[ A6 C5] pozostałości po ciężarku/odważniku
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
[ A6 C5] pozostałości po ciężarku/odważniku
Witam!! Na alusach niedawno zakupionej C5 widoczny jest jakby klej, takie czarne paski, według mnie to po "fachowo" zdjętym nalepianym odważniku służącym do wyważenia koła. Przed sezonem chcę się tego pozbyć, stąd pytanie, czy ktoś może miał taki problem i jak sobie z nim poradził?? Nie chcę drapać felgi nożem :P a w szukajce nie znalazłem podobnego tematu...
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Ja moge polecic srodek carvalet
http://www.carvalet.pl/sklep1/product_i ... ucts_id=33
tez mialem problem z tymi sladami po ciezarkach jak i z kropkami asfaltu na felgach. Ten srodek elegancko rozpuszcza caly osad z felgi a klej 'zmiekcza' dajac szanse na w miare delikatne zdrapanie go bo sam nie zejdzie, nie ma szans.
Po takim zabiegu oczyszczenia warto srodek fegli potraktowac twardym woskiem. Ograniczy to zbieranie sie brudu, ulatwi mycie a nowy ciezarek nie bedzie juz sie tak mocno trzymal i nastepnym razem ladnie zejdzie pozostawiajac duzo mniejszy slad.
Sprawdzone na 4 kompletach
http://www.carvalet.pl/sklep1/product_i ... ucts_id=33
tez mialem problem z tymi sladami po ciezarkach jak i z kropkami asfaltu na felgach. Ten srodek elegancko rozpuszcza caly osad z felgi a klej 'zmiekcza' dajac szanse na w miare delikatne zdrapanie go bo sam nie zejdzie, nie ma szans.
Po takim zabiegu oczyszczenia warto srodek fegli potraktowac twardym woskiem. Ograniczy to zbieranie sie brudu, ulatwi mycie a nowy ciezarek nie bedzie juz sie tak mocno trzymal i nastepnym razem ladnie zejdzie pozostawiajac duzo mniejszy slad.
Sprawdzone na 4 kompletach

- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
No masz oczywiście rację, że tak być powinno, tyle, że w 95 % zrobią to drapiąc śrubokrętemgembas pisze:Ale macie problemy,kazdy profesjonalny zaklad w ktorym wywazasz kola,powinien usunac stare odwazniki i klej bo to do nich nalezy,oczyszczenie felgi z pozostalosci po starych ciezarkach i kleju,to tyle,pozdrawiam........

Napisałbym 100 % bo w życiu jeszcze zadnego zakładu nie spotkałem w którym jakiemuś pracownikowi się chciało zrobić to delikatniej, ale nich bedzie 95% bo może nigdy nie trafiłem do zakładu "profesjonalnego"

Części samochodowe online - Motostacja pl
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
gembas, tak jak napisałem, masz całkowita rację, że tak ma byc, widocznie trafiłes na kogoś z tej puli kilku %
.
Przed założeniem nowych to Ok, w wiekszości przypadków odtłuszczają powierzchnie. Ale jak widzę ściąganie starych ciężarków przy użyciu śrubokręta lub jakiegos dłuta (wiem, że jakoś to trzeba zdjąć ale nie jednym ciosem aż do "żywego" aluminium
), to już nawet nie chcę aby resztki tej tasmy klejącej skrobali
.
Generalnie jest to to samo zjawisko jak po wyciąganiu skrzyni biegów po jakimś czasie odkrywasz, że masz rozwaloną osłonę przegubu wewnętrznego a po regulacji geometrii kół masz uszkodząną harmonijkę od przekaldni kierowniczej. Itp. itd...niestety

Przed założeniem nowych to Ok, w wiekszości przypadków odtłuszczają powierzchnie. Ale jak widzę ściąganie starych ciężarków przy użyciu śrubokręta lub jakiegos dłuta (wiem, że jakoś to trzeba zdjąć ale nie jednym ciosem aż do "żywego" aluminium


Generalnie jest to to samo zjawisko jak po wyciąganiu skrzyni biegów po jakimś czasie odkrywasz, że masz rozwaloną osłonę przegubu wewnętrznego a po regulacji geometrii kół masz uszkodząną harmonijkę od przekaldni kierowniczej. Itp. itd...niestety

Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
napisz jeszcze ile płacisz za wagę?gembas pisze:No nie wiem kolego akurat w pl jezdze zawsze do jednego i zawsze po zdjeciu starych ciezarkow pozostalosci leci szmatka z jakims preparatem i wszystko schodzi,dopiero po tym zabiegu zabiera sie do wywazania kol,tam gdzie nalepia nowe ciezarki przed ta czynnoscia tez dokladnie odtluszcza miejsce w ktorym ma sie on znajdowac,pozdrawiam........
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
enduro7, z moich obserwacji to całkiem atrakcyjna cena, a nie ma to żadnego wpływu na jakość wykonania usług. Zdarzyło mi sie płacić nawet więcej a robione tez było przy uzyciu zaostrzonego śrubokręta lub czegoś dłutopodobnego
.
Większość z Was oddaje auto w ręce gumiarza i wychodzi na papierosa albo pije kawkę w poczekalni, więc nawet nie widzicie jak to jest robione.
A może i dla Waszego ciśnienia to dobrze, że nie widzicie

Większość z Was oddaje auto w ręce gumiarza i wychodzi na papierosa albo pije kawkę w poczekalni, więc nawet nie widzicie jak to jest robione.
A może i dla Waszego ciśnienia to dobrze, że nie widzicie

Części samochodowe online - Motostacja pl
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Zakupiłem w markecie budowlanym naftę, niestety nie pomaga, paski kleju zostają... Nafta jednak przyda się, bo ładnie zczyszcza nagar po wewnętrznej stronie felgi... Spróbuję zatem kupić ten carvalet
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D