Witam. Pisze jako moj znajomy. Otoz na codzien autem jezdzilem do pracy i z pracy. Auto jest po tuningu mechanicznym (240km 2.7tdi, quattro, sline, mierzone na hamowni). Wczoraj zaswiecila mi sie kontrolka od filtra czastek stalych, takze znajomy mechanik kazal mi jechac w dluza trase i troche pogazowac. Tak tez zrobilem, pojechalem w trase, i po przejechaniu 90km (predkosc srednio 160km/h) przy predkosci ok. 220km/h cos chrupnelo, samochod zgasl, za mna pojawila sie ogromna chmura dymu i auto samowolnie hamowalo, ledwo udalo mi sie zjechac na pobocze. Odrazu nastapil wyciek oleju oraz plynu chlodniczego (wyciek pod miska olejowa). Co moglo sie stac i co moglobyc tego powodem? Prosze o podpowiedzi, z gory dziekuje. Pozdrawiam.
Ah, zapomnialem jeszcze dodac, ze od wczoraj samochod wchodzil mi samowolnie na obroty do odcinki i opadal. Podczas dzisiejszej jazdy zdazylo mi sie to 2 razy (raz akurat przy zmianie biegu, a drugi raz chwile przed awaria ).
http://img813.imageshack.us/img813/919/dsc02517i.jpg
[ BPP 2.7 179 KM] C6 co sie stalo?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt: