Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] pozostałości po ciężarku/odważniku

Koła, felgi i opony
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

[ A6 C5] pozostałości po ciężarku/odważniku

Post autor: Jigitt » 12 mar 2012, 18:41

Witam!! Na alusach niedawno zakupionej C5 widoczny jest jakby klej, takie czarne paski, według mnie to po "fachowo" zdjętym nalepianym odważniku służącym do wyważenia koła. Przed sezonem chcę się tego pozbyć, stąd pytanie, czy ktoś może miał taki problem i jak sobie z nim poradził?? Nie chcę drapać felgi nożem :P a w szukajce nie znalazłem podobnego tematu...
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

tomaszek99

Post autor: tomaszek99 » 12 mar 2012, 18:44

Kup w castoramie płyn do mycia pędzli, śmierdzący zmywający wszystko, a lakieru nie uszkodzi, 9 pln

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 12 mar 2012, 22:23

Zastanawiam sie... Czy benzyna ekstrakcyjna nie zdalaby tu egzaminu??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Ludwik166
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 23 lip 2011, 21:04
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Ludwik166 » 12 mar 2012, 23:59

nafta polecam

mareq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 27 gru 2009, 19:57
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mareq » 25 mar 2012, 09:14

Ja moge polecic srodek carvalet
http://www.carvalet.pl/sklep1/product_i ... ucts_id=33

tez mialem problem z tymi sladami po ciezarkach jak i z kropkami asfaltu na felgach. Ten srodek elegancko rozpuszcza caly osad z felgi a klej 'zmiekcza' dajac szanse na w miare delikatne zdrapanie go bo sam nie zejdzie, nie ma szans.
Po takim zabiegu oczyszczenia warto srodek fegli potraktowac twardym woskiem. Ograniczy to zbieranie sie brudu, ulatwi mycie a nowy ciezarek nie bedzie juz sie tak mocno trzymal i nastepnym razem ladnie zejdzie pozostawiajac duzo mniejszy slad.
Sprawdzone na 4 kompletach :-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 25 mar 2012, 16:04

gembas pisze:Ale macie problemy,kazdy profesjonalny zaklad w ktorym wywazasz kola,powinien usunac stare odwazniki i klej bo to do nich nalezy,oczyszczenie felgi z pozostalosci po starych ciezarkach i kleju,to tyle,pozdrawiam........
No masz oczywiście rację, że tak być powinno, tyle, że w 95 % zrobią to drapiąc śrubokrętem <radocha>

Napisałbym 100 % bo w życiu jeszcze zadnego zakładu nie spotkałem w którym jakiemuś pracownikowi się chciało zrobić to delikatniej, ale nich bedzie 95% bo może nigdy nie trafiłem do zakładu "profesjonalnego" <okok>
Części samochodowe online - Motostacja pl

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 25 mar 2012, 17:14

gembas, tak jak napisałem, masz całkowita rację, że tak ma byc, widocznie trafiłes na kogoś z tej puli kilku % :) .

Przed założeniem nowych to Ok, w wiekszości przypadków odtłuszczają powierzchnie. Ale jak widzę ściąganie starych ciężarków przy użyciu śrubokręta lub jakiegos dłuta (wiem, że jakoś to trzeba zdjąć ale nie jednym ciosem aż do "żywego" aluminium <wnerw> ), to już nawet nie chcę aby resztki tej tasmy klejącej skrobali <okok> .

Generalnie jest to to samo zjawisko jak po wyciąganiu skrzyni biegów po jakimś czasie odkrywasz, że masz rozwaloną osłonę przegubu wewnętrznego a po regulacji geometrii kół masz uszkodząną harmonijkę od przekaldni kierowniczej. Itp. itd...niestety <zalamka>
Części samochodowe online - Motostacja pl

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 26 mar 2012, 21:10

gembas pisze:No nie wiem kolego akurat w pl jezdze zawsze do jednego i zawsze po zdjeciu starych ciezarkow pozostalosci leci szmatka z jakims preparatem i wszystko schodzi,dopiero po tym zabiegu zabiera sie do wywazania kol,tam gdzie nalepia nowe ciezarki przed ta czynnoscia tez dokladnie odtluszcza miejsce w ktorym ma sie on znajdowac,pozdrawiam........
napisz jeszcze ile płacisz za wagę?

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 27 mar 2012, 20:59

czyli godziwa zapłata to i usługa porządnie wykonana .
z praktyki wiem że po podaniu takiej ceny 70% ucieka bo za rogiem w komórce robią za 30-40 zł .a póżniej mamy takie wpisy na forum.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 27 mar 2012, 23:04

enduro7, z moich obserwacji to całkiem atrakcyjna cena, a nie ma to żadnego wpływu na jakość wykonania usług. Zdarzyło mi sie płacić nawet więcej a robione tez było przy uzyciu zaostrzonego śrubokręta lub czegoś dłutopodobnego <okok> .

Większość z Was oddaje auto w ręce gumiarza i wychodzi na papierosa albo pije kawkę w poczekalni, więc nawet nie widzicie jak to jest robione.

A może i dla Waszego ciśnienia to dobrze, że nie widzicie <lol>
Części samochodowe online - Motostacja pl

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 28 mar 2012, 12:05

Zakupiłem w markecie budowlanym naftę, niestety nie pomaga, paski kleju zostają... Nafta jednak przyda się, bo ładnie zczyszcza nagar po wewnętrznej stronie felgi... Spróbuję zatem kupić ten carvalet
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja