Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AYM 2.5 155 KM] bardzo ciezko pali

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
DYZIOL1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 30 sty 2012, 18:05
Lokalizacja: kargowa

[ AYM 2.5 155 KM] bardzo ciezko pali

Post autor: DYZIOL1 » 01 lut 2012, 19:40

czytalem posty z problemem zapalania 2.5 tdi ale nie znalazlem takich jak moich a mianowicie swiece grzeje normalnie ok 6 sekund sa w dodatku nowe po czym krece a on przebiera i nie chce zaskoczyc za drugim razem jak zapalam to tez przebiera i nie moze chwycic nawet jak go przyczymie przez 10 sekund w koncu jak sie uda to zapali za trzecim a z rury wydechowej wyleci chmura bialego dymu co to moze byc

DYZIOL1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 30 sty 2012, 18:05
Lokalizacja: kargowa

Post autor: DYZIOL1 » 01 lut 2012, 19:48

zapomnialem dodac ze chodzi o niskie temperatury bo do -2 pali ok

lgorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:47
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: lgorek » 01 lut 2012, 22:11

ja mam tak samo, ogolnie temperatura jest tak niska ze swieca nie jest w stanie tak bardzo nagrzac. Sam grzeje jak juz jest zimno 3-4 razy swiece aby rozgrzac komore. Nastepnie krece silnikiem, przy -20 zapala dosc ciezko i jak zapali to slychac ze nie na wszystki cylindry a po kilku sekundach juz wszystko chodzi jak nalezy.

Ale niech sie wypowiedza inny czy tez tak maja. Bo jak juz zapale pochodzi te 3min i bym zgasil. To zapala od strzala.

DYZIOL1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 30 sty 2012, 18:05
Lokalizacja: kargowa

Post autor: DYZIOL1 » 02 lut 2012, 16:30

dzisiaj patrzylem czy idzie prad do swiec i wszystko jest ok. chcialem go odpalic to dzisiaj wogole nie dal zycia :( jak ktos wie co jest to prosze o pomoc

Awatar użytkownika
leszek90_1990
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
Lokalizacja: Frampol

Post autor: leszek90_1990 » 02 lut 2012, 17:05

kolego DYZIOL1 proponuje sprawdzić kąt początku wtrysku, może być to też powód takiego zapalania a czy jesteś w 100% pewien że świece grzeją prawidłowo?
<<<Samochód który daje radość z jazdy>>>

DYZIOL1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 30 sty 2012, 18:05
Lokalizacja: kargowa

Post autor: DYZIOL1 » 02 lut 2012, 17:08

wymienilem wszystkie na nowe i jak przekrecam kluczyk to voltomierz spada do 9 a w bezpiecznikach slychc stuk jak sie zalancza grzanie a jak sie sprawdza kat wtrysku?

Awatar użytkownika
leszek90_1990
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
Lokalizacja: Frampol

Post autor: leszek90_1990 » 02 lut 2012, 21:02

musisz vagiem się podłączyć i sprawdzić, jest na forum trochę tematów jak się ustawia i sprawdza. Trzeba tylko szukajki użyć:)
<<<Samochód który daje radość z jazdy>>>

DYZIOL1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 30 sty 2012, 18:05
Lokalizacja: kargowa

Post autor: DYZIOL1 » 11 lut 2012, 21:15

bylem u mechanika i ustawi mi kat wtrysku mowil ze bylo na 1,5 w minusie a teraz ustawil prawie na zero i ja nie widze poprawy.pompa mowil ze raczej jest dobra bo paliwo podaje ale niby walki rozrzadu maga byc slabe i gubi kompresje co o tym myslicie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga