Panowie jak w temacie.
Są 2 możliwości:
1. Cięgno stroną ruchomą wchodzi na gruchę aby podczas wciskania gazu ją wciskać (co wydaje mi się logiczne).
-jeżeli tak ma być to jak powinno być to cięgło zabezpieczone aby "nie wychodziło" poza gruchę przy dodawaniu gazu czyli jednoczesnym wciskaniu gruchy
2. Stroną ruchomą na przepustnicę.
Myślę, że osoby mające tempomat będą wiedzieć o co chodzi
[ ACK 2.8 193 KM] Podłączenie cięgła między przepustnicą a g
Tutaj jeszcze znalazłem takie zdjęcie. foto TU Grucha z cięgłem.
Wychodzi na to, że strona ruchoma ma przyjść na przepustnicę tak jak myślałem.
To teraz kolejna zagadka, jak jest zabezpieczone to cięgło na 'gruszce' ? U mnie nakłada się to tylko na kulkę, z tym, że po wciśnięciu gazu do oporu cięgło zeskakuje z dolnej części gruchy w którą ma naciskać (nie zeskakuje z kulki) i przy odjęciu gazu zaczepia się o gruchę powodując tym samym "wcisnięty gaz'
Wychodzi na to, że strona ruchoma ma przyjść na przepustnicę tak jak myślałem.
To teraz kolejna zagadka, jak jest zabezpieczone to cięgło na 'gruszce' ? U mnie nakłada się to tylko na kulkę, z tym, że po wciśnięciu gazu do oporu cięgło zeskakuje z dolnej części gruchy w którą ma naciskać (nie zeskakuje z kulki) i przy odjęciu gazu zaczepia się o gruchę powodując tym samym "wcisnięty gaz'
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga