Witam wszystkich i proszę o pomoc bo podczas jazdy zakopciło się z licznika.
Zgasiłem auto i już nie zapalił żadna kontrolka się nie pali tylko podświetlanie i immobilaizer mryga po wyjęciu jego okazało się że płyta główna się z kopciła nie wiem jak do tego doszło.
Pewnie zwarcie.
I pytanie czy jak kupię licznik o takich samych numerach to będzie chodził ? czy trzeba robić adaptację?
Posiadam taki;4BO 919 880 G i znalazłem taki sam z góry wielkie dzięki za pomoc.
Zwarcie licznika
- dawid77
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
- Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń
To jeszcze jak zrobić kodowanie tego wszystkiego? Jest gdzieś jakiś opis jak to zrobić?
a najchętniej to bym dał komuś żeby to zrobił bo ja z elektroniką nie bardzo
[ Dodano: 2012-04-17, 06:31 ]
http://allegro.pl/licznik-europejski-au ... 54848.html
czy taki też będzie działał mimo innych kostek?Ponieważ jedno gniazdo jest większe niż w moim liczniku
http://allegro.pl/licznik-audi-a6-c5-li ... 46494.html
a najchętniej to bym dał komuś żeby to zrobił bo ja z elektroniką nie bardzo
[ Dodano: 2012-04-17, 06:31 ]
posiadam taki licznikdawid77 pisze:To jeszcze jak zrobić kodowanie tego wszystkiego? Jest gdzieś jakiś opis jak to zrobić?
a najchętniej to bym dał komuś żeby to zrobił bo ja z elektroniką nie bardzo
http://allegro.pl/licznik-europejski-au ... 54848.html
czy taki też będzie działał mimo innych kostek?Ponieważ jedno gniazdo jest większe niż w moim liczniku
http://allegro.pl/licznik-audi-a6-c5-li ... 46494.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
dawid77,
ty masz licznik ( auto ) przedliftowe , ten z chromowymi obwódkami jest od polifta .
Nie bedzie chodzic ( działac ) w twoim aucie .
Kupic musisz taki jak ci sie spalił , czyli pełny fis , zegarek analogowy , diezel , europa .
Następnie jak koledzy wczesniej pisali kodowanie immo , zegarów , i kluczyków .
ty masz licznik ( auto ) przedliftowe , ten z chromowymi obwódkami jest od polifta .
Nie bedzie chodzic ( działac ) w twoim aucie .
Kupic musisz taki jak ci sie spalił , czyli pełny fis , zegarek analogowy , diezel , europa .
Następnie jak koledzy wczesniej pisali kodowanie immo , zegarów , i kluczyków .
Na upartego i ten zadziala ale jest wiecej roboty i bardziej kosztowny. Najlepiej kup ze swojego rocznika lub 99 tylko z analogowym zegarkiem no i dieslowski. Kodowanie jesli masz vcds to ogarniesz no chyba ze nie znasz pinu to wtedy potrzeba jeszcze vag tacho.
BYLO:
Audi 80
Audi A4
Audi A6
Audi A3
Audi A8
JEST:
Audi S3
Audi A6
Audi 80
Audi A4
Audi A6
Audi A3
Audi A8
JEST:
Audi S3
Audi A6
- dawid77
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
- Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń
Dzięki panowie nie posiadam pinu mam tylko wag coma
po drutowałem dziś trochę ten spalony licznik i auto odpala ale poza tym nic nie działa żadne wskaźniki fis też czarny a kontrolka od immo gaśnie po odpaleniu kupię taki licznik jak piszecie ale z kodowaniem to czarna magia dla mnie.
A może w ten sposób kupię vagtacho ten licznik i spróbuję sam to zrobić z waszą pomocą może mi się uda bo zadzwoniłem dziś do elektronika jak mi na wymyślał to wyszło na to że na jego usługę muszę brać kredyt.
Tak poważnie po przeliczeniu to wolę sam spróbować kabel się przyda no i coś się nauczę dzięki wam.
po drutowałem dziś trochę ten spalony licznik i auto odpala ale poza tym nic nie działa żadne wskaźniki fis też czarny a kontrolka od immo gaśnie po odpaleniu kupię taki licznik jak piszecie ale z kodowaniem to czarna magia dla mnie.
A może w ten sposób kupię vagtacho ten licznik i spróbuję sam to zrobić z waszą pomocą może mi się uda bo zadzwoniłem dziś do elektronika jak mi na wymyślał to wyszło na to że na jego usługę muszę brać kredyt.
Tak poważnie po przeliczeniu to wolę sam spróbować kabel się przyda no i coś się nauczę dzięki wam.
- dawid77
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
- Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń
olo a czasem nie jest to zabezpieczone bezpiecznikiem?
kupuję wag tacho i licznik według waszych wytycznych jak już będę miał wszystko to spróbuję to ogarnąć jak coś to odpiszę czy udało mi się coś zrobić.
olo straszysz mnie tym zwarciem jak ogarnąć ten temat zwarcia? czy wystarczy włączyć zapłon i sprawdzić próbówką lub miernikiem?
kupuję wag tacho i licznik według waszych wytycznych jak już będę miał wszystko to spróbuję to ogarnąć jak coś to odpiszę czy udało mi się coś zrobić.
olo straszysz mnie tym zwarciem jak ogarnąć ten temat zwarcia? czy wystarczy włączyć zapłon i sprawdzić próbówką lub miernikiem?
- dawid77
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
- Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń
Dzięki olo za uwagi i za pomoc.
[ Dodano: 2012-04-27, 19:41 ]
Witam ponownie vag tacho już jest licznik już w drodze tylko pytanko . Czy będzie większy problem z przekodowaniem jeżeli licznik posiada inne numery niż mój? Ponieważ kupiłem w lepszym stanie niż ten o tych samych numerach i wyczytałem że jest więcej zabawy żeby przekodować licznik o innych numerach nie wiem czy to prawda.
[ Dodano: 2012-04-27, 19:41 ]
Witam ponownie vag tacho już jest licznik już w drodze tylko pytanko . Czy będzie większy problem z przekodowaniem jeżeli licznik posiada inne numery niż mój? Ponieważ kupiłem w lepszym stanie niż ten o tych samych numerach i wyczytałem że jest więcej zabawy żeby przekodować licznik o innych numerach nie wiem czy to prawda.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga