Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Zwarcie licznika

Elektryka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Zwarcie licznika

Post autor: dawid77 » 16 kwie 2012, 21:55

Witam wszystkich i proszę o pomoc bo podczas jazdy zakopciło się z licznika.
Zgasiłem auto i już nie zapalił żadna kontrolka się nie pali tylko podświetlanie i immobilaizer mryga po wyjęciu jego okazało się że płyta główna się z kopciła nie wiem jak do tego doszło.
Pewnie zwarcie.
I pytanie czy jak kupię licznik o takich samych numerach to będzie chodził ? czy trzeba robić adaptację?
Posiadam taki;4BO 919 880 G i znalazłem taki sam z góry wielkie dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
vax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 15 mar 2012, 23:05
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: vax » 16 kwie 2012, 21:58

Na moje oko bez adaptacji się nie obejdzie.
1. Immo
2. Kodowanie.
3. Przebieg.

Ale poczekaj na wypowiedz kolegi Danio on dobrze ogarnia temat zegarów.

Awatar użytkownika
DANIO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 251
Rejestracja: 19 gru 2008, 23:50
Lokalizacja: Lathom UK
Kontakt:

Post autor: DANIO » 17 kwie 2012, 03:20

Dokladnie jak kolega VAX pisze bez kodowania sie nie obejdzie i potrzebny pin immo z nowych zegarow. Mozesz kupic dowolny licznik z diesla i bedzie dzialac ale jak mowie kodowanie i programowanie kluczy oraz przebiegu obowiazkowy.
BYLO:
Audi 80
Audi A4
Audi A6
Audi A3
Audi A8
JEST:
Audi S3
Audi A6

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 17 kwie 2012, 06:12

To jeszcze jak zrobić kodowanie tego wszystkiego? Jest gdzieś jakiś opis jak to zrobić?
a najchętniej to bym dał komuś żeby to zrobił bo ja z elektroniką nie bardzo :(

[ Dodano: 2012-04-17, 06:31 ]
dawid77 pisze:To jeszcze jak zrobić kodowanie tego wszystkiego? Jest gdzieś jakiś opis jak to zrobić?
a najchętniej to bym dał komuś żeby to zrobił bo ja z elektroniką nie bardzo :(
posiadam taki licznik
http://allegro.pl/licznik-europejski-au ... 54848.html
czy taki też będzie działał mimo innych kostek?Ponieważ jedno gniazdo jest większe niż w moim liczniku
http://allegro.pl/licznik-audi-a6-c5-li ... 46494.html

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 17 kwie 2012, 08:00

dawid77,
ty masz licznik ( auto ) przedliftowe , ten z chromowymi obwódkami jest od polifta .
Nie bedzie chodzic ( działac ) w twoim aucie .
Kupic musisz taki jak ci sie spalił , czyli pełny fis , zegarek analogowy , diezel , europa .
Następnie jak koledzy wczesniej pisali kodowanie immo , zegarów , i kluczyków .

Awatar użytkownika
DANIO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 251
Rejestracja: 19 gru 2008, 23:50
Lokalizacja: Lathom UK
Kontakt:

Post autor: DANIO » 17 kwie 2012, 15:56

Na upartego i ten zadziala ale jest wiecej roboty i bardziej kosztowny. Najlepiej kup ze swojego rocznika lub 99 tylko z analogowym zegarkiem no i dieslowski. Kodowanie jesli masz vcds to ogarniesz no chyba ze nie znasz pinu to wtedy potrzeba jeszcze vag tacho.
BYLO:
Audi 80
Audi A4
Audi A6
Audi A3
Audi A8
JEST:
Audi S3
Audi A6

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 17 kwie 2012, 20:19

Dzięki panowie nie posiadam pinu :( mam tylko wag coma
po drutowałem dziś trochę ten spalony licznik i auto odpala ale poza tym nic nie działa żadne wskaźniki fis też czarny a kontrolka od immo gaśnie po odpaleniu kupię taki licznik jak piszecie ale z kodowaniem to czarna magia dla mnie.
A może w ten sposób kupię vagtacho ten licznik i spróbuję sam to zrobić z waszą pomocą może mi się uda bo zadzwoniłem dziś do elektronika jak mi na wymyślał to wyszło na to że na jego usługę muszę brać kredyt.
Tak poważnie po przeliczeniu to wolę sam spróbować kabel się przyda no i coś się nauczę dzięki wam.

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 20 kwie 2012, 20:11

olo a czasem nie jest to zabezpieczone bezpiecznikiem?
kupuję wag tacho i licznik według waszych wytycznych jak już będę miał wszystko to spróbuję to ogarnąć jak coś to odpiszę czy udało mi się coś zrobić.
olo straszysz mnie tym zwarciem jak ogarnąć ten temat zwarcia? czy wystarczy włączyć zapłon i sprawdzić próbówką lub miernikiem?

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 21 kwie 2012, 21:04

Dzięki olo za uwagi i za pomoc.

[ Dodano: 2012-04-27, 19:41 ]
Witam ponownie vag tacho już jest licznik już w drodze tylko pytanko . Czy będzie większy problem z przekodowaniem jeżeli licznik posiada inne numery niż mój? Ponieważ kupiłem w lepszym stanie niż ten o tych samych numerach i wyczytałem że jest więcej zabawy żeby przekodować licznik o innych numerach nie wiem czy to prawda.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga