[ ACK 2.8 193 KM] Wymiana rozrządu.
- 
				
				marekdenat
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 15
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:56
- Lokalizacja: Olszowe/Mazowieckie
[ ACK 2.8 193 KM] Wymiana rozrządu.
Witam wszystkich.
Interesuje mnie cena kompletnej wymiany rozrządu w audi a6 c5 2.8 oraz co się wymienia
Ile kilometrów można zrobić na takim pasku oryginalnym audi słyszałem dzisiaj że ok 120 tyś km
Czy żeby wymienić termostat to trzeba rozbierać tak jak do rozrządu ?
to tyle
			
			
									
									
						Interesuje mnie cena kompletnej wymiany rozrządu w audi a6 c5 2.8 oraz co się wymienia
Ile kilometrów można zrobić na takim pasku oryginalnym audi słyszałem dzisiaj że ok 120 tyś km
Czy żeby wymienić termostat to trzeba rozbierać tak jak do rozrządu ?
to tyle
- 
				
				marekdenat
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 15
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:56
- Lokalizacja: Olszowe/Mazowieckie
- 
				
				daniel1997
Jeśli chodzi o graty potrzebne do wymiany dt:
-pompa wody
-termostat (przy okazji)
-nowy płyn chłodniczy (przy okazji)
-pasek rozrządu
-pasek klimy (przy okazji)
-zalecana jest wymiana napinacza hydro-pneumatycznego paska rozrządu (ja u siebie go nie wymieniałem) 
 
-rolka prowadząca
-rolka napinająca
Ja za wszystko prócz napinacza hydro-pneumatycznego zapłaciłem w granicach 650pln
pasek rozrządu Gates, rolki prowadząca i napinająca INA, pasek klimy jakiś Dongil chyba termostat Wahler, pompa wody Dolz,
  termostat Wahler, pompa wody Dolz,
			
			
									
									
						-pompa wody
-termostat (przy okazji)
-nowy płyn chłodniczy (przy okazji)
-pasek rozrządu
-pasek klimy (przy okazji)
-zalecana jest wymiana napinacza hydro-pneumatycznego paska rozrządu (ja u siebie go nie wymieniałem)
 
 -rolka prowadząca
-rolka napinająca
Ja za wszystko prócz napinacza hydro-pneumatycznego zapłaciłem w granicach 650pln
pasek rozrządu Gates, rolki prowadząca i napinająca INA, pasek klimy jakiś Dongil chyba
 termostat Wahler, pompa wody Dolz,
  termostat Wahler, pompa wody Dolz,- 
				
				daniel1997
zalecana jest wymiana napinacza hydro-pneumatycznego paska rozrządu (ja u siebie go nie wymieniałem) a szkoda bo to bardzo ważny element rozrządu tak zwany tłumik drgaĂąKarol89 pisze:Jeśli chodzi o graty potrzebne do wymiany dt:
-pompa wody
-termostat (przy okazji)
-nowy płyn chłodniczy (przy okazji)
-pasek rozrządu
-pasek klimy (przy okazji)
-zalecana jest wymiana napinacza hydro-pneumatycznego paska rozrządu (ja u siebie go nie wymieniałem)
-rolka prowadząca
-rolka napinająca
Ja za wszystko prócz napinacza hydro-pneumatycznego zapłaciłem w granicach 650pln
pasek rozrządu Gates, rolki prowadząca i napinająca INA, pasek klimy jakiś Dongil chybatermostat Wahler, pompa wody Dolz,

Sie wymieni przy następnej wymianie rozrządu za ok 60 tys.   Serwis miała ostatni w niemcowni w 2009 przy 246tys jak kupiłem zegar wskazywał 255tys (a A6 jako uszkodzona na lawecie przyjechała z Nieniec i nie jeżdżona w PL była wcześniej) także dużo on nie siedzi w autku ten napinacz/tłumik drgań
  Serwis miała ostatni w niemcowni w 2009 przy 246tys jak kupiłem zegar wskazywał 255tys (a A6 jako uszkodzona na lawecie przyjechała z Nieniec i nie jeżdżona w PL była wcześniej) także dużo on nie siedzi w autku ten napinacz/tłumik drgań   A teraz ma od wsadzenia motoru zrobione skromne ~4600km
  A teraz ma od wsadzenia motoru zrobione skromne ~4600km
			
			
									
									
						 Serwis miała ostatni w niemcowni w 2009 przy 246tys jak kupiłem zegar wskazywał 255tys (a A6 jako uszkodzona na lawecie przyjechała z Nieniec i nie jeżdżona w PL była wcześniej) także dużo on nie siedzi w autku ten napinacz/tłumik drgań
  Serwis miała ostatni w niemcowni w 2009 przy 246tys jak kupiłem zegar wskazywał 255tys (a A6 jako uszkodzona na lawecie przyjechała z Nieniec i nie jeżdżona w PL była wcześniej) także dużo on nie siedzi w autku ten napinacz/tłumik drgań   A teraz ma od wsadzenia motoru zrobione skromne ~4600km
  A teraz ma od wsadzenia motoru zrobione skromne ~4600km- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Ok. pół roku temu za wszystko wymienione w postach powyżej (oprócz paska wieloklinowego i płynu) płaciłem ~900pln. Pasek Conti, pompa Ruville, termostat ASO, reszta INA. Ceny forumowe   
 
Do powyższego zadbać, żeby mechanik zrobił to porządnie na blokadach i spokój na długi czas
			
			
									
									 
 Do powyższego zadbać, żeby mechanik zrobił to porządnie na blokadach i spokój na długi czas

Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
						zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
- 
				
				marekdenat
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 15
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:56
- Lokalizacja: Olszowe/Mazowieckie
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełmno
 
							













 
 
