Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ ALF 2.4 165 KM] skoki obrotów

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
grzegorzdybala
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 11 mar 2012, 18:35
Lokalizacja: Lublin

[ ALF 2.4 165 KM] skoki obrotów

Post autor: grzegorzdybala » 22 mar 2012, 20:45

Witam mam takie pytanko mam a6 c5 2.4 165km na luzie strasznie skaczą obroty na zimnym i na ciepłym , co to może być proszę o pomoc

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 22 mar 2012, 21:34

Temat rzeka, przyczyn może być naprawdę dużo jeżeli chodzi o ten Motor V6. Na początek proponuje sprawdzić co vag na to. A jeżeli nic to będziemy pomagać. Takie rzeczy jak sondy, świece, przewody, filtr paliwa, cewka, zabrudzona przepustnica (brak adaptacji) czujniki, itp. przyczyn moze być całe mnóstwo trzeba po kolei wykluczać.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 24 mar 2012, 21:21

podepnij vag kolego i podaj jakie masz błedy, potem będziemy dalej myślec

Copywriter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Copywriter » 26 mar 2012, 15:03

Ustaw na nowo przepustnicę.

Kracy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 12 lut 2012, 09:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kracy » 26 mar 2012, 15:39

Zacząłbym od sprawdzenia przepływomierza i jego wskazaĂą, później poszukałbym nieszczelności w dolocie (u mnie dostawał trzęsawki po złym zamontowaniu kolektora ssącego), sprawdź przewody podciśnienia - czy nie są sparciałe.

Ale pierwsze co to błędy w VAG, w VAG też możesz sprawdzić wskazania przepływomierza na obciążeniu, dokładnie nie pamiętam ale powinien wskazywać ok 120mg przy obciążeniu i obrotach ok 5tys.

Zwróć też uwagę jak podepniesz VAG na wskazania temperatury silnika (na zimnym silniku) jak temperatura odbiega mocno od tego co jest na zewnątrz to czujnik do wymiany.

grzegorzdybala
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 11 mar 2012, 18:35
Lokalizacja: Lublin

Post autor: grzegorzdybala » 26 mar 2012, 17:46

Podpiąłem VAG błędów nie ma żadnego,troszkę pojeździłem i przeszło. Dopiero go kupiłem i troche stał. W przyszłą sobote bede czyscil odmy. Dziekuje wszystkim za pomoc jak cos to bede sie odzywal

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja