[A6 C4 AEL Avant] Quattro w rodzinie
[A6 C4 AEL Avant] Quattro w rodzinie
A więc jak już wiadomo zielony autobus doczekał sie srebrnego braciszka w postaci Quattro :mrgreen: Motor ten sam tutaj dla odmiany jeszcze w pełnej serii, przebieg podobny 370 000 i cały czas rośnie Wyposażenie całkiem podobne do tego co miałem w zielonej acz kolwiek delikatne różnice są...
Mówią, że ciężko spryski lamp znaleść a ja już mam drugie auta z tym ciekawym rarytasem więc takiej tragedii nie ma ze znalezieniem.
Wyposażenie :
:arrow: 6-cio biegowa skrzynia :mrgreen:
:arrow: wspomaganie
:arrow: długa deska (7 zegarów + ringi chrom)
:arrow: immobiliser
:arrow: Climatornik
:arrow: Servotronik
:arrow: 2 x airbag
:arrow: 2.x elektryka szyb
:arrow: domykanie szyb z kluczyka
:arrow: elektryka i podgrzewanie lusterek
:arrow: podgrzewane dysze spryskiwaczy
:arrow: 2 x podłokietnik ( przedni z miejscem na telefon )
:arrow: OEM 5-cio ramienne alufelgi AUDI 7x16
:arrow: komputer pokładowy
:arrow: AC
:arrow: tempomat
:arrow: spryskiwacze lamp przednich
:arrow: ksenony ( w trakcie montażu )
:arrow: halogeny
:arrow: elektrycznie regulowane wysokości świateł
:arrow: ABS
:arrow: EDS
:arrow: kierownica S-line regulowana w 2 płaszczyznach ( w trakcie montażu )
:arrow: system nagłośnienia AUDI BOSE - jest pełen zestaw
:arrow: ori radio
:arrow: wyświetlacz temp. zewnętrznej
:arrow: dekory a'la Carbon
:arrow: napęd QUATTRO
:arrow: Oryginalny hak Westfalia z kluczykiem
Generalnie autko kupione od pierwszego właściciela w Polsce, który śmigał tym autem 7 lat... Generalnie cena była dobra, gdyż auto wymaga troszke serca, czasu i pieniędzy i będzie żyleta Najważniejsze że buda prosta, wszystkie szyby w oryginale szpachli praktycznie brak i mam dużo dużo dokumentów potwierdzający autentyczność zarówno pod względem przebiegu jak i bezwypadkowości.
Na bieząco bede odświeżał temat jak zmiany będą postepować...
Kilka fotek narazie podglądowych dzieki koledze KoralB3
Mówią, że ciężko spryski lamp znaleść a ja już mam drugie auta z tym ciekawym rarytasem więc takiej tragedii nie ma ze znalezieniem.
Wyposażenie :
:arrow: 6-cio biegowa skrzynia :mrgreen:
:arrow: wspomaganie
:arrow: długa deska (7 zegarów + ringi chrom)
:arrow: immobiliser
:arrow: Climatornik
:arrow: Servotronik
:arrow: 2 x airbag
:arrow: 2.x elektryka szyb
:arrow: domykanie szyb z kluczyka
:arrow: elektryka i podgrzewanie lusterek
:arrow: podgrzewane dysze spryskiwaczy
:arrow: 2 x podłokietnik ( przedni z miejscem na telefon )
:arrow: OEM 5-cio ramienne alufelgi AUDI 7x16
:arrow: komputer pokładowy
:arrow: AC
:arrow: tempomat
:arrow: spryskiwacze lamp przednich
:arrow: ksenony ( w trakcie montażu )
:arrow: halogeny
:arrow: elektrycznie regulowane wysokości świateł
:arrow: ABS
:arrow: EDS
:arrow: kierownica S-line regulowana w 2 płaszczyznach ( w trakcie montażu )
:arrow: system nagłośnienia AUDI BOSE - jest pełen zestaw
:arrow: ori radio
:arrow: wyświetlacz temp. zewnętrznej
:arrow: dekory a'la Carbon
:arrow: napęd QUATTRO
:arrow: Oryginalny hak Westfalia z kluczykiem
Generalnie autko kupione od pierwszego właściciela w Polsce, który śmigał tym autem 7 lat... Generalnie cena była dobra, gdyż auto wymaga troszke serca, czasu i pieniędzy i będzie żyleta Najważniejsze że buda prosta, wszystkie szyby w oryginale szpachli praktycznie brak i mam dużo dużo dokumentów potwierdzający autentyczność zarówno pod względem przebiegu jak i bezwypadkowości.
Na bieząco bede odświeżał temat jak zmiany będą postepować...
Kilka fotek narazie podglądowych dzieki koledze KoralB3
Ostatnio zmieniony 30 mar 2014, 18:04 przez icemerc, łącznie zmieniany 1 raz.
Jazda zaczyna się od 300 Nm...
Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
Kliku, da sie ale już coraz ciężej o taki egzemplarz... ten nie ukrywam miał kilka wad co pozytywnie wpłyneło na negocjacje ceny a naprawy niedociągnięć we własnym zakresie znacznie obniżyło koszta Zdjęcia środka niebawem bo narazie to stajnia eugiasza jest
0x4B25A, tak autko z Nowego Sącza... dokładnie nawet za... wycieczka 370 kilometrów po quattro ale było warto...
0x4B25A, tak autko z Nowego Sącza... dokładnie nawet za... wycieczka 370 kilometrów po quattro ale było warto...
Jazda zaczyna się od 300 Nm...
Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
kilka fotek tak na szybko
[/img]
[/img]
i jeszcze jedna z mniejszym bratem quattro :
[/img]
bedzie łądna pogoda cyknie sie coś w plenerze
[ Dodano: 2014-03-30, 18:01 ]
Przeszczep dokonany z Audi A6 C5 2.8 Q . Dawca przedliftowy rocznik 99 wiec jarzma 451 idealnie podpasowały do C4 Nic nie trzeba dorabiać. Odkręcamy jedno jarzmo, przykręcamy drugie i cieszymy sie większymi hamulcami....
fotka podglądowa jak prezentuje sie przód i ile jest luzu między zaciskiem a felga
[/img]
[/img]
tył seria 245mm ....
i takie tam na podwórku :-P
[/img]
na przyszły sezon - no może jeszcze na końcówke tego zakupione już zostało nowe kolo w 17 calach aby to hamulce miały luzu troszke i dobry przewiew....
początkowo były brane pod uwage dwa modele BOLERO lub AVUS acz kolwiek aby tylna mała tarcza nie szpeciła zdecydowałem się na przezemnie nazywane talerze - przez innych Monobloki - felgi z A8 D3 7.5 x 17 et 40 z opona 205/50/17....
[ Dodano: 2013-10-16, 21:06 ]
idąc dalej za ciosem postanowiłem zrobić cały zawias zarówno z przodu jak i tyłu.
przód:
wahacze meyle hd
końcówki drążków Febi
gumy stabilizatora przy podłużnicach OEM AUDI
tył:
wszystkie tuleje i wkładki łacznie 10 szt wszystko LMF oraz Febi
wahacze górne całe kompletne z oczkami Moog
cały tył od nowości nie ruszany :shock: przód lewa strona jeszcze fabryczna :shock:
Mam nadzieje ze na kilka lat spokój...
dalej w planach sa :
wtryski 216
turbo k16
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[ Dodano: 2013-12-22, 23:31 ]
A więc tak. Turbo ogarniete hybdyda K14 i K16. Miały byc wtryski 216 ale.... wpadły 230 z nowym skorygowanym programem od słynnego Tomka z BB czyli To_JA! :mrgreen: Granica 400 NM w zasiegu dosłownie małego palca....
Przy okazji nowy olej Motul, doregulowanie pompy, dawki nastawnikiem.
na 230 kultura pracy na minus - silnik nieco głośniej pracuje, ale równo i bez problemowo. Co ciekawe pomimo dosyc ostrego pedału gazu i fajnego softu auto mnije pali pod warunkiem, że nie prostujemy prawej stopy. Na sylwka jade do krakowa więc zobacze jak to w trasie sie zachowuje.... Dymu jest dużo mniej niż seria :shock: :shock:
Drgań nie ma moment bezpiecznie narasta w sumie charakterystyka podobna do auta z PB - im dalej obrotami lecisz tym lepiej jedzie aż do 4500 obr, chociaż ja zmieniam biegi przy ok 3800 bo dalej już widze nie ma sensu.... silnik nie rozpadł sie, nic sie nie urwało, dwumas cały, sprzęgło sie ślizga się - czyli jest ok
[/img]
[/img]
i jeszcze jedna z mniejszym bratem quattro :
[/img]
bedzie łądna pogoda cyknie sie coś w plenerze
[ Dodano: 2014-03-30, 18:01 ]
Przeszczep dokonany z Audi A6 C5 2.8 Q . Dawca przedliftowy rocznik 99 wiec jarzma 451 idealnie podpasowały do C4 Nic nie trzeba dorabiać. Odkręcamy jedno jarzmo, przykręcamy drugie i cieszymy sie większymi hamulcami....
fotka podglądowa jak prezentuje sie przód i ile jest luzu między zaciskiem a felga
[/img]
[/img]
tył seria 245mm ....
i takie tam na podwórku :-P
[/img]
na przyszły sezon - no może jeszcze na końcówke tego zakupione już zostało nowe kolo w 17 calach aby to hamulce miały luzu troszke i dobry przewiew....
początkowo były brane pod uwage dwa modele BOLERO lub AVUS acz kolwiek aby tylna mała tarcza nie szpeciła zdecydowałem się na przezemnie nazywane talerze - przez innych Monobloki - felgi z A8 D3 7.5 x 17 et 40 z opona 205/50/17....
[ Dodano: 2013-10-16, 21:06 ]
idąc dalej za ciosem postanowiłem zrobić cały zawias zarówno z przodu jak i tyłu.
przód:
wahacze meyle hd
końcówki drążków Febi
gumy stabilizatora przy podłużnicach OEM AUDI
tył:
wszystkie tuleje i wkładki łacznie 10 szt wszystko LMF oraz Febi
wahacze górne całe kompletne z oczkami Moog
cały tył od nowości nie ruszany :shock: przód lewa strona jeszcze fabryczna :shock:
Mam nadzieje ze na kilka lat spokój...
dalej w planach sa :
wtryski 216
turbo k16
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[ Dodano: 2013-12-22, 23:31 ]
A więc tak. Turbo ogarniete hybdyda K14 i K16. Miały byc wtryski 216 ale.... wpadły 230 z nowym skorygowanym programem od słynnego Tomka z BB czyli To_JA! :mrgreen: Granica 400 NM w zasiegu dosłownie małego palca....
Przy okazji nowy olej Motul, doregulowanie pompy, dawki nastawnikiem.
na 230 kultura pracy na minus - silnik nieco głośniej pracuje, ale równo i bez problemowo. Co ciekawe pomimo dosyc ostrego pedału gazu i fajnego softu auto mnije pali pod warunkiem, że nie prostujemy prawej stopy. Na sylwka jade do krakowa więc zobacze jak to w trasie sie zachowuje.... Dymu jest dużo mniej niż seria :shock: :shock:
Drgań nie ma moment bezpiecznie narasta w sumie charakterystyka podobna do auta z PB - im dalej obrotami lecisz tym lepiej jedzie aż do 4500 obr, chociaż ja zmieniam biegi przy ok 3800 bo dalej już widze nie ma sensu.... silnik nie rozpadł sie, nic sie nie urwało, dwumas cały, sprzęgło sie ślizga się - czyli jest ok
Jazda zaczyna się od 300 Nm...
Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
Kliku, generalnie już na tyle sie przyzwyczaiłem do tego setupu, że cięzko opisać ale nie spotkałem jeszcze w Łodzi AEL-a quattro w podobnej konfiguracji.... Tomek wie co robi ale uprzedzał, że trzeba jeżdzic z głową bo nie umiejetne ciskanie z niskich obrotów na wysokich biegam w moment załatwi sprzęgło i dwumas....
[ Dodano: 2014-06-07, 18:33 ]
Auto sprzedane... Mam nadzieje, że kolejnemu właścicielowi przyniesie tyle samo frajdy z jazdy quattro co mnie Temat można zamknąć....
[ Dodano: 2014-06-07, 18:33 ]
Auto sprzedane... Mam nadzieje, że kolejnemu właścicielowi przyniesie tyle samo frajdy z jazdy quattro co mnie Temat można zamknąć....
Jazda zaczyna się od 300 Nm...
Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga