Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ ABC 2.6 150 KM] czujnik kolektora ssacego

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Patrykjaga92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
Lokalizacja: Grajewo

[ ABC 2.6 150 KM] czujnik kolektora ssacego

Post autor: Patrykjaga92 » 21 maja 2012, 16:07

witam czy czujnik ktory wkrecony jest w kolektor ssacy moze byc odpowiedzialny za obroty na zimnym silniku ? jak mozna go sprawdzic ?

jaka wartosc powinna byc ?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 21 maja 2012, 17:09

Jeśli mierzy temperaturę powietrza dolotowego to może mieć wpływ (oczywiście jeśli takowy był w tym silniku), a sprawdzić najlepiej vagiem, po dłuższym postoju gdy silnik wystudzony.

Awatar użytkownika
Patrykjaga92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Patrykjaga92 » 21 maja 2012, 21:50

no troszke nie bardzo vagiem bo to koszty , chyba ze grzemo mi troszke podpowiesz co kupic zeby samemu grzebac w samochodzie .. Moze jak bys mogl to na gg napisac i bym ciebie sie poradzil co i jak ,, Moje gg 185 98 43 Pozdrawiam

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 22 maja 2012, 20:02

program vag 311 z netu a kabelek np ten http://moto.allegro.pl/interfejs-diagno ... 06240.html
instrukcję instalacji i uruchomienia pełnej wersji vaga masz w dziale diagnostyka

Awatar użytkownika
Patrykjaga92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Patrykjaga92 » 22 maja 2012, 21:41

grzemo, A CZY NA windows 7 home premium 64 bitowym nie bedzie z niczym problemu ? Pozdrawiam

przemo28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 06 sty 2011, 17:15
Lokalizacja: woj.dolnośląskie

Post autor: przemo28 » 23 maja 2012, 08:07

Witam.Obserwuję Twoje zmagania z tymi obrotami.Taka mała rada,jesli masz dostęp do drugiego sterownika od tego silnika, to spróbój je chwilowo podmienić.Ja też nawymieniałem prze wysokie obroty kupę czujników,krokowca i nic.Okazał się właśnie padnięty komputer przez rozładowany akumulator.POZDRO
Witam wielbicieli czterech pierścieni.

Awatar użytkownika
Patrykjaga92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Patrykjaga92 » 23 maja 2012, 11:33

no witam przemo28, wlasnie o to chodzi ze kupilem inny sterownik silnika o tych samych oznaczeniach i powiem ci ze jest no juz prawie dobrze ale to jeszcze nie to , na zimnym silniku czasami przytna sie obroty czasami nie schodzi na jalowe obroty tylko trzyma 1 tys np . no nie wiem moze chcesz to wysle ci filmik jak to wyglada .. moze cos mi poradzisz

przemo28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 06 sty 2011, 17:15
Lokalizacja: woj.dolnośląskie

Post autor: przemo28 » 23 maja 2012, 13:33

Za wolne obroty w ABC odpowiedzialne są czujnik ECU ten z białą wtyką na metalowym przewodzie chłodzenia z tyłu silnika,czujnik temp.zasysanego powietrza w kolektorze ssącym z czarną wtyką,sondy lambda(jak mają uszkodzone grzałki to na zimnym silniku obroty mogą fiksować),silniczek krokowy oraz często pomijany czujnik położenia przepustnicy(zamontowany z tyłu na samym dole przeoustnicy).Może być także sama przepustnica,sprawdż czy nie ma w niej nagaru zwłaszcza na wejściu silniczka krokowego .Możesz też sprawdzić stan węzyka idącego od przepustnicy do komputera,potra <okok> fi się ułamać przy majstowaniu pod maską.POZDRAWIAM. <okok>
Witam wielbicieli czterech pierścieni.

Awatar użytkownika
Patrykjaga92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Patrykjaga92 » 23 maja 2012, 22:40

No przemo bardzo dobra odpowiedz dziekuje ci za te informacje :

-a wiec tak przepustnice wymieniona i wyczyszczona jest wiec odpada
-silniczek krokowy chyba dobrze pracuje bo podmienialem nowy i ten co mam i bez zmian
-ten czujnik z biala wtyka to 2 pinowy ? jak tak to sprawdzane wartosci i wskazywal dobrze
-ten czujnik polozenia przepustnicy wymieniony wraz z przepustnica
-nie sprawdzalem czujnika w kolektorze ssacym tego 2 pinowego czarnego
-ten wezyk to ciezko chyba bedzie sprawdzic co idzie od silnika do ecu
-sondy lambda sprawdze jutro bo mam juz kabelek i jak mi sie uda polaczyc z samochodem to wszystko Wam powiem ..

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja