Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AEL 2.5 140 KM] falujące obroty - dziwny przypadek

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
cienqi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 18 lip 2012, 13:00
Lokalizacja: LLU

[ AEL 2.5 140 KM] falujące obroty - dziwny przypadek

Post autor: cienqi » 18 lip 2012, 13:12

Witam.
Byłem zadowolony ze swojej nowo nabytej A6, aż tu nie wyskoczył jakiś krzak...

Mianowicie jakiś czas po wymianie rozrządu, oraz cieknących oringów w pompie na czujniku temperatury paliwa zaczeły mi bardzo falować obroty na biegu jałowym. Bez klimatyzacji falowały do góry na klimatyzacji w dół. Działo sie tak po nagrzaniu silnika i zrobieniu ~10km na nagrzanym silniku. Do tego problem z odpalaniem na ciepłym silniku.

Kilka dni temu wymieniłem filtr paliwa zalałem autko vervą troszkę przegoniłem :) po ~80km jazdy nic gaszę autko odpalam ze 2 razy wskazówka zafaluje tak jak wcześniej chwilę przestanie i znowu ... przejadę wszystko jest OK i tak w kółko. Brak powietrza w paliwie wtryski OK. Czy to może być problem z dawką paliwa ? Czy bardziej coś przy pompie może być nie tak ? Nastawnik czy też czujnik temp paliwa (ten z frontu pompy na dole)? Może źle ustawiona pompa ?

Wolę zapytać przed oddaniem auta do mechanika :)

Z góry dzięki za pomoc :)

quattros
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 18 sty 2008, 09:11
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: quattros » 19 lip 2012, 12:52

Siema za falowanie obrotów jest odpowiedzialny nastawnik napewno jest trochę zabrudzony, przy klimie zawsze trochę obroty spadną ale powinny się za chwile wyrównać sprawdz u dobrego mechaniora nastawy kąta wtrysku powinno być lepiej oraz zobacz czy pompa jest szczelna. Pozdrawiam
AUDI Z ŁACINY ZNACZY SłUCHAJ

norbertkmiec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 21 wrz 2008, 16:34
Lokalizacja: lublin

Post autor: norbertkmiec » 19 lip 2012, 20:09

jak faluja obroty to tylko nastawnik jak ci niepali dobrze na goracym silniku to masz to samo co ja glowiczka w pompie ci sie zuzyla wiec albo wymiana pompy lub samej glowiczki,ewentualnie tak jak kolege wyzej pisze sprawdz kat wtrysku powinno byc 90 jednostek tak jest najbardziej optymalnie dla ael

cienqi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 18 lip 2012, 13:00
Lokalizacja: LLU

Post autor: cienqi » 20 lip 2012, 17:44

poruszałem troszkę pompą w środę i jak narazie wydaje się być OK
kąt wtrysku zobaczę jutro
a pompiarz jak narazie u mnie w okolicy ma urlop :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja