[Audi A6 C5] słaba wytrzymałość plastików na zarysowania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
[Audi A6 C5] słaba wytrzymałość plastików na zarysowania
Witam, moja córka ostatnio porysowała paznokciem popielniczkę w tylnich drzwiach, wygląda to fatalnie. Zna może ktoś sposób na renowację takich elementów? Czy trzeba kupic nową? Ciekawe jaki koszt. Moje auto ma dodatki w aluminium mat czy jak to się tam nazywa.. ( a może jest to chrom satyna), myślałem żeby kupić taka folie i okleić wszystkie popielniczki żeby to wyglądało jednakowo, co wy na to? Ma to jakiś sens? Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
do regeneracji plastikow mozna uzyc specjalnych lakierow w spraju, sa dostepne w wersji mat-satyna jak i strukturalne do zewnetrznych listew- efekt grubej morki. Stosuje to od lat dostepne sa kolory soul , popiel , berz a efekt alu uzyskuje zapylajac swiezo naniesiony czarny srebrnym metalikiem . Nigdy nie uzywam lakieru bezbarwnego gdyz efekt koncowy ma byc matowy. Do usuwania starej powloczki gumowatej uzywam nitro i wykanczam papierem wodnym 1000. Efekt koncowy morowany ciezki do odruznienia dla oka 

Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
szczerba2 pisze:do regeneracji plastikow mozna uzyc specjalnych lakierow w spraju, sa dostepne w wersji mat-satyna jak i strukturalne do zewnetrznych listew- efekt grubej morki. Stosuje to od lat dostepne sa kolory soul , popiel , berz a efekt alu uzyskuje zapylajac swiezo naniesiony czarny srebrnym metalikiem . Nigdy nie uzywam lakieru bezbarwnego gdyz efekt koncowy ma byc matowy. Do usuwania starej powloczki gumowatej uzywam nitro i wykanczam papierem wodnym 1000. Efekt koncowy morowany ciezki do odruznienia dla oka
mozesz zapodac jakies foto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
właśnie, jakieś foto by się przydało. a jeszcze myslałem co dooklejenia folią... taka folie ala carbon ale żeby była w kolorze satyny. idalszepytanie co o tym myslicie, jak waszym zdaniem bedzie to wyglądało, czy czasem nie będzie to wiochą zalatywać?a i jeszcze kolego szczerba, masz jakieś linki do tych lakierów?
Tez mi sie "drapnelo" pazurem na tyle. I zadalem sobie od razu pytanie- czy material sie juz na tyle utlenil, ze lekkie drasniecie spowodowalo taka "szrame" czy materialy niezbyt wytrzymale? Bo nie sadze, zeby moj pazuzaz byl az tak pancerny
Bez przesadyzmu- przeciez kobiety maja znacznie grubsze i dluzsze.
Ja bym juz wielkiej tragedii z tego nie robil- auto juz leciwe, nie popadajmy w paranoje, zeby kupowac plastik za 300 PLN lub bawic sie w jakies regenerowanie.

Ja bym juz wielkiej tragedii z tego nie robil- auto juz leciwe, nie popadajmy w paranoje, zeby kupowac plastik za 300 PLN lub bawic sie w jakies regenerowanie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
racja że auto leciwe ale ja zwracam uwagę na estetykę i takie niby "pierdoły" mnie drażnią
, raczej też nie dałbym 3 stów na jakiś plasticzek ( przy okazji: mówisz bo znasz cenę czy strzelasz?) ale oklejenie nawet karbonem to już duuuużo tańsze koszty. ogólnie widzę, po założeniu tego tematu, że albo bardzo mało osób miało takie problemy albo nikt nie starał sie czegoś tym zrobić. w vw i skodach też podobny problem występował.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
przepolerowanie chyba nic nie da,u mnie pod tą orginalną nawierzchnią jest ciemny plastik. jak dostane się do tego ciemnego plastiku to nie wiadomo jak go przepolerować żeby jakoś to estetycznie wyglądało. u kolegi w superb-ie to sam mu zerwałem tą orginalną gume (pisze gume bo palcem dało sie to rolować i miało w dotyku taką konsystęcję jak guma) a pod spodem też był ciemny plastik ale z nim nic nie trzeba było robić, już sam w sobie dobrze wygląda.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
tak w passatach też to wystepowało, chyba to ogólnie był to problem koncernu VW Audi, teraz to mi sie nie chce ani też nie mam czasu aby sie tym zająć ale może bardziej w jesiennym okresie mi sie uda coś z tym zrobić. napewno będę szukał takiej foli w kolorze satyny do oklejania i tym spróbuje, jak nie wyjdzie to trudno i tak bardziej zniszczyć tego to chyba nie dam rady... szkoda że nikt do tej pory nic takiego nie regenerował to by ułatwiło sprawę
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 745
- Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
- Imię: Robert
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: słaba wytrzymałość plastików na zarysowania
jaki symbol tapicerki i wnetrza masz?krzysiek-lex pisze:Witam, moja córka ostatnio porysowała paznokciem popielniczkę w tylnich drzwiach, wygląda to fatalnie. Zna może ktoś sposób na renowację takich elementów? Czy trzeba kupic nową? Ciekawe jaki koszt. Moje auto ma dodatki w aluminium mat czy jak to się tam nazywa.. ( a może jest to chrom satyna), myślałem żeby kupić taka folie i okleić wszystkie popielniczki żeby to wyglądało jednakowo, co wy na to? Ma to jakiś sens? Pozdrawiam.
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 375
- Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Problem znany od czasów Passata B5 czyli mniej więcej od 1996 roku, ładowali te plastiki do każdego auta z koncernu, ba nawet teraz to wkładają i w Jettcie z 2008mego już są obśrupane, także masz dwa wyjścia, usunąć resztę gumy i pomalować, albo kupić nówkę w ASO.
3 wyjście to olać temat
Za czasów Golfa bawiłem się z tymi plastikami kilka razy i zawsze w ruch szła płyta CD( robiłem też znajomym) a później papier w zależoności od chęci czy mat czy połysk miał być później robiony 800-1200
Takie coś miałem jak go kupiłem( 2008 rok, więc lepszych zdjęć teraz nie znajdę :P ) fabryczny przebieg 120 tys km
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Tutaj usunięta guma i tylko trochę papieru, bez malowania:
![Obrazek]()
Jak chcesz to zawsze można dać połysk tylko to już trzeba bawić się w podkłady i klary
![Obrazek]()
a na sam koniec w tym roku niemalże przed sprzedażą okleiłem folią 3M alu i prysnąłem bezbarwnym, praktycznie jak ori alu z R32 wyglądało, także można się pobawić z tymi plastikami.
![Obrazek]()
( swoją drogą, ładnie Golf mi przez te 4 lata się odmienił
)
Aby uzyskać jak najbardziej fabryczny wygląd polecam stosować spray firmy BOLL do zderzaków, oczywiście jak często się dotyka danego elementu to po jakimś czasie farba przestanie być matowa bo zacznie się zcierać, ale to długa droga
3 wyjście to olać temat

Za czasów Golfa bawiłem się z tymi plastikami kilka razy i zawsze w ruch szła płyta CD( robiłem też znajomym) a później papier w zależoności od chęci czy mat czy połysk miał być później robiony 800-1200
Takie coś miałem jak go kupiłem( 2008 rok, więc lepszych zdjęć teraz nie znajdę :P ) fabryczny przebieg 120 tys km
Tutaj usunięta guma i tylko trochę papieru, bez malowania:
Jak chcesz to zawsze można dać połysk tylko to już trzeba bawić się w podkłady i klary

a na sam koniec w tym roku niemalże przed sprzedażą okleiłem folią 3M alu i prysnąłem bezbarwnym, praktycznie jak ori alu z R32 wyglądało, także można się pobawić z tymi plastikami.
( swoją drogą, ładnie Golf mi przez te 4 lata się odmienił

Aby uzyskać jak najbardziej fabryczny wygląd polecam stosować spray firmy BOLL do zderzaków, oczywiście jak często się dotyka danego elementu to po jakimś czasie farba przestanie być matowa bo zacznie się zcierać, ale to długa droga

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 375
- Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań