[ ALW 2.4 136 KM] Temperatura cieczy chłodzącej max 70-80'C
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 31 sty 2012, 14:25
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
[ ALW 2.4 136 KM] Temperatura cieczy chłodzącej max 70-80'C
Temperatura cieczy chłodzącej 70-80'C przy pełnym nagrzaniu według wskaźnika na desce rozdzielczej. Na Vagu pokazuje zawsze 7-10'C mniej. A temperatura powinna być chyba 90'C.
Termostat podobno był wymieniany około 3 m-ce temu, według poprzedniego właściciela bo niedawno auto zakupione.
Czujnik temperatury cieczy był wymieniony przeze mnie na nowy oryginalny- gdyż pokazywało błąd na VAG-u.
Jakieś podpowiedzi?
Termostat podobno był wymieniany około 3 m-ce temu, według poprzedniego właściciela bo niedawno auto zakupione.
Czujnik temperatury cieczy był wymieniony przeze mnie na nowy oryginalny- gdyż pokazywało błąd na VAG-u.
Jakieś podpowiedzi?
Moim zdaniem dalej jest problem z termostatem... szczególnie, że czujnik wymieniłeś na nowy ORI... a nie wiadomo na co wymienił poprzedni właściciel ten termostat... może jakiś stary wsadził... byle sprzedać... tego nie wiesz...shot123 pisze:70-77'C cały czas się wacha w czasie jazdy. Czasami ale rzadko do 60'C spada.
Re: Temperatura cieczy chłodzącej max 70-80'C
Czyli tak naprawdę temperatura 60'C.Jeśli tak to większe spalanie ,szybsze zużycie silnika(optymalna temperatura to 80-90'C). Sprawdź jeszcze raz czujnik, stan płynu chłodzącego- jeśli wszystko ok to pozostaje wymiana termostatu.shot123 pisze:Temperatura cieczy chłodzącej 70-80'C przy pełnym nagrzaniu według wskaźnika na desce rozdzielczej. Na Vagu pokazuje zawsze 7-10'C mniej. A temperatura powinna być chyba 90'C.
Termostat podobno był wymieniany około 3 m-ce temu, według poprzedniego właściciela bo niedawno auto zakupione.
Czujnik temperatury cieczy był wymieniony przeze mnie na nowy oryginalny- gdyż pokazywało błąd na VAG-u.
Jakieś podpowiedzi?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Wymiana to konieczność. Nie dogrzany motor, hymm to go powoli zabija. I jak napisali przedmówcy najlepiej właśnie wymienić termo razem rozrządem. I nie żałować na niego kasy bo później różne sa tego efekty. A ten Twój poprzednik nie wiadomo co tam wstawił.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
Moja rada jest taka:spróbuj wymienić czujnik na zamiennik najlepszej jakości.Dasz za niego ok.100zł i będziesz wszystko wiedział.Mi 4 razy wymieniali czujnik za każdym razem na ORI i od razu była kicha.W międzyczasie nie wierząc,że to wina czujnika wymieniłem termostat.Niepotrzebnie.Wystarczyło założyć czujnik z zamiennika i wszystko gra.Zaznaczam,że tak było w moim przypadku.Dwa tematy zakładałem w tej sprawie.Najwyżej będziesz 100 zł w plery a nie 600 zł wymieniając termostat który może jest sprawny.Pozdrawiam!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga