Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AYM 2.5 155 KM] Kopci, nie równo pali, nie jezdzi

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
S-ky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 29 lut 2012, 20:18
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[ AYM 2.5 155 KM] Kopci, nie równo pali, nie jezdzi

Post autor: S-ky » 14 mar 2012, 17:38

Witam!
Aktualnie sprzedaję swoją A6 C5 2.5 TDi i po około dwóch tygodniach stania (bez odpalania) po rozruchu silnik pracuje nierówno, strasznie kopci na biało, pobór prądu 16 A (caly czas) oczywiscie swieci esp.
Auta nie da się wkrecic na obroty, klepie.
Jutro dopiero bede mogl go podlaczyc pod komputer, jednak chciałbym się dowiedzieć czy macie jakies sugestie?

Pozdrawiam,
Damian

[ Dodano: 2012-03-16, 08:38 ]
Witam ponownie!
Po zbadaniu VAGiem mojej a6 były dwa błędy typu "zasniedziały styk"
Po krotkiej diagnozie mojego znajomego powiedział mi że mogła paść pompa wtryskowa
Jak myślicie, jest to mozliwe?
Nikt samochodem nie jezdzil, auto stało dwa tygodnie

Pozdrawiam

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Re: Kopci, nie równo pali, nie jezdzi

Post autor: tx-didi » 16 mar 2012, 11:57

S-ky pisze: Po zbadaniu VAGiem mojej a6 były dwa błędy typu "zasniedziały styk"
Po krotkiej diagnozie mojego znajomego powiedział mi że mogła paść pompa wtryskowa
Jak myślicie, jest to mozliwe?
Nikt samochodem nie jezdzil, auto stało dwa tygodnie

Pozdrawiam
od samego stania nie padnie - ale mozliwe ze niedomagala juz wczesniej i dluzszy postoj tylko to uwidocznil ... mozesz podac jakies szczegoly odnoscie bledow ?

S-ky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 29 lut 2012, 20:18
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: S-ky » 18 mar 2012, 10:02

kod błedu z vag 4.9 to 550

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 18 mar 2012, 10:08

S-ky,
nie padla pompa, tylko sam tloczek 'przestawiacza kąta poczatku wtrysku' - oczywiscie zerknij na ten kąt (jak jest ustawiony), lecz raczej nastaw sie na naprawe w serwisie boscha - to nie jest pelna regeneracja - taki zestaw 'tloczka' mozna wymienic w rozsadnych pieniadzach.

S-ky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 29 lut 2012, 20:18
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: S-ky » 18 mar 2012, 13:13

Autko pali na rys , dziś go odpalałem i jakby wiele mniej kopcił ,ale podczas jazdy jak by nie miał mocy do 3 tysięcy obrotów jeszcze jakoś się kreci , ale po wyżej totalna klapa . Po zagrzaniu silnika pokazuje błąd 00550 jako sporadyczny .

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 19 mar 2012, 10:05

S-ky
wszystko wkazuje na to, ze rzeczony tloczek nie ma juz pelnej swobody ruchów i gdzies sie 'blokuje/przyciera', albo kąt jest zle ustawiony.
Pelna jasnosc sytuacji dalby log statyczny i bs grupy 004 (przy w pelni zagrzanym silniku)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja