Planuje zamontować jakieś niefabryczne immo. Urządzenia obecne na rynku odcinają obwody 5-20 amperów.
Czy takie 20 amperów mogę wpiąć na podwoziu bezpośrednio przy samym rozruszniku?
Ile amperów tam leci?
Jestem ciekaw czy te urządzenia same w sobie dadzą radę, czy będę musiał podłączać wszystko pośrednio przez mocniejsze przekaźniki.
Co jeszcze warto odciąć? Mam LPG więc odcięcie paliwa odpada...
Montaż immobilisera
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 248
- Rejestracja: 28 sie 2011, 20:35
- Imię: Włodzimierz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żory
Re: Montaż immobilisera
Rozrusznik jeśli już to sterowanie (styk 50) , bo prąd rozruchu to 200-600 A, a nie 5-20 A.lukamon pisze:...Urządzenia obecne na rynku odcinają obwody 5-20 amperów.
Czy takie 20 amperów mogę wpiąć na podwoziu bezpośrednio przy samym rozruszniku?
Ile amperów tam leci?... Mam LPG więc odcięcie paliwa odpada...
Dlaczego przy LPG nie odcinać benzyny, chyba na samym LPG nie uruchomisz silnika, zresztą gaz tez można odciąć zaraz przy butli.
Dzięki za odpowiedź,
otóż można wprowadzić centralke lpg w tryb awaryjny przyciskiem (BRC) i odpalić na gazie...
Odcięcie dopływu paliwa jest formą bardzo ciekawą i łatwą do wykonania, ale sęk w tym że na pokładzie jest lpg, a elektrozaworu nie chce po prostu montować, chociażby ze względów gwarancyjnych.
Czyli zabawa z rozrusznikiem tylko przez przekaźnik, tak?
W internecie znalazłem że rozrusznikiem steruje przekaźnik 40A. Czy ktoś mógłby potwierdzić to?
otóż można wprowadzić centralke lpg w tryb awaryjny przyciskiem (BRC) i odpalić na gazie...
Odcięcie dopływu paliwa jest formą bardzo ciekawą i łatwą do wykonania, ale sęk w tym że na pokładzie jest lpg, a elektrozaworu nie chce po prostu montować, chociażby ze względów gwarancyjnych.
Czyli zabawa z rozrusznikiem tylko przez przekaźnik, tak?
W internecie znalazłem że rozrusznikiem steruje przekaźnik 40A. Czy ktoś mógłby potwierdzić to?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 248
- Rejestracja: 28 sie 2011, 20:35
- Imię: Włodzimierz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żory
Przecież musi być elektrozawór LPG przy butli, ew. przy reduktorze.
Odcinamy (rozłączamy za pomocą przekaźnika np KLIK ) przewód sterujący wyłącznikiem elektromagnetycznym rozrusznika (czerwono-czarny ze stacyjki) (czarny przy rozruszniku) 1,5 mm2.
Można też poszukać oryginalnego (automat), ale to chyba każdy złodziej zna jego miejsce.
Przy automatycznej skrzyni jest jeszcze (elektromagnetyczna) blokada lewarka zmiany biegów. (kolejne pole do popisu)
Odcinamy (rozłączamy za pomocą przekaźnika np KLIK ) przewód sterujący wyłącznikiem elektromagnetycznym rozrusznika (czerwono-czarny ze stacyjki) (czarny przy rozruszniku) 1,5 mm2.
Można też poszukać oryginalnego (automat), ale to chyba każdy złodziej zna jego miejsce.
Przy automatycznej skrzyni jest jeszcze (elektromagnetyczna) blokada lewarka zmiany biegów. (kolejne pole do popisu)
Zależy mi na tym by odciąć jakś istrategiczny układ na podwoziu/dole przedziału silnika. W kabinie jedynie wyprowadzenie jakieś pętli/czytnika pastylek, ewentualnie buzzer i przewód do stacyjki. Rozrusznik ma dosyć nieciekawy dostęp więc na 'krótko" się nic nie złapie. Acha i jeszcze jedno, taki immobiliser podaje napięcie na obwód blokowany wtedy gdy jest 'rozkodowany'? Czy nie podaje napięcia, tylko zamyka obwód?
Co do blokady tej zapadki w skrzynce automatycznej to wiem że coś takiego istnieje, jednak jest już po części zajęte przez bear lock'a, który blokuje ją mechanicznie.
Co do blokady tej zapadki w skrzynce automatycznej to wiem że coś takiego istnieje, jednak jest już po części zajęte przez bear lock'a, który blokuje ją mechanicznie.