Witajcie!
Przedstawie krotka historie z moim nieszczesnym autkiem.
Auto kiepsko jechalo i jeszcze gorzej odpalalo.
Przy okazji wymiany rozrzadu zlecilem pelna kontrole w zaprzyjaznionym warsztacie.
Na poczatek pompa i wtryski poszly do sprawdzenia do Poznania do serwisu Sarnowski.
Okazalo sie,ze pompa jest padnieta i wtryski rowniez.Zregenerowali mi pompe i wymienili koncowki wtryskow.
Moc wrocila,odpalanie tez jest duzo lepsze.
Tylko dymienie na niebiesko nie ustalo po odpaleniu.Po okolo 10s przechodzi.
Kat wtrysku ustawiony wg. instrukcji Piotrusia z forum,swiece zarowe nowe,aku nowe.
Filtry nowe.Nie mam juz pomyslow na to auto.
Pomocy!
[ BDH 2.5 179 KM] Problem z odpalanie,
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
przed odpaleniem auta po nocy spróbuj ściągnąć wężyk od egr , i zaślep go ( 6 śrubka ) i zobacz czy też będzie kopcił po odpaleniu .
ÂŚwiece nowe ok tylko pod warunkiem że z sprawdzonego źródła , bo na allegro ten sam typ świecy żarowej kosztuje od 29zł do 79zł (wiadomo o co chodzi )
Ostatnio wymieniałem w oplu vectra świece żarowe to na drugi dzieĂą gość przyjechał mówi że na starych z jedną niesprawną lepiej odpalał
. Przyznał się że kupił na allegro .
Po wymianie świec żarowych z pewnego źródła pali na dotyk .
ÂŚwiece nowe ok tylko pod warunkiem że z sprawdzonego źródła , bo na allegro ten sam typ świecy żarowej kosztuje od 29zł do 79zł (wiadomo o co chodzi )
Ostatnio wymieniałem w oplu vectra świece żarowe to na drugi dzieĂą gość przyjechał mówi że na starych z jedną niesprawną lepiej odpalał

Po wymianie świec żarowych z pewnego źródła pali na dotyk .