[ ANB 1.8 150 KM] [A6 C5 1,8T 150km] Spalanie tiptronic
[ ANB 1.8 150 KM] [A6 C5 1,8T 150km] Spalanie tiptronic
Witam,
mam pytanie do posiadaczy autka o podobnych parametrach jak moje, a mianowicie chodzi o spalanie.
Ile wam spala PB taki auto. Moje wydaje mi się, że sporo po mieście przy jeździe jak emeryt wychodzi około 17l/100km. bez strania w korkach. Ostrzej nie jeździłem jeszcze ponieważ autko mam od niecałego miesiąca i czekam w kolejce na wymianę rozrządu oleji itp.
Dodam jeszcze, że auto posiada tiptronica i opony o szerokości 235.
Na trasie jest niewiele lepiej jadąc odległość 150km, z prędkością do 120km.h wyszło 15l./100.
Czy takie spalanie to norma czy powinienem coś sprawdzić ?
Vag nie wyświetla żadnych błędów. Jedyny błąd jaki jest to błąd czujnika hamulca jednaś światrła stop działają, kontrolka na skrzyny informująca o wciśnięciu hamulca działa, abs nie ma błędów.
Pozdrawiam.
mam pytanie do posiadaczy autka o podobnych parametrach jak moje, a mianowicie chodzi o spalanie.
Ile wam spala PB taki auto. Moje wydaje mi się, że sporo po mieście przy jeździe jak emeryt wychodzi około 17l/100km. bez strania w korkach. Ostrzej nie jeździłem jeszcze ponieważ autko mam od niecałego miesiąca i czekam w kolejce na wymianę rozrządu oleji itp.
Dodam jeszcze, że auto posiada tiptronica i opony o szerokości 235.
Na trasie jest niewiele lepiej jadąc odległość 150km, z prędkością do 120km.h wyszło 15l./100.
Czy takie spalanie to norma czy powinienem coś sprawdzić ?
Vag nie wyświetla żadnych błędów. Jedyny błąd jaki jest to błąd czujnika hamulca jednaś światrła stop działają, kontrolka na skrzyny informująca o wciśnięciu hamulca działa, abs nie ma błędów.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Pali Ci bardzo dużo moje 2.8 Q+Tip pali średnio 11-12L najmniej 9L w długiej trasie do 160 km/h max "moje" miasto 14L zima 17-18L w mieście to norma przy dużych mrozach. Opony mam 205/55 16.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
Dzięki za info. więc wychodzi na to, że muszę coś działać.piecka9 pisze:dokładnie dużo za dużo u mnie nigdy tyle gazu nie spalił sprawdź sondy na początek i czujnik temperatury
Czy jeśli VAG nie pokazuje błędów to czujnik może być uszkodzony ?
Sondy sprawdzę bo zamierzam założyć gazik, a to do gazu podstawa.
Czy chodzi Ci o czujnik tem. cieczy chłodzącej ? - jeśli tak to chyba OK podczas jazdy pokazuje 90, wskazówka w pionie

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Co wcale nie musi świadczyć o prawidłowym funkcjonowaniu czujnika.lsmm.pl pisze:Czy chodzi Ci o czujnik tem. cieczy chłodzącej ? - jeśli tak to chyba OK podczas jazdy pokazuje 90, wskazówka w pionie , wskaźnik oleju pokazuje mniej ale nie kojarzę ile.
Ma oddzielne wskazanie do ecu, które należy sprawdzić.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 lut 2011, 11:45
- Lokalizacja: Wałbrzych/Dolnośląskie
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Myślę że lsmm.pl, nie musi go wymieniać tylko jak następnym razem będzie sprawdzał błędy to przed uruchomieniem odczytu błędów niech wciśnie hamulec.kazelnikov pisze:Czujnik o którym mówisz masz pod pedałem, wygląda tak:
wymień, błąd zniknie.
Ewentualnie, możesz o wypiąć przeczyścić styki.
10 min pracy.
I błędu już nie będzie.
Mam jeszcze jeden objaw i zastanawiam się czy może on być powiązany z tym czujnikiem.kazelnikov pisze:Czujnik o którym mówisz masz pod pedałem, wygląda tak:
wymień, błąd zniknie.
Ewentualnie, możesz o wypiąć przeczyścić styki.
10 min pracy.
Pali dużo za dużo, zrób logi.
Jako, że mam tiptronica i brak sprzędła czasami jak podjerzdżam do świateł i wciskam hamulec auto gaśnie obroty spadają za nisko. Wygląda to tak jak by śilnik nie wiedział, że hamuje. Czsami jest tak, że wcisne hamulec obroty spadną ale nie zgaśnie auto stoi już około 1 sekuinde i następuje szarpnięcie tak jak by zmiana biegu na niższy.
Początkowo czytałem troszkę o tym na forum i doszłedem do wniosku, że wystarczy zastosować się info z forum.
Więc w piątek, wyczyściłem przepustnice, wymieniłem świece, olej, paski od klimy i alternatora, napinacze bo czasem piszczały jak skręcałem koła, fitr powietrza i oleju, kalibracja przepustnicy Vagiem. No i kicha nic nie dało. Dalej jak podjerzdżam to obroty spadają, a auto chce zgasnąć więc to tylko kwestia czasu aż zgaśnie. Pomyślałem sobie, że to może właśnie ten czujnik powoduje takie objawy? W silniki był błąd 01119.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze