieciu wezyka powinien dymic lub stracic na mocy???

Thanx :]

igorw

Post autor: igorw » 10 sie 2012, 23:08

Brak mocy przy intercoolerze tak, dymienie na 100% NIE! dymienie oznacza na ogół dość poważne problemy, ale ma wiele przyczyn.

Awatar użytkownika
night_devil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:28
Lokalizacja: Leszno

Post autor: night_devil » 11 sie 2012, 11:17

igorw pisze:Brak mocy przy intercoolerze tak, dymienie na 100% NIE! dymienie oznacza na ogół dość poważne problemy, ale ma wiele przyczyn.
Kurcze moc jest bez zmian i nie dymi wiec chyba nie intercooler :-) Mimo tego dzieki.

Ma ktos jeszcze jakies pomysly co sie dzieje w moim A6???

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja