Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFB 2.5 150 KM] [C5 Quattro]powyżej 2500obr. łapie muła.

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ropniok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 01 lut 2010, 01:17
Lokalizacja: Zawoja

[ AFB 2.5 150 KM] [C5 Quattro]powyżej 2500obr. łapie muła.

Post autor: ropniok » 26 kwie 2012, 17:16

Witam w tym dziale nie chetnie... <zalamka>

A więc... Jechałem dziś Mogilanami (Kraków zakopianka) lewym pasem ok 150km/h.
Zwolniłem (zawalone pasy) jak zrobili mi miejsce no to gang 4 i deska a tu...?
Przysłowiowe "ja mu gaz a on zgas" po redukcji i pedale w pół podłogi a obroty spadaja ? No to ja gang 3 pedał w tym samym położeniu i obroty nadal leca z 3tyś. w dół.

(efekt można porównać do braku wachy w baku) Nie zastanawiałem sie dlugo tylko kierunek w prawo i się grzecznie schowałem, gaz popuściłem i równo jechałem na 3 biegu w granicach 2 do 2,5tyś obr. Po prostym jako tako ale przy przyspieszaniu, energicznym ruszaniu czy wyprzedzaniu lipa..

Dodam ,że przy spokojnej jeździe (zmiana biegów przy 2,5 do 3tys. obr. turbo słychaś...

Ma ktos sugestie??
Usunięto - Pkt. 29. oraz Pkt. 32c. Regulaminu Forum

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 26 kwie 2012, 22:50

przeplywka, zaworek n ster turbo itd.... Zrob logi tak jak opisane w tem,, sprawdzanie kondycji wtryskiwaczy,,
albo tu allhowto-diagnostyka-vag-jak-sie-powinn ... t30075.htm
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Awatar użytkownika
ropniok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 01 lut 2010, 01:17
Lokalizacja: Zawoja

Post autor: ropniok » 27 kwie 2012, 10:22

Logi... hmm.. Mam kabel obd ale nie mam programu bo polski vag do niczego sie nie nadaje.
I nie umiem robic i wstawiać logów.

Dodam ,że wałki świeżo regenerowane i kute! przepływomierz wtrysk sterujacy i grucha od turba wymienione w listopadzie...
Usunięto - Pkt. 29. oraz Pkt. 32c. Regulaminu Forum

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 27 kwie 2012, 10:34

ja bym sprawdzil przewody podcisnieniowe...

PAUL_2,5TDi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 23 kwie 2009, 13:04
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: PAUL_2,5TDi » 27 kwie 2012, 17:07

Sprawdz calutki dolot czy jest szczelny.
Byl przypadek na forum identyczny i okazalo sie ze przy takiej dynamicznej jezdzie cisnienie wyplulo jeden waz ;p Auto wtedy powinno kopcic na czarno <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja